Stránka 5 z 6

Napsal: 30 říj 2011, 11:50
od kibi
takhle nééé pane, naloguj to od 1500ot klidně do 4000ot na 3-4kvalt nejlépe do mírného kopce....pak vlož třebas na ulozto.cz soubor co ti VAG uložil, má koncovku .csv ;)

Napsal: 30 říj 2011, 12:09
od honzas1

Kód: Vybrat vše

Tohle není zrovna exkluzivní vizitka navrhovaného prodejce z Aukra: 
"Nedoporučuji!!! Sice kabel dorazil dle infa v aukci, ale po vložení disku do počítače mi byl ohlášen vir - trojský kůň. Ihned jsem napsal e-mail, ale na něj jsem již odpověď nedostal"
ten antivir řve kvuli toho většinou, protože tam je keygen

Napsal: 30 říj 2011, 12:16
od honzas1
pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log :-)

Napsal: 30 říj 2011, 12:29
od kybosdieselpower
honzas1 píše:pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log :-)
Pane praktiku, CSV je comma separated value, čili hodnoty oddělené čárkami.
Ti schopnější si mohou zkopírovat text a uložit jej jako soubor CSV. ( označit text ctrl-c, otevřít notepad ctrl-v, save as log.csv)
Pro ty ostatní je zde odkaz:
http://www.ulozto.cz/10814220/fabia-jizda1-csv

Napsal: 30 říj 2011, 12:40
od honzas1
však jasně pane teoretiku.. proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.. toho hesla se asi držíte často jak tak vidim :-D ale ok.. aspon nějaky pokrok

Napsal: 30 říj 2011, 12:41
od kibi
váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:

http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878

nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších ;)

Napsal: 30 říj 2011, 12:53
od kybosdieselpower
kibi píše:váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:

http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878

nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších ;)
Zkoušel jsem tam dvě různé nové váhy (originál z krabice ještě nepoužité) bez zjevného výsledku. Podezření na váhu padlo v prvním kole.

Napsal: 30 říj 2011, 13:22
od honzas1
někde tady bylo už že vaha ukazovala malou hodnotu a po odpojeni některe hadice to bylo ok.. ale ted nevim ktere...

Napsal: 30 říj 2011, 13:36
od Huml
áha je fakt slabá a přitom turbo tlačí dobře, pokud je 100% vyloučený, že by i druhá váha byla špatná, může to být způsobený třeba omletou vačkou

Napsal: 30 říj 2011, 18:37
od Vali
Netesnost sani? ;)

Napsal: 30 říj 2011, 20:59
od MirekX
to by bylo naopak, údaj z váhy by byl vysoký a tlak turba horší.
jedině se ještě mrknout na sání mezi váhou a turbem, zkontrolovat hadici odvětrání motoru a nebo mrknout na tu vačku jak psal Huml

Napsal: 30 říj 2011, 22:44
od Vali
Vsak tak sem to myslel. ;)

Napsal: 31 říj 2011, 00:43
od alfik
Tiez si myslim,ze to bude niekde za vahou prisavat...

Napsal: 31 říj 2011, 00:45
od alfik
Tiez si myslim,ze to bude niekde za vahou prisavat.

Napsal: 31 říj 2011, 09:55
od kybosdieselpower
Ještě mne napadla jedna věc. Vzhledem k tomu, že jsem v oblasti turbomotorů naprostý laik a neviděl jsem jiný než ten svůj, nedokážu posoudit, zda tvar sacího potrubí je takový, jako má v originále být. Při podrobné (laické) prohlídce jsem sice nenašel díru, ale mám dojem, že sací potrubí je zdeformované a nejsem schopen posoudit, zda to tak bylo záměrně od výroby, nebo zda je to vada, která způsobuje snížený průřez potrubí a tím i nedostatek vzduchu (to by vysvětlovalo, že výměna váhy neměla vliv). V okolí měděné trubky a vlnovce se mi jeví potrubí jako propadlé působením tepla a podtlaku. V místě propadení je průřez portubí odhadem asi poloviční oproti kruhovému tvaru v jiných místech. Potřeboval bych, aby se na to někdo podíval a řekl, zda je to tak v pořádku.ObrázekObrázek[/img]