Stránka 5 z 6
Napsal: 30 říj 2011, 11:50
od kibi
takhle nééé pane, naloguj to od 1500ot klidně do 4000ot na 3-4kvalt nejlépe do mírného kopce....pak vlož třebas na ulozto.cz soubor co ti VAG uložil, má koncovku .csv

Napsal: 30 říj 2011, 12:09
od honzas1
Kód: Vybrat vše
Tohle není zrovna exkluzivní vizitka navrhovaného prodejce z Aukra:
"Nedoporučuji!!! Sice kabel dorazil dle infa v aukci, ale po vložení disku do počítače mi byl ohlášen vir - trojský kůň. Ihned jsem napsal e-mail, ale na něj jsem již odpověď nedostal"
ten antivir řve kvuli toho většinou, protože tam je keygen
Napsal: 30 říj 2011, 12:16
od honzas1
pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log

Napsal: 30 říj 2011, 12:29
od kybosdieselpower
honzas1 píše:pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log

Pane praktiku, CSV je comma separated value, čili hodnoty oddělené čárkami.
Ti schopnější si mohou zkopírovat text a uložit jej jako soubor CSV. ( označit text ctrl-c, otevřít notepad ctrl-v, save as log.csv)
Pro ty ostatní je zde odkaz:
http://www.ulozto.cz/10814220/fabia-jizda1-csv
Napsal: 30 říj 2011, 12:40
od honzas1
však jasně pane teoretiku.. proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.. toho hesla se asi držíte často jak tak vidim

ale ok.. aspon nějaky pokrok
Napsal: 30 říj 2011, 12:41
od kibi
váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:
http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878
nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších

Napsal: 30 říj 2011, 12:53
od kybosdieselpower
Zkoušel jsem tam dvě různé nové váhy (originál z krabice ještě nepoužité) bez zjevného výsledku. Podezření na váhu padlo v prvním kole.
Napsal: 30 říj 2011, 13:22
od honzas1
někde tady bylo už že vaha ukazovala malou hodnotu a po odpojeni některe hadice to bylo ok.. ale ted nevim ktere...
Napsal: 30 říj 2011, 13:36
od Huml
áha je fakt slabá a přitom turbo tlačí dobře, pokud je 100% vyloučený, že by i druhá váha byla špatná, může to být způsobený třeba omletou vačkou
Napsal: 30 říj 2011, 18:37
od Vali
Netesnost sani?

Napsal: 30 říj 2011, 20:59
od MirekX
to by bylo naopak, údaj z váhy by byl vysoký a tlak turba horší.
jedině se ještě mrknout na sání mezi váhou a turbem, zkontrolovat hadici odvětrání motoru a nebo mrknout na tu vačku jak psal Huml
Napsal: 30 říj 2011, 22:44
od Vali
Vsak tak sem to myslel.

Napsal: 31 říj 2011, 00:43
od alfik
Tiez si myslim,ze to bude niekde za vahou prisavat...
Napsal: 31 říj 2011, 00:45
od alfik
Tiez si myslim,ze to bude niekde za vahou prisavat.
Napsal: 31 říj 2011, 09:55
od kybosdieselpower
Ještě mne napadla jedna věc. Vzhledem k tomu, že jsem v oblasti turbomotorů naprostý laik a neviděl jsem jiný než ten svůj, nedokážu posoudit, zda tvar sacího potrubí je takový, jako má v originále být. Při podrobné (laické) prohlídce jsem sice nenašel díru, ale mám dojem, že sací potrubí je zdeformované a nejsem schopen posoudit, zda to tak bylo záměrně od výroby, nebo zda je to vada, která způsobuje snížený průřez potrubí a tím i nedostatek vzduchu (to by vysvětlovalo, že výměna váhy neměla vliv). V okolí měděné trubky a vlnovce se mi jeví potrubí jako propadlé působením tepla a podtlaku. V místě propadení je průřez portubí odhadem asi poloviční oproti kruhovému tvaru v jiných místech. Potřeboval bych, aby se na to někdo podíval a řekl, zda je to tak v pořádku.


[/img]