Octavia 2.0TDI škube a škube a škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Re: škubání vyřešeno!!!

Příspěvek od maras »

Rider.23 píše:
maras píše:zdravím pánové,

problém vyřešen- hlava zatím dobrá(prej je chycená, ale ještě prej vydrží), dáno nové těsnění pod hlavu, dány všechny 4 vstřiky, auto letí jak prase, krásně plynule jede a co je na tom nejlepší: dnes jsem ho prodal jinak cena opravy, včetně dílů 12000,-
12.000 kč za 4 vstřiky, těsnění pod hlavou a práci??? To je nějak málo ne?

Jinak, buď rád, že ses toho zbavil....
já vím-cena je to fantastická- samozřejmě vstřiky nebyly nové, ale s bouračky, těsnění nové přes známého za nákupku :D
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak mi dneska přivezl Octu 2.0TDI a má ty přesné příznaky, co se tady uvádí, při naložení tak od 1200-1300 otáček to začne cukat, evidentně je to Wartburg tak do 2000-2500 otáček..Byl na mašině a ukazovalo to 3 v álec opožděný vstřik..Jinak to jde jako pohádka , někdo dával nové turbo a je to voňavka..Takže asi diagnoza podfuk. vstřik..Chlap to chce prodat, je nasranej...
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

maras : kdo to dělal?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pánové, nevíte z hlavy moment utažení šroubů upevnění vstřiku 2.0 TDI, a popřípadě šroubů hřídele vahadel vstřiků..?Díky
nepropadat panice...
Zdendyz
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2011, 16:30
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Zdendyz »

Já se klepu v aute od čtyřky do 6tky od 2000-do 2800ot. Vibrace se přenáší do celého auta. Znát to bylo hlavně do kopce nebo při zatížení. Auto ale pořád vypadá že jede. Zkusil jsem vyvážit kola, nové tlumiče, nové poloosy, spojka setrvák,1,2,4, vstřik a ten kabelovej svazek na ně. Po výměně vstřiku to vždycky vypadá na chvíli líp, dnes sem natankoval vervu jedu dokopce a zase sem se začal třást, takže přijde nařadu poslední vstřik a pak už fakt nevím.
palinnko
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 15 zář 2013, 16:59

Příspěvek od palinnko »

Všetko čo tu pišete že podfukujuce trysky a pod. je hlupost.Mne octavka trhala tiež motor Bmm a boli vymenene vstreky kablovačka hlavy,aj druhe tandemove čerpadlo som skušal aj zaslepovat egr a nič nepomaha.Aj palivove čerpadlo som skušal menit a nič.Pokial sa nezahreje alebo ju nevytačam ide normalne a ked sa zahreje a nedajbože ju vytočim začne trhat a stalo sa mi par krat že zdochla a nie a nie ju naštartovat až na dlhe točenie a znova vytočil som ju a trha no pravdupovediac vynechava.Som mechanik a tak si viem diely zabezpečit s inych odskušanych aut ale s tymto si už neviem dat rady.Ak niekto viete kde je problem poradte.Len mi prosim nevravte že je to turbo.Cakam seriozne odpovede dakujem.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jenže ty chytrolíne, tady se mluví o 16V, který na podfukování vstřiků trpí, protože nemají měděnou podložku, ale těsní to kuželem přímo na hlavě, pokud cuká BMM a nepomohlo zaslepení EGRu, tak zkus rozevřít lopatky na turbu ;)
meldik25
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:02

Příspěvek od meldik25 »

Zdarec hele mám taky takový problém mám 2TDI 103 KW škoda octavia combi a taky mě cuká a škube jak tady psal maras dneska mě přišlo těsnění na ty vstřiky tak je zkusíme z mechanikem vyměnit a uvidíme. mechanik mě říkal že si myslí že to tím nebude ale uvidíme to co tady maras napsal tak se schoduje 100% s mým problémem a někdo mu tu poradil že mu podfukuje těsnění u vstřiků tak jsem zvědav jestli to teda je ono a pomůže to protože čerpadlo v nádrži tlačí dost nafty všude a tandem je taky dobrej tak snad to bude vono jestli ne tak už teda nevím co to může být pak sem napíšu jak to dopadlo.
pixar11
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2014, 18:47

Příspěvek od pixar11 »

meldik25 píše:Zdarec hele mám taky takový problém mám 2TDI 103 KW škoda octavia combi a taky mě cuká a škube jak tady psal maras dneska mě přišlo těsnění na ty vstřiky tak je zkusíme z mechanikem vyměnit a uvidíme. mechanik mě říkal že si myslí že to tím nebude ale uvidíme to co tady maras napsal tak se schoduje 100% s mým problémem a někdo mu tu poradil že mu podfukuje těsnění u vstřiků tak jsem zvědav jestli to teda je ono a pomůže to protože čerpadlo v nádrži tlačí dost nafty všude a tandem je taky dobrej tak snad to bude vono jestli ne tak už teda nevím co to může být pak sem napíšu jak to dopadlo.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Huml píše:jenže ty chytrolíne, tady se mluví o 16V, který na podfukování vstřiků trpí, protože nemají měděnou podložku, ale těsní to kuželem přímo na hlavě, pokud cuká BMM a nepomohlo zaslepení EGRu, tak zkus rozevřít lopatky na turbu ;)
ten aspoň napsal kod motoru, ale Meldik 25 už ani to ne :roll:
frenky_BN
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2010, 12:46
Bydliště: BN

Příspěvek od frenky_BN »

Čaute všetci, kupil som Seat Altea 2,0TDI 103kw BKD a problem mam taky že trha motorm na volnobehu za studena skače ako keby ho dusilo za tepla to prestane palivovy filter nový, EGR vyčistené , trysky vyčistené ultrazvukom , predtým sa použilo Liquy moli čistič systemu a nič, vstreky dostali nove tesnenia , nová kabelaž k nim , rozvody dobre nastavene, vstreky na 180°. Hodnoty na 13 kanaly v norme čoho sa chytit kde môže byť problém už si neviem rady. (wallbash) :?


https://www.youtube.com/watch?v=Juc494dWupQ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“