problém vyřešen- hlava zatím dobrá(prej je chycená, ale ještě prej vydrží), dáno nové těsnění pod hlavu, dány všechny 4 vstřiky, auto letí jak prase, krásně plynule jede a co je na tom nejlepší: dnes jsem ho prodal jinak cena opravy, včetně dílů 12000,-
12.000 kč za 4 vstřiky, těsnění pod hlavou a práci??? To je nějak málo ne?
Jinak, buď rád, že ses toho zbavil....
já vím-cena je to fantastická- samozřejmě vstřiky nebyly nové, ale s bouračky, těsnění nové přes známého za nákupku
Tak mi dneska přivezl Octu 2.0TDI a má ty přesné příznaky, co se tady uvádí, při naložení tak od 1200-1300 otáček to začne cukat, evidentně je to Wartburg tak do 2000-2500 otáček..Byl na mašině a ukazovalo to 3 v álec opožděný vstřik..Jinak to jde jako pohádka , někdo dával nové turbo a je to voňavka..Takže asi diagnoza podfuk. vstřik..Chlap to chce prodat, je nasranej...
Já se klepu v aute od čtyřky do 6tky od 2000-do 2800ot. Vibrace se přenáší do celého auta. Znát to bylo hlavně do kopce nebo při zatížení. Auto ale pořád vypadá že jede. Zkusil jsem vyvážit kola, nové tlumiče, nové poloosy, spojka setrvák,1,2,4, vstřik a ten kabelovej svazek na ně. Po výměně vstřiku to vždycky vypadá na chvíli líp, dnes sem natankoval vervu jedu dokopce a zase sem se začal třást, takže přijde nařadu poslední vstřik a pak už fakt nevím.
Všetko čo tu pišete že podfukujuce trysky a pod. je hlupost.Mne octavka trhala tiež motor Bmm a boli vymenene vstreky kablovačka hlavy,aj druhe tandemove čerpadlo som skušal aj zaslepovat egr a nič nepomaha.Aj palivove čerpadlo som skušal menit a nič.Pokial sa nezahreje alebo ju nevytačam ide normalne a ked sa zahreje a nedajbože ju vytočim začne trhat a stalo sa mi par krat že zdochla a nie a nie ju naštartovat až na dlhe točenie a znova vytočil som ju a trha no pravdupovediac vynechava.Som mechanik a tak si viem diely zabezpečit s inych odskušanych aut ale s tymto si už neviem dat rady.Ak niekto viete kde je problem poradte.Len mi prosim nevravte že je to turbo.Cakam seriozne odpovede dakujem.
jenže ty chytrolíne, tady se mluví o 16V, který na podfukování vstřiků trpí, protože nemají měděnou podložku, ale těsní to kuželem přímo na hlavě, pokud cuká BMM a nepomohlo zaslepení EGRu, tak zkus rozevřít lopatky na turbu
Zdarec hele mám taky takový problém mám 2TDI 103 KW škoda octavia combi a taky mě cuká a škube jak tady psal maras dneska mě přišlo těsnění na ty vstřiky tak je zkusíme z mechanikem vyměnit a uvidíme. mechanik mě říkal že si myslí že to tím nebude ale uvidíme to co tady maras napsal tak se schoduje 100% s mým problémem a někdo mu tu poradil že mu podfukuje těsnění u vstřiků tak jsem zvědav jestli to teda je ono a pomůže to protože čerpadlo v nádrži tlačí dost nafty všude a tandem je taky dobrej tak snad to bude vono jestli ne tak už teda nevím co to může být pak sem napíšu jak to dopadlo.
meldik25 píše:Zdarec hele mám taky takový problém mám 2TDI 103 KW škoda octavia combi a taky mě cuká a škube jak tady psal maras dneska mě přišlo těsnění na ty vstřiky tak je zkusíme z mechanikem vyměnit a uvidíme. mechanik mě říkal že si myslí že to tím nebude ale uvidíme to co tady maras napsal tak se schoduje 100% s mým problémem a někdo mu tu poradil že mu podfukuje těsnění u vstřiků tak jsem zvědav jestli to teda je ono a pomůže to protože čerpadlo v nádrži tlačí dost nafty všude a tandem je taky dobrej tak snad to bude vono jestli ne tak už teda nevím co to může být pak sem napíšu jak to dopadlo.
Huml píše:jenže ty chytrolíne, tady se mluví o 16V, který na podfukování vstřiků trpí, protože nemají měděnou podložku, ale těsní to kuželem přímo na hlavě, pokud cuká BMM a nepomohlo zaslepení EGRu, tak zkus rozevřít lopatky na turbu
ten aspoň napsal kod motoru, ale Meldik 25 už ani to ne
Čaute všetci, kupil som Seat Altea 2,0TDI 103kw BKD a problem mam taky že trha motorm na volnobehu za studena skače ako keby ho dusilo za tepla to prestane palivovy filter nový, EGR vyčistené , trysky vyčistené ultrazvukom , predtým sa použilo Liquy moli čistič systemu a nič, vstreky dostali nove tesnenia , nová kabelaž k nim , rozvody dobre nastavene, vstreky na 180°. Hodnoty na 13 kanaly v norme čoho sa chytit kde môže byť problém už si neviem rady.