
MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kupte si multimetr klidne za 39kc ale zmerte si pri zaplym klicku ze na tom pinu je opravdu proti karoserii 5V 

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Celý fór je v tom, že úbytek napětí na PN přechodu (ta dioda) je právě těch cca 0,3V 
Kdo tomu nevěří, nechť si změří např. napětí baterie napřímo a pak přes diodu...
... když dáte dvě diody do série... nebo použijete patřičnou Zenerovu diodu... můžete experimentovat k dalším hodnotám (konstantám)
Samozřejmě můžete pracovat i s odporovým napěťovým děličem, nicméně pak již musíte uvažovat i o procházejícím proudu

Kdo tomu nevěří, nechť si změří např. napětí baterie napřímo a pak přes diodu...
... když dáte dvě diody do série... nebo použijete patřičnou Zenerovu diodu... můžete experimentovat k dalším hodnotám (konstantám)
Samozřejmě můžete pracovat i s odporovým napěťovým děličem, nicméně pak již musíte uvažovat i o procházejícím proudu

GIV Variant TDi ???kW
tam zkus pichnout rovnou ledku - na ty mas ubytek cca 2V takze to bude ukazovat ale urcite min jak 700vlacek píše:5v tam je,to je zmereny jeste muzem zkusit ty 2 diody

to me tak napada mel si urcite tu diodu v propustnym smeru a na spravnej pin (tam kde byl vystup MAF)?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
presne takSlavkov píše:Celý fór je v tom, že úbytek napětí na PN přechodu (ta dioda) je právě těch cca 0,3V
Kdo tomu nevěří, nechť si změří např. napětí baterie napřímo a pak přes diodu...
... když dáte dvě diody do série... nebo použijete patřičnou Zenerovu diodu... můžete experimentovat k dalším hodnotám (konstantám)
Samozřejmě můžete pracovat i s odporovým napěťovým děličem, nicméně pak již musíte uvažovat i o procházejícím proudu

jako nejlepsi varianta se mi ale stejne jevi jen pripojovat do serie diodu..
Taky muzete zkusit klidne jakoukoliv jinou diodu, rychle diody maji vetsinou mensi ubytek, jaky proudy tam tecou jsem nezkoumal jestli si to nekdo zmeri tak se pak muze kouknout do datasheetu od urcitity diody a vykouknout v grafu kolik pri tom proudu bude ubytek ale podle me staci ta bav maximalne 2 v serii ale to uz bych se bal ze to bude ukazovat malo..
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
stres3d: šikula
... něco podobnýho jsem chtěl po známým elektrikáři, ale zděsil se složitosti elektroniky v Pierburgu
a taky toho, že je to celý zalitý ... (takže bych se nedivil, kdyby si i ta váha samotná ještě těch 5V stabilizovala)
napadlo mě "omlazení" "nesmrtelnýho" Pierburgu přidáním několika desetin V k výstupu (aby průběh napěťový křivky zůstal +- stejnej podle skut. průtoku vzduchu) a třeba by to šlo s využitím tvýho řešení - možná by se kvůli ochraně váhy musela dát ještě dioda z 6 na váze na 6 ve vedení před diodu z 1 na 6 a event. počítat s úbytkem napětí u odporu, kterej by se přidal do série k tý diodě z 1 na 6 ... případně by místo odporu mohl bejt i nějakej potenciometr nebo tak něco
- co na to elektrikáři



napadlo mě "omlazení" "nesmrtelnýho" Pierburgu přidáním několika desetin V k výstupu (aby průběh napěťový křivky zůstal +- stejnej podle skut. průtoku vzduchu) a třeba by to šlo s využitím tvýho řešení - možná by se kvůli ochraně váhy musela dát ještě dioda z 6 na váze na 6 ve vedení před diodu z 1 na 6 a event. počítat s úbytkem napětí u odporu, kterej by se přidal do série k tý diodě z 1 na 6 ... případně by místo odporu mohl bejt i nějakej potenciometr nebo tak něco




treba neco takovyho?


jo a 5V je od RJ referencni tzn. ze by to melo byt za vsech okolnosti - bude to urcite pres stabilizator

