Stránka 5 z 5
Napsal: 17 kvě 2011, 06:26
od jaroA4
Huml píše:ten set do O2 jsem už montoval, jde tam bez problémů, s tím setem ATD je to jak píšeš, dával jsem i tu s přeobloženou silnější lamelou a měl jsem s tím ještě dost práce, aby to řádně vypínalo

muzes popsat jak si to doladil aby to vypinalo
Napsal: 17 kvě 2011, 11:43
od chudik
Aj mna by to zaujimalo ako si doladil vypinanie ked to tam uz bolo nahodene
Napsal: 17 kvě 2011, 18:56
od Huml
ATD spojka je v OII utopená o asi 4mm, s tlustší přeobloženou lamelou je víc stlačenej přítlačák, pístek ve válečku do jel na doraz a spojka ještě nebyla vyplá, musel jsem vhodně prodloužit tyčku co jde z válečku, určit správnou délku, jelikož se stávalo, že při plným sešlápnutí zase štrejchaly pružiny přítlačáku o lamelu

takový kujoviny musím občas řešit
Napsal: 17 kvě 2011, 19:05
od Biimbo
já to na nic takhle páchat nechci,ale jak dlouho a kolik má najeto první OII kterou jsi takhle sbastlil?

Napsal: 17 kvě 2011, 19:32
od Huml
upravoval jsem to jen na jednom, protože to mělo přeobloženou lamelu snad 4mm obložením, takže problém jsem řešil až po montáži, protože jsem nevěděl jak to bude vycházet a že to bude takhle naprd, pokud je spojka seriová nebo s origo tloušťkou, žádný problémy nejsou a nic se bastlit nemusí a pokud jsou, je chyba někde jinde, jinak auto jezdilo až doteď, snad 2 léta, ale už myslím není, budiž mu země lehká

Napsal: 17 kvě 2011, 20:44
od chudik
Lebo mam tam jednohmotu VALEO set na BJB a zle mi tam ide trojka ako keby na 2x len mi to zacalo robit aj so starou dvojhmotou tak mam dilemu ci je to v skrini alebo len zle vypina.Problem je aj so spiatockou.Je tam novy valec odvzdusnene a nastavene tiahla oleja je dost.
Napsal: 17 kvě 2011, 21:47
od Huml
zpátečka jde s jednohmotou vždycky o něco hůř, pokud je problém jen s trojkou a navíc to dělalo i před výměnou spojky, hledal bych příčinu spíš v převodovce
Napsal: 10 říj 2011, 11:04
od Rolan
Huml píše:ATD spojka je v OII utopená o asi 4mm, s tlustší přeobloženou lamelou je víc stlačenej přítlačák, pístek ve válečku do jel na doraz a spojka ještě nebyla vyplá, musel jsem vhodně prodloužit tyčku co jde z válečku, určit správnou délku, jelikož se stávalo, že při plným sešlápnutí zase štrejchaly pružiny přítlačáku o lamelu

takový kujoviny musím občas řešit
Můžu se zeptat o kolik jde max. prodloužit ta tyčka, aby to neškrtalo? Řeším podobnej problém.
Dík.