Stránka 5 z 7
Napsal: 31 kvě 2011, 20:32
od Pilan
Hosi ekologie je probrana chapem to vsichni ve Spolek

denska sem tomu daval trosku vice poprve a kdyz to tocim nad 3 000 otacek tak tam je nejakej skripot hnusnej nevim co to muze byt

trva to cca 2 sekundy a pak to nedela a jede to dal plynule do omezovacee byli to stupne 2 a 3 kdyz daval 4 tak uz nevim jestli to delalo
Napsal: 31 kvě 2011, 20:39
od mir77
Čmoud píše:Jinak klapky ven. Zrovna před týdnem se ty klapky rozpadly na firemním mercedesu S350 a oprava motoru bude stát 70000kč.
Tak ale zase ty náhradní díly zatíží přírodu míň, než údajně zvýšený emise, ne?

Napsal: 01 čer 2011, 12:56
od Dani34el
turbo kamna power píše:Dani34el: jsem nevěděl, že takový naivky ještě existujou

a jak "se" asi pozná, že tam ty klapky nejsou, že je tam čip, EGR je zaslepené, Kat vykuchaný atd... to ti jako na STK budou rozdělávat půl motoru?

ftipálku
Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?
Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
Napsal: 01 čer 2011, 13:14
od Vici
Dani34el píše:Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
Tak pán evidentně není ekolog... ale jen klasický připosraný česky sobec a blb a beztak i hypochondr
nezajímá ho co se děje s životním prostředím, ale aby chudáček náhodou nedýchal špatný vzdoušek...
Napsal: 01 čer 2011, 18:58
od Hoblik

pan je spíse odborník

Napsal: 02 čer 2011, 09:18
od Markus01
Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?
Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.[/quote]
No právě ten zdravej úsudek ti chybí. Pokud se bude u dieselů dál měřit jenom obsah pevnejch částic i na těch tvejch namátkovejch stanicích, tak se budou katy a klapky kuchat vesele dál. Dodam, že nechovam žádnou nenávist ke světu ani k lidem kolem mě. Funkce katalyzátoru má určitě význam, ale nějaký zasírající se DPF, klapky a EGRy si strč... Je to zdroj problémů a o ty normální člověk nestojí. Obzvlášť když o významu těhle zařízení lze polemizovat. A asi bych ti měl připomenout na jakym fóru se pohybuješ, protože jsi si asi nevšim, že tvoje agitace tady nikoho nebere a jenom tady vznikaj off topics.
Napsal: 02 čer 2011, 09:25
od Forest
Je to ode me sproste navadeni k nedbalosti a temer zlocinnemu chovani (alespon dle Daniela), nicmene az tady neco takoveho vznikne, tak prijdou do mody prepinace softu a upravy, ktere se budou zamerovat na "drop chip". Pak bude stacit jen to pred mestem dostatecne protahnout a dostat z vyfuku saze a seriovky budou zavidet protokly z emisi.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 715#473715
... abych se neopakoval.
Napsal: 02 čer 2011, 09:58
od MirekX
proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.
Napsal: 03 čer 2011, 00:54
od Dani34el
MirekX píše:proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.
Z toho je vidět naprostá neznalost problematiky. Vlivem nedokonalýho spalování u dieselu (a to bude nedokonalý vždy protože jde o cyklický proces zahoření-vyhasnutí a tim pádem se nikdy nedostaví rovnovážný stav pro dokonalé hoření) se m.j.tvoří
saze, což je uhlík ( "
C" ), ale tak miniaturní, že ve formě 3,4-benzopyrenu prokazatelně způsobuje rakovinu.
Uhlík - C - se usazuje ve filtru pevných částic a jednou za čas
při regeneraci filtru vyhoří téměř dokonale tzn. dojde k oxidaci (=okysličení uhlíku) ..a z uklíku (C) ve vazbě na kyslík (O2) vznikne m.j. kysličních uhličitý (CO2) oba
nejedovatý (oproti "C") ..tzn. C + O2 = CO2 ( a ještě trochu H2O kvůli HC ).
Takže "regenerační blitky" jsou z 99% kysličník uhličitý, který sosáš třeba v Coca-Cole nebo v sodovce. Jen hlupák nebo člověk který ne vlastní vinou neví jak tohle funguje může ten systém (kterej vypreparuje 95% jedu z výfuku) zatracovat.
Apropos: Že se na emisích (zatím) měří jen kouřivost u dieselů neznamená, že je legální uměle navyšovat ostatní složky, zejméne nebezpečný NOx. Evropská komise už připravuje závaznou normu (Němci ji prý zavedou dobrovolně už dřív) dle které se na STK má měřit i obsah dalších složek.
Napsal: 03 čer 2011, 06:34
od Pilan
Napsal: 03 čer 2011, 21:49
od Bóďa
Dani34el píše:
Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
Specifikuj prosím "lokálně".
Napsal: 04 čer 2011, 10:30
od Biimbo
dle meho,je a byla nejidealnejsi emisni normou Euro3,kde ty auta spolehlive fungujou,jedou a nezerou. DPF je dobrej,nevadilo by mi ho mit v aute i na ukor vykonu,ale kdyby nestala udrzba majlant a hlavne to spolehlive fungovalo a nezralo o litr vic. Emisni zona je v nemecku volna pro Euro4 automaticky,ale Unwelt paket dostane klidne i Euro2 pokud mu kazdorocne nameri hodnoty kteryma je zona limitovana. A ze to je z duvodu omezeni emisi neni pravda,tak se to jen tvari,je to kvuli snizeni poctu aut ve meste a taky podpore vyroby a prodeje novych aut.. Stejne jako jsou v europe ale i u nas zvyhodnovany TIR,jak na silnicni dani,tak mytnem. Ale ze by poskozovaly nase polni cesty rozdilne? Takze tlaku na emise se driv nebo pozdeji v tomhle smeru budem muset podrobit i u nas.
Napsal: 04 čer 2011, 20:32
od Pilan
k tem klapkam chapu to dobre jestli se ma odstanit podtlak 6 tech jako vrtulek + drzak kovovej tech vrtulek a potom vyresit ten podtlak a to je vsechnoo???
Napsal: 19 čer 2011, 18:44
od skodik
budeš pokračovat v ladění nebo tohle je konec? A kdo ti to bude popřípadě ladit ?
Napsal: 19 čer 2011, 18:48
od Pilan
tak pokud si ho necham tak ho doladim jeste softem ale premyslim kde to udelat u jake osoby nebo firmy a nemuzu se rozhodnout.. jinak zatim to jezdi velice dobre takze spokojenost