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
je to vsetko pekne a nechcem vam brat iluzie ale toto nema so serioznymi upravami nic spolocne.
ta vaha je tam na to aby sa podla prietoku vzduchu vstrekovala nafta a ak sa nevstrekuje podla vahy tak to treba kontrolovat inak .
taketo "upravy" mohli byt aktualne tak pred 10 rokmi ked stal chip 500€ a nie dnes....
ta vaha je tam na to aby sa podla prietoku vzduchu vstrekovala nafta a ak sa nevstrekuje podla vahy tak to treba kontrolovat inak .
taketo "upravy" mohli byt aktualne tak pred 10 rokmi ked stal chip 500€ a nie dnes....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
a tlak vzduchu a teplota snad nestaci od kdy?netopier píše:je to vsetko pekne a nechcem vam brat iluzie ale toto nema so serioznymi upravami nic spolocne.
ta vaha je tam na to aby sa podla prietoku vzduchu vstrekovala nafta a ak sa nevstrekuje podla vahy tak to treba kontrolovat inak .
taketo "upravy" mohli byt aktualne tak pred 10 rokmi ked stal chip 500€ a nie dnes....
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
stres3d: myslel jsem něco jednoduššího - zhruba takhle:

snad to neni uplná blbost ... to napětí za diodama by se pak mělo sčítat, nebo se pletu?
ono už kvůli tý mapě z první strany by to bylo (hlavně v nižších ot.) lepší řešení než samotná dioda (nebo jako v mym případě "zužovací kroužek" ... vypozoroval jsem, že postupem času zase klesla hodnota na volnoběh a v nižších ot. znatelněji než v zátěži ... )
netopier: právě z důvodu kontroly bych tu váhu takhle nevyřadil ...


snad to neni uplná blbost ... to napětí za diodama by se pak mělo sčítat, nebo se pletu?

ono už kvůli tý mapě z první strany by to bylo (hlavně v nižších ot.) lepší řešení než samotná dioda (nebo jako v mym případě "zužovací kroužek" ... vypozoroval jsem, že postupem času zase klesla hodnota na volnoběh a v nižších ot. znatelněji než v zátěži ... )
netopier: právě z důvodu kontroly bych tu váhu takhle nevyřadil ...


Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 26 úno 2011, 21:57, celkem upraveno 2 x.
Iluze nikomu nebereš ale pokud bude cena SW úpravy 1-2x převyšovat cenu nové originální váhy tak se nediv že si lidi budou hledat jiná funkční řešení která budou stát zlomek ceny úpravy anebo nové váhy tak to prostě je.netopier píše:je to vsetko pekne a nechcem vam brat iluzie ale toto nema so serioznymi upravami nic spolocne.
ta vaha je tam na to aby sa podla prietoku vzduchu vstrekovala nafta a ak sa nevstrekuje podla vahy tak to treba kontrolovat inak .
taketo "upravy" mohli byt aktualne tak pred 10 rokmi ked stal chip 500€ a nie dnes....

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ale s tym ze oklames Rj motora tym "maf off" , viac vykonu neziskas .ROBIG píše: Iluze nikomu nebereš ale pokud bude cena SW úpravy 1-2x převyšovat cenu nové originální váhy tak se nediv že si lidi budou hledat jiná funkční řešení která budou stát zlomek ceny úpravy anebo nové váhy tak to prostě je.
chipom mas zaroven zvysenie vykonu aj odstranenie vahy
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Jasně ale ty kombinuješ dvě úpravy tady se řeší vyřazení váhy.Ne každej chce předci zvedat výkon.netopier píše:ale s tym ze oklames Rj motora tym "maf off" , viac vykonu neziskas .ROBIG píše: Iluze nikomu nebereš ale pokud bude cena SW úpravy 1-2x převyšovat cenu nové originální váhy tak se nediv že si lidi budou hledat jiná funkční řešení která budou stát zlomek ceny úpravy anebo nové váhy tak to prostě je.
chipom mas zaroven zvysenie vykonu aj odstranenie vahy
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
