Stránka 5 z 5
Napsal: 15 čer 2011, 10:38
od paja
Už jsem to zapojení našel jdu to zkusit, Joe ty nemaš trpělivost s nama amaterama

Napsal: 16 čer 2011, 12:43
od kaad
joe píše:ako to dopadlo ?
Omlouvám se na chvíli jsemc se odmlčel měl jsem tady naskládaných hodně aut. Dnes jsem se zase konečně dostal k tomu hybridu. Znovu jsem přizpůsobil čerpadlo, vymazal všechny chyby a nakódoval dva klíče. Kontrolka po zapnutí klíčku normálně zhasne nicméně fordík i nadále stávkuje a vybíhá jediná chyba: 1659 el. obvod vstř. čerpadla. Tuším, že je v háji ŘJ čerpadla. Co se na tom nejčastěji ku...í??? Dá se to vůbec opravit bez spec. zařízení???
Napsal: 16 čer 2011, 13:08
od joe
ok, takze immo je poriesene.
je zaujimave, ako dokaze Focom skurvit PATS zaznam v PCM.
esteze mam VCM

(a esteze si ty mal druhy kluc)
ta chyba P1659 vyskoci hned po zapnuti klucika alebo az po zastartovani ?
ide vymazat ?
Napsal: 16 čer 2011, 14:29
od kaad
Možná to neposral Focom, ale já nesprávným postupem. Mám ten program teprve chvili a musím se s tím naučit dělat. Jsem zvyklý spíš na VAG. Ovšem Focomem jde i diagnostika čerpadla, což např. IDS neumí. Ikdyž možná se pletu. Ta chyba vyskakuje až po startování a vymazat jde.
Napsal: 16 čer 2011, 14:39
od joe
samozrejme, ze IDS vie aj diag cerpadla, dokonca je tam spusta meranych hodnot v dataloggeri...
ale k veci:
u teba to vyzera na to, ze pri starte natolko poklesne napatie na cerpadle, ze to PSG5 a PCM vyhodnotia ako chybu.
stare cerpadlo, vzhladom na to, ze malo odpaleny koncak takuto chybu nevypisalo, lebo prudovy odber bol nizky.
hladaj nieco zhnite na kablovej ceste

, mozno relatko, mozno zateceny releovy box, mozno cviknuty kabel...
pripadne fukni napajanie cerpadla natvrdo na baterku a skus tak.
Napsal: 16 čer 2011, 16:12
od kaad
Napsal: 16 čer 2011, 19:44
od kaad
Čerpadlo zapojeno na přímo fordík se i nadále chová netečně a při načtení závad po navydařeném startu na mně vyběhla tahle smršť!!!
P1666 Řídící modul vstř. čerp. (modul ŘJ motoru) - synchronizace
P0167 Obvod vyhřív. Lambda sondy (řada válců 2, senzor3): porucha
P 1564 Řídící modul vstř. čerp. - požaduje snížení přívodu paliva
B1600 (angl.) něco s načtením kódu nevím přesně
P 1659 El. obvod vstř. čerpadla
Jinak samozřejmě mám přichystaný kanystr a zapalovač. Kdyby to bylo moje auto (jakože forda nikdy za žádnou cenu) už by to bylo v plamenech.
Napsal: 16 čer 2011, 21:20
od joe
no, mne sa zase potvrdilo, co je to ten FoCom za zmetok, po tej peripetii s klucmi je:
P0167 Obvod vyhřív. Lambda sondy (řada válců 2, senzor3): porucha
zase jedna perla ducha tohto nedorobku.
v skutocnosti ide o chybu casovania vstreku (cize chybny predvstrek).
zda sa, ze to druhe cerpadlo ma problem same so sebou, akokeby niekto dal dole unasac z hriadele alebo co. tym padom je to zrele na komplet repas a novu kalibraciu.
navrhujem, vystikni jednotku z toho povodneho cerpadla a posli mi ju, adresa cez SZ.
tam je problem jasny, urobim koncak a bude.
Napsal: 17 čer 2011, 16:16
od paja
joe píše:na prisposobenie cerpadla KTSkou potrebujes specialny kabel, ktory zrejme nemas. prisposobuje sa cez CAN (piny 1-2-3), nie cez K-line (pin 9).
ak bolo cerpadlo vybrate z ineho auta, tak ho treba najprv prisposobit, potom sa mozme bavit o tom, kde este inde moze byt chyba.
No Joe přispusobit jde i normalnim kabelem aspon mě jo ale to asi víš,v jednotce asi bude špatnej tranzistor a chyba 0167 je špatně nastavevej předstik je třeba protočit motor a znova skusit na kolíky jestli to sedí už se mě to taky stalo stačí malo a nejde natočit je to ford povolit kolo a pootočit motorem nandat kolík do čerpadla a musí jít jinak ja měl špatnej klíč , to se kts kou určujě špatně když jsem dal druhej ,přizpusobil to nové čerpadlo tak maka jak má to stary čerpadlo zadřeno na tech rolnach nakaši Fordum zdar P.
Napsal: 16 dub 2015, 07:43
od fejmus
ahoj... 4 roky stary topic a opet stejny problem... TDDI po vymene cerpadla... jak prizpusobit? Lze KTSkou i obyc kabelem nebo potrebuju neco jineho? Lze ten imobilizer natvrdo vyradit? diky za vsechny odpovedi.