Stránka 5 z 5

Napsal: 18 črc 2012, 21:05
od Klouzan
Zitra budu mit novy Egr na zaruku tak jsem zvedav.Jinak s odpojenym to jezdi bez cuknuti a jak jsem psal jiz drive,je auto celkove zivejsi a jede malinko lip odspodu.(asi stejne jako kdyz jsem ho mel vypnuty na starsim supu 1,9 96kW)Tak premyslim,ze ten novy necham i tak pozdeji "vypnout"...

Napsal: 20 črc 2012, 16:45
od micar
micar píše:
Huml píše:
elit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
je na něj přístup zhora
je to ten červík na asi 2,5 imbus ? je potřeba ho dotáhnout o 1 otáčku ??
tak jsem to dotáhnu,zatím to necukalo,ale přijde mi že se posunul záběr turba na asi 1800ot místo předešlých 1500 (wallbash)

Napsal: 26 črc 2012, 19:52
od radekcat
Mam WV Caddy taky mi to cuká do 2000 ot/min odpojil jsem EGR a pořad cuká odpojil jsem i škrticí klapku v sání a taky nic zkoušel jsem si hrad i s klapou v chladiči výfukových plynu a také nic nakonec jsem odpojil ovládací hadičku od turba a cukání přestalo sice motor moc netáhne ale konečně si užívám jízdu bez nepříjemného cukání.
To s tím turbem jestli jsem to pochopil správně stačí povolit ten dorazový šroubek na tahle naklopení lopatek o jednu otáčku a mělo by to pomoc? Nemate někdo s tím zkušenost jak to jde na WV CADDY 1.9 TDI r.v 07 (wallbash) (wallbash)

Napsal: 26 črc 2012, 21:53
od Klouzan
Klouzan píše:Zitra budu mit novy Egr na zaruku tak jsem zvedav.Jinak s odpojenym to jezdi bez cuknuti a jak jsem psal jiz drive,je auto celkove zivejsi a jede malinko lip odspodu.(asi stejne jako kdyz jsem ho mel vypnuty na starsim supu 1,9 96kW)Tak premyslim,ze ten novy necham i tak pozdeji "vypnout"...

Tak jiz tyden jezdim s novym EGR ventilem.Auto necuka jako pred vymenou,ale neni to stejne jako kdyz byl EGR odpojen.Slysim tam obcas zas ten pazvuk,jak zachrochtani.A malinko,ale opravdu malinko jsem citil i jemne cuknuti kolem tech 2tis ot.Proti tomu,co to delalo pred vymenou je to nesrovnatelne lepsi,presto myslim,ze ne dokonale.
Z meho pohledu byl ideal odpojeny EGR.Ale asi to znamena,laicky receno(a jak to chapu ja),ze se motor prizpusobi pri odpojeni EGRu a chova se trochu jinak.A ze celkove neni na vine jen EGR,tak jak psal p.Huml.Ale v mem pripade castecne urcite byl..Uvidim jak se bude auto chovat dale.

Napsal: 22 zář 2012, 17:26
od Rajčák
Dobrý den mám podobný problém na OCT 1.9 TDI 74kw, AXR, r.v. 2006 při jemném přidání plynu cukla. Koupil jsem nový EGR, protože při jeho odpojení se závada neprojevola, ale závada přetrvávala, až jsem dal na přívod EGR zaslepení, potom se ale rozsvítila kontrolka jednotky motoru, tak jsem do podložky pro zaslepení vyvrtal dírku 8mm a od té doby je pokoj, kontrolka zhasla a motor necuká, ale jde mi o to, zda to nemá nějaký jiný nepříznivý vliv např. na turbo a pod, ale hlavně jsem příčini nezjistil.

Napsal: 10 říj 2017, 09:50
od Munez
zdravim,nekde jsem cetl,ze pomuze dat nejake tesneni s mensim prutokem spalin,ale kdyz ho chci jit koupit,tak nemuzu nikde najit cislo dilu a v araveru jsou ... ze kdyz jim nereknu presne cislo dilu,tak je to na hodinu...

Napsal: 11 říj 2017, 11:48
od Munez
tak uz jsem to nasel.cislo je 028 131 547 B ,ale v araveru uz je nevedou,tak si musim udelat sam