kde chip ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si dotaz: a Tebe nic nesere? Predpokladam, ze nesledujes deni kolem sebe, nesledujes politiku, nevnimas zmeny v projevu a chovani lidi kolem sebe, neregistrujes jak a v cem vyrustaji deti, ... predpokladam. Jen naprosty flegmatik (pro me ignorant) by nebyl nasrany. A konkretne z ceho jsem nasrany tu? Z toho, jak jsou lidi slepi nebo alespon kratkozraci, naivni, ignorujici. Drive nebylo moc sanci na vyber a uz vubec ne informace pripadne zkusenosti. Dnes toho je dostatek a presto se vrhaji lide smele do "sibenic", sami si hazeji klacky pod nohyjaykay píše:dle prispevku Foresta usuzuji, ze ho na tomto svete neco velmi sere a jeste se navic asi dost nudi, radim poridit si nejakou praci nebo, pokud jeste nema, tak zenskou a ono se to srovna

Co se nudy tyce, kdyz neni plne vyuziti (v praci), tak nekdo chodi na youtube (a jine stranky obsahujici streamvidea), nekdo sleduje zpravy nebo sport, nekdo kouka na porno. Ja sleduju toto forum.
Ohledne zensky se nestrachuj, tu mam, nicmene, netusim, jak by vyse uvedene dokazala vyresit zenska. Ale verim, ze Ty mi to reknes.
(pokud by se jednalo o to vybiti, ver, ze ho mam dost ... jak v podobe sportu tak i sexu , na ktery jsi se pokusil zajiste narazet).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vy co si věčně stěžujete na cenu úpravy u dieselpoweru, zkušeli jste s tím třeba něco udělat? Vždy párkrát za rok si s Reeshou domluvím termín a cenu za den ladění, domluví se nás tady několik na úpravu, uděláme si tady bezva ladící den, pokecáme, poupravujeme, projedeme se, zaplatíme a večer si myslím jsme všichni spokojeni. Ano, je to bez brzdy ale nejsou to nějaký brurus úpravy kde by to bylo bez brzdy neřešitelné. Vyjde se tak vstříc i lidem co mají málo času na cestování za úpravcem. K dispozici je samo dílna s nářadím a jámou plus nějaký ten člověk v montérkách
, když se vyskytne nějaký problémek třeba s regulací nebo tak něco.
Jenže to se člověk musí taky zvednout od bedny a něco pro to udělat, že?
Mimochodem, zhruba za 14 dní to budem pro velký úspěch tady ve východních čechách znovu pořádat.....

Jenže to se člověk musí taky zvednout od bedny a něco pro to udělat, že?
Mimochodem, zhruba za 14 dní to budem pro velký úspěch tady ve východních čechách znovu pořádat.....

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Foreste on si na to musi prijit kazdej sam a nema smysl se rozcilovat. Strasne nerad bych, aby to tu vypadalo jak lacina reklama, ze DP je NEJ, NEJ, NEJ a bez chyby atp. Tak to totiz neni a troufam si tvrdit, ze to muzu hodnotit.
Osobne u mych uprav mam vyhrady, zejmena k mechanickemu provedeni nekterych komponent okolo hybridniho turba a jeho zvukovych projevu, ale faktem zustava, ze za cca 40.000 km najetych s hybridem se mi nestalo, ze by me auto nekde nechalo, nebo ze by cokoliv odeslo. Jo jednou mi sjela spona z hadice na vystupu kompresoru a trochu vic to pri vyssim tlaku sycelo, ale v klidu jsem dojel a problem vyresil. Toz tak.
Osobne u mych uprav mam vyhrady, zejmena k mechanickemu provedeni nekterych komponent okolo hybridniho turba a jeho zvukovych projevu, ale faktem zustava, ze za cca 40.000 km najetych s hybridem se mi nestalo, ze by me auto nekde nechalo, nebo ze by cokoliv odeslo. Jo jednou mi sjela spona z hadice na vystupu kompresoru a trochu vic to pri vyssim tlaku sycelo, ale v klidu jsem dojel a problem vyresil. Toz tak.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@fabiator: problemy v mechanicke casti realizaci vim i z vlastni zkusenosti nicmene toto tema tykajici se softwarove casti a na to tema jsem se jeste nesetkal s vyhradama, protoze nositelem je vyhradne Richard
Naposledy upravil(a) Forest dne 22 čer 2011, 20:25, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Souhlasim. Jen jsem mel za to, ze to tu neni jen o Risovi jako osobe, ale o fy DieselpowerForest píše:..... tema tykajici se softwarove casti a na to tema jsem se nejste nesetkal s vyhradama, protoze nositelem je vyhradne Richard

Zkoumat, zda pripadny problem byl v softu, nebo v mechanickem provedeni, ci kde vlastne, kdyz to cele delala jedna firma, bude pravdepodobne jen jisty druh nadsencu

TK = Tomáš Král a jezdím FRS - D9. Nevím kdo ze závodníků ti dal takovou radu, ale já jsem to určitě nebyl. Jezdím k DP sám ladit a jsem spokojen. Vici : Svatá pravda ! Plně s tebou souhlasím.culda píše:A TK je kdo ? jednou jsem si chtěl udělat úpravu u DP a závodník co tam jezdí upravovat mi řekl ,že to moje octa nevydrží ,tak komu pak tady věřit ?Kdybych tehdá nedal na toho závodníka tak už mám úpravu hotovou a mohl jsem mít dávno jasno
A řekl jsi jim, že s tím nebudeš jezdit rally? 
Oni na to mají asi jiný pohled než obyčejný smrtelník
Ale je jasný, že čím vyšší výkon auto má, tím musíš přizpůsobovat i brzdy a podvozek. O spojku bych se nebál, pokud je v dobrém stavu, ale pro klidný spaní stačí za 800Kč přeobložit.

Oni na to mají asi jiný pohled než obyčejný smrtelník

Ale je jasný, že čím vyšší výkon auto má, tím musíš přizpůsobovat i brzdy a podvozek. O spojku bych se nebál, pokud je v dobrém stavu, ale pro klidný spaní stačí za 800Kč přeobložit.
Naposledy upravil(a) Jayson dne 26 čer 2011, 15:08, celkem upraveno 1 x.