Stránka 5 z 5

Napsal: 14 kvě 2011, 09:40
od Brouk
:-)

Napsal: 14 kvě 2011, 09:54
od skoda
Ale porad 6.3 je moc na to ze je to papirove.
On jezdi kousky takze si myslim,ze na delsi pujde jeste dol.

:roll:

Napsal: 14 kvě 2011, 10:03
od shark734
to je zaujimave lebo ja mam na 307 2.0hdi 66kw bosch 6 az 6,3l/100 a z toho 30-50% mesto a rozbieham sa vzdy s plynom na podlahe..dlhe trasy mimo dialnice mam okolo 5,4-5,6l/100....max sa snazim 110, pri predbiehani viac... vacsinou 100 mimo mesto a dediny 60 tachometrovych..pneu michelin energy saver-moze to byt nimi? lebo fakt ho nesetrim

Napsal: 14 kvě 2011, 11:17
od jericho-3
Řekl bych , že gumy vliv mají..jezdil jsem 406 2.0 HDI a spotřeba při jízdě nespadla pod 7 , celkově auto žralo 8 litrů /ale mělo hodně za sebou/, takže mne HDI moc nepřesvědčil, nehledě na to, že to je lemra..a nedivím se lidem, kteří tvrdili, když přešli ze starých 1,9 TD, že Hdi turbo nemá..,protože žádný zátah.... :)

Napsal: 27 kvě 2011, 06:19
od specnaz
peter626x píše:a z vyfuku je citit ze to zle spaluje,taky palivy smrad. keby sa uz niekto tak nasiel co s tym ma skusenost
pokud máš vysokou spotřebu,z výfuku jde smrad z nespálené nafty, tak s velikou pravděpodobností máš závadu vstřikovače. Měl bys co nejdříve do provést přezkoušení vstřikovačů!! S největší pravděpodobností to nerostřikuje ale ukapavá. Hrozí propálení pístu a téměř fatální škodě na motoru. Pokud máě najeto přes 200 000km, a kdo ví kolik doopravdy je to více než pravděpodobné.
Jde o běžnou závadu při vysokých kilometrech a české naftě. Jednorázové čističe palivové soustavy bych nedával, je to po letech šok a nemusel by dopadnout dobře. Najdi v okolí nějakej bosch, čí delphi service a udělej kontrolu vstřikovačů co nejdříve!!!! Pokud nafta nejde přepadem vstřikovače pryč a opravdu ukapává, každým kilákem propaluješ hlavu pístu víc a víc. Divím se zvuk motoru nepopisuješ jako u staršiho fiatu tipo. :) :)

Napsal: 27 kvě 2011, 15:49
od peter626x
no ja byvam na slovensku a tu chce kazdy kazdeho len zdrat z penazi tak neviem ani kde ich mam dat testovat.najazdene mam 162000km vraj. a zvuk je taky divny dost,nieco medzi hdi a 405 td.a ten smrad z vyfuku je normalny asi.dost podobny ako fabia 1.9tdi co ma najazdene 100000km.

Napsal: 27 kvě 2011, 16:40
od jericho-3
U nás je to obdoba, ale seriozní lidé jsou naštěstí všude, jen hledat... :)
Já servisuji HDI jednomu známému, ten má panickou hrůzu z autorizáků, takže když se zjistí špatná tryska, sežene někde "dobrou" starou, ta se namontuje..a za chvíli zase a tak dokola..Pořád mu říkám, chce to udělat pořádně /zainvestovat/, ale ne...a když mu říkám, propálíš píst, nebo chce to to a to...nevěří.... :)

Napsal: 27 kvě 2011, 22:17
od specnaz
tak jinak:to co tu popisuješ , teď už i včetně zvuku motoru, je jasná porucha jednoho ze vstřikovačů. I na Slovensku(osobně miluji jižní Slovensko) je určitě spousta solidních servisů!!!! Je jen na tobě kdy ho najdeš, ale makej člověče, propálení pístu a následné prasknutí pístu a ojnice ti vykoukne blokem motoru a máš po motoru. Je to monoblok a opravit se téměř nedá. Uvědom si že tlak vstřiku je 1800 barů (atmosfér) a pokud kape je totálně v háji a při těch tlacích a teplotách je nutno včas reagovat!!! Tak hledej pokud ti jde o to motor zachránit. Na Slovensku je opravdu kvalitní nafta u Slovnaftu, tak tankuj jen tam!!! (prokázáno testy). Autorizovanej servis(pokud nenajdeš jinej seriozní) ví o co půjde a repasovanej vstřik stojí okolo 5000kč cca 200euro. Tak opravdu neváhej.

Napsal: 28 kvě 2011, 11:55
od peter626x
robim co mozem a hladam a hladam.dufam ze nieco uz najdem.dakujem ti