kde chip ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mám podobnou zkušenost jako "TK", ale na civilním autě. Nejdřív GX-tuning, pak LSC Brázdil a do třetice DP. Až sem byl poněkud překvapen stylem práce Richarda oproti předešlým...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

dle prispevku Foresta usuzuji, ze ho na tomto svete neco velmi sere a jeste se navic asi dost nudi, radim poridit si nejakou praci nebo, pokud jeste nema, tak zenskou a ono se to srovna :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jaykay píše:dle prispevku Foresta usuzuji, ze ho na tomto svete neco velmi sere a jeste se navic asi dost nudi, radim poridit si nejakou praci nebo, pokud jeste nema, tak zenskou a ono se to srovna :)
Dovolim si dotaz: a Tebe nic nesere? Predpokladam, ze nesledujes deni kolem sebe, nesledujes politiku, nevnimas zmeny v projevu a chovani lidi kolem sebe, neregistrujes jak a v cem vyrustaji deti, ... predpokladam. Jen naprosty flegmatik (pro me ignorant) by nebyl nasrany. A konkretne z ceho jsem nasrany tu? Z toho, jak jsou lidi slepi nebo alespon kratkozraci, naivni, ignorujici. Drive nebylo moc sanci na vyber a uz vubec ne informace pripadne zkusenosti. Dnes toho je dostatek a presto se vrhaji lide smele do "sibenic", sami si hazeji klacky pod nohy (wallbash)

Co se nudy tyce, kdyz neni plne vyuziti (v praci), tak nekdo chodi na youtube (a jine stranky obsahujici streamvidea), nekdo sleduje zpravy nebo sport, nekdo kouka na porno. Ja sleduju toto forum.
Ohledne zensky se nestrachuj, tu mam, nicmene, netusim, jak by vyse uvedene dokazala vyresit zenska. Ale verim, ze Ty mi to reknes.
(pokud by se jednalo o to vybiti, ver, ze ho mam dost ... jak v podobe sportu tak i sexu , na ktery jsi se pokusil zajiste narazet).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

vy co si věčně stěžujete na cenu úpravy u dieselpoweru, zkušeli jste s tím třeba něco udělat? Vždy párkrát za rok si s Reeshou domluvím termín a cenu za den ladění, domluví se nás tady několik na úpravu, uděláme si tady bezva ladící den, pokecáme, poupravujeme, projedeme se, zaplatíme a večer si myslím jsme všichni spokojeni. Ano, je to bez brzdy ale nejsou to nějaký brurus úpravy kde by to bylo bez brzdy neřešitelné. Vyjde se tak vstříc i lidem co mají málo času na cestování za úpravcem. K dispozici je samo dílna s nářadím a jámou plus nějaký ten člověk v montérkách :D , když se vyskytne nějaký problémek třeba s regulací nebo tak něco.
Jenže to se člověk musí taky zvednout od bedny a něco pro to udělat, že?
Mimochodem, zhruba za 14 dní to budem pro velký úspěch tady ve východních čechách znovu pořádat..... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

tak tak Mirka muzu jen doporucit jednani na vybornou ochota sama byl jsem tam ladit Fabiu a nebyl problem ze nebyla brzda Richard to naladil super i bez toho takze pokud nekdo premysli idealni volba zajet do Tyniste vyplati se
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Foreste on si na to musi prijit kazdej sam a nema smysl se rozcilovat. Strasne nerad bych, aby to tu vypadalo jak lacina reklama, ze DP je NEJ, NEJ, NEJ a bez chyby atp. Tak to totiz neni a troufam si tvrdit, ze to muzu hodnotit.

Osobne u mych uprav mam vyhrady, zejmena k mechanickemu provedeni nekterych komponent okolo hybridniho turba a jeho zvukovych projevu, ale faktem zustava, ze za cca 40.000 km najetych s hybridem se mi nestalo, ze by me auto nekde nechalo, nebo ze by cokoliv odeslo. Jo jednou mi sjela spona z hadice na vystupu kompresoru a trochu vic to pri vyssim tlaku sycelo, ale v klidu jsem dojel a problem vyresil. Toz tak.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@fabiator: problemy v mechanicke casti realizaci vim i z vlastni zkusenosti nicmene toto tema tykajici se softwarove casti a na to tema jsem se jeste nesetkal s vyhradama, protoze nositelem je vyhradne Richard
Naposledy upravil(a) Forest dne 22 čer 2011, 20:25, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Forest píše:..... tema tykajici se softwarove casti a na to tema jsem se nejste nesetkal s vyhradama, protoze nositelem je vyhradne Richard
Souhlasim. Jen jsem mel za to, ze to tu neni jen o Risovi jako osobe, ale o fy Dieselpower :D Ostatne kvalitni soft je jen pulka uspechu a vetsina zakazniku bude hodnotit predevsim vysledny efekt.

Zkoumat, zda pripadny problem byl v softu, nebo v mechanickem provedeni, ci kde vlastne, kdyz to cele delala jedna firma, bude pravdepodobne jen jisty druh nadsencu ;)
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od culda »

A TK je kdo ? jednou jsem si chtěl udělat úpravu u DP a závodník co tam jezdí upravovat mi řekl ,že to moje octa nevydrží ,tak komu pak tady věřit ?Kdybych tehdá nedal na toho závodníka tak už mám úpravu hotovou a mohl jsem mít dávno jasno
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zásada číslo jedna : českým závodníkům nikdy nevěř ani nos mezi očima (LOL)
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

culda píše:A TK je kdo ? jednou jsem si chtěl udělat úpravu u DP a závodník co tam jezdí upravovat mi řekl ,že to moje octa nevydrží ,tak komu pak tady věřit ?Kdybych tehdá nedal na toho závodníka tak už mám úpravu hotovou a mohl jsem mít dávno jasno
TK = Tomáš Král a jezdím FRS - D9. Nevím kdo ze závodníků ti dal takovou radu, ale já jsem to určitě nebyl. Jezdím k DP sám ladit a jsem spokojen. Vici : Svatá pravda ! Plně s tebou souhlasím.
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od culda »

radu jsem dostal od Boček motorsport . prej mi nevydržej brzdy ,spojka ,čepy ,ložiska a turbo . octa 66 kw na to prostě není stavěná . Chtěl jsem úpravu 1.9 TDI 66kW -> 99kW/285Nm.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

A řekl jsi jim, že s tím nebudeš jezdit rally? :)

Oni na to mají asi jiný pohled než obyčejný smrtelník :)

Ale je jasný, že čím vyšší výkon auto má, tím musíš přizpůsobovat i brzdy a podvozek. O spojku bych se nebál, pokud je v dobrém stavu, ale pro klidný spaní stačí za 800Kč přeobložit.
Naposledy upravil(a) Jayson dne 26 čer 2011, 15:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jo, to je rada nad zlato :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od culda »

jasně ,že řekl .říkal jsem mu ,že to mam jen na běžný ježdění do práce ,ale ,že chci více koníků .
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“