Já bych se tipnul na Exide Premium 77Ah, 760A, EA770
: Výběr baterie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
A jak bys přistoupil ke mě?
Auto v podpisu, takže ropák, xeny, vyhřejvaný sesle, zrcadla a trysky ostřikovačů, velká navi a já nevim co ještě. Auto denně v provozu, oblast - podhůří Krušných Hor, takže v zimě klidně -18°C, vítr...prostě kosa
Já bych se tipnul na Exide Premium 77Ah, 760A, EA770
Já bych se tipnul na Exide Premium 77Ah, 760A, EA770
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
Nightrider
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Kdyz jsem koupil Oktu, tak v ni byla Varta od novoty (original).
Po 9ti letech uz zacinala ztracet vykon. Startuji zhruba 30X za den a parkrat se mi stalo ze jsem zustal treba 20minut s rozsvicenymy svetly a uz jsem musel zduchat auto z kopce...
koupil jsem Banerku a Vartu jsem nabil a nechal lezet asi 2 roky a pak ji soupnul mamce do Golfa 1.4 benzin. Pokazde startuje na brink i po tech 2 letech odpocinku v kumbalu. Mamka chrochta blahem, jakou nema super baterku.
Banerka, hm jako ze dobra, mam problemy se startem (bud starter nebo baterka), ale uz ted vim, ze priste jdu do Varty.
Po 9ti letech uz zacinala ztracet vykon. Startuji zhruba 30X za den a parkrat se mi stalo ze jsem zustal treba 20minut s rozsvicenymy svetly a uz jsem musel zduchat auto z kopce...
koupil jsem Banerku a Vartu jsem nabil a nechal lezet asi 2 roky a pak ji soupnul mamce do Golfa 1.4 benzin. Pokazde startuje na brink i po tech 2 letech odpocinku v kumbalu. Mamka chrochta blahem, jakou nema super baterku.
Banerka, hm jako ze dobra, mam problemy se startem (bud starter nebo baterka), ale uz ted vim, ze priste jdu do Varty.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
No jo, ale ti mají americké baterky a to je něco, ty jsou zocelenýjericho-3 píše:Jak jsi to myslel, že jsi nechal auto svítit bez motoru 20 minut? A to má nějaká baterka vydržet..? Já rostu u amerických filmů/jinak mi nevadí/ , když hoši přijedou , nechají svítit světla někde na poušti, tam něco řeší pomalu hodinu a pak klidně nastartují a odjedou...
G3 Variant synchro
tuto bateriu mam uz 2roky v aute a bez problemov si myslim ze asi naj volba po dobu zaruky garantuju startovaciu schopnost baterieholy píše:A jak bys přistoupil ke mě?Auto v podpisu, takže ropák, xeny, vyhřejvaný sesle, zrcadla a trysky ostřikovačů, velká navi a já nevim co ještě. Auto denně v provozu, oblast - podhůří Krušných Hor, takže v zimě klidně -18°C, vítr...prostě kosa
![]()
Já bych se tipnul na Exide Premium 77Ah, 760A, EA770
mam to v leon 1M FR 1,9tdi zatial drzi ale teraz by som zobral asi o triedu vyssi model ma nejakych 85Ah
klido pidojericho-3 píše:Avatare, zkus to někdy u svého vozu, zastav někde v lese s krasomilou, 20 minut si hraj s jejími vnady a pak to zkus natočit, počítání a praxe jsou 2 rozdílné veličiny..A to myslím obyčejné H4 a ne ty moderní svařováky pro slepce..
mam baterii 82 Ah 12V to znamena 982 Watt hodin (oprava).
To znamena při dobré baterii dobré kapacitě alespon 90% vyuziji ale jen 50% baterie abych ji neodrovnal
2*60watt (H4) + zadek 2x 5watt + značka 2x 4w + vnitřek abych na ty vnady videl + radio cca 200 wattu za hodinu
můžu si hrát tedy cca 2 hodiny ))) a nastartuji
pokud ti baterie vydrží méně je na zvážení kam ti těch 800 watů jde leda že by jsi tam měl elektrickej přímotop.
Stačí znát ohmův zákon ))))
Naposledy upravil(a) avatar dne 14 lis 2011, 19:27, celkem upraveno 1 x.
mam baterii 82 Ah 12V to znamena 982 Watt.
Snad Watthodin, ne?
Potom je třeba zapojit vybíjecí křivku, nejen ohmův zákon. Když připočtu věk baterie - snižující se kapacita, zapojím venkovní teplotu a pokud někdo má 60Ah baterku, asi po 20 minutách nastartuje, pokud má motor ve slušném stavu. jednou, dvakrát ano, ale častější radovánky a je po baterce - startovací baterie nesnáší hlubší vybití - vlastní zkušennost
Snad Watthodin, ne?
Potom je třeba zapojit vybíjecí křivku, nejen ohmův zákon. Když připočtu věk baterie - snižující se kapacita, zapojím venkovní teplotu a pokud někdo má 60Ah baterku, asi po 20 minutách nastartuje, pokud má motor ve slušném stavu. jednou, dvakrát ano, ale častější radovánky a je po baterce - startovací baterie nesnáší hlubší vybití - vlastní zkušennost
G3 Variant synchro
jj wathodin))) kazdej pochopil. teplota ted je 0 stupnu. motor mam 4,2 benzin zadnej tezko startovatelnej ropak. napsal sem ze pouziji pouze 50% baterie o baterkach a vybiti sem tu psal sloh je to cca 2 mesice))).
tak i tak ja si můzu hrat 2 hodiny. Jak to vim mam to vyzkousene hehe. Ostatni musite bejt rychlici)))
tak i tak ja si můzu hrat 2 hodiny. Jak to vim mam to vyzkousene hehe. Ostatni musite bejt rychlici)))
ja teda svetla zasadne zhasinam a netrapi me jestli hrabu na vnady 2 nebo 4 hodiny. Mam obyc nejakej dolejvaci kram za ani ne 2000 uz skoro tri roky,ma to triletou zaruku a zatim jsem nemel problem nastartovat 

Naposledy upravil(a) Biimbo dne 15 lis 2011, 14:19, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI