Diagnostika Turba (a Váhy)?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 29 bře 2009, 11:18
nudzak
Nazdar, kamarát kúpil octu 66kW, 1998, podla techničáku AGR, ale má tam variabilné turbo, padá do núdzáku, tu je log http://leteckaposta.cz/214600255 prosím pozrie sa niekto na to čo s tým je.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 29 bře 2009, 11:18
Re: nudzak
V tom,že tam je jiné turbo může být právě problém,tedy pokud to není komplet předělané.. A pokud to překopané je,tak problém zřejmě stejný jako kolega výše..kemal píše:Nazdar, kamarát kúpil octu 66kW, 1998, podla techničáku AGR, ale má tam variabilné turbo, padá do núdzáku, tu je log http://leteckaposta.cz/214600255 prosím pozrie sa niekto na to čo s tým je.
Ještě se připoj na motor a napiš sem jakej soft tam máš "038 906 018" a ty písmena za tím..
PS: dle logu to dost přefukuje!
Octavia II RS
Re: nudzak
Pokud si to vyčetl v diag,tak to je origo soft 66kw AGR..tudíž na obtokové turbo..proto ti padá nouzák,jednotka neumí ovládat turbo s naklápěním..kemal píše:038 906 018 BC 00SG 1822 dík za odpoveď
Ty máš chip,nebo máš sérii??
Jakej máš ventil na ovládání turba?? Ten kovovej,nebo plastovej??
Octavia II RS
nudzak
dík za odpoveď, kamoša nepoteším z touto diagnozou, pozrieš sa ešte na tento log http://leteckaposta.cz/380133089 je to octa 81 kW AHF vraj chip.
Re: nudzak
No chip od ABC tuning možná jo...jinak ne,,ale přfukuje turbo a dost,,a bude to znít divně,ale asi regulace!! bude přidřená fest..kemal píše:dík za odpoveď, kamoša nepoteším z touto diagnozou, pozrieš sa ešte na tento log http://leteckaposta.cz/380133089 je to octa 81 kW AHF vraj chip.
Octavia II RS
Prosím o pomoc s logem
Ahoj, udělal jsem log na mém VW Golf 1,9 tdi 66 AGR, r.v. 98.
Mám problém, při záběru mi padá do nouzového režimu, když jedu sám po rovině, tak cca nad 110 padne vždy, když je auto naložený, tak padne do nouzového režimu už dřív.
Jestli jsem to dobře nastudoval, tak je problém v regulaci turba, ventil N75, nebo může být i v něčem jiném, nevíte? Všechny hadičky jsem vyměnil, už to studuju 2 tejdny...
Díky moc za případné odpovědi.

Mám problém, při záběru mi padá do nouzového režimu, když jedu sám po rovině, tak cca nad 110 padne vždy, když je auto naložený, tak padne do nouzového režimu už dřív.
Jestli jsem to dobře nastudoval, tak je problém v regulaci turba, ventil N75, nebo může být i v něčem jiném, nevíte? Všechny hadičky jsem vyměnil, už to studuju 2 tejdny...
Díky moc za případné odpovědi.

