Stránka 5 z 14
Napsal: 30 pro 2012, 21:20
od 19olo88
peeeetr píše:19olo88 píše:Tak ja ich mam na aute a prvá velka jazda na dialnici 300km za mnou a parádne to ide s nimi, nedymí to tak ako písali že kombinácia AGR+764 bude čudit.. Ja som zaslepil k tomu aj EGR a paráda .. dym skoro žiadny a výkon bohatý. Spotreba sa mi zdá +/- zatiaľ rovnaká ako pred tým.

Ešte časom čip dám spraviť a uvidí sa.

počkej až bude venku 30 stupňů. To už si to trošku začudíííí. Mě to teďka na S764 taky nečmoudí, ale v létě když se tomu šláplo, tak trošíčku černota byla.
Na jar bude už čip k tomu, teraz to mam bez čipu zatial....
Uvidíme koľko kW to bude mat po úprave RJ
Napsal: 30 pro 2012, 21:26
od stres3d
najezdeno pres dalsich 1000km a ok, po vyplate bude chip + brzda

Napsal: 30 pro 2012, 21:49
od peeeetr
stres3d píše:najezdeno pres dalsich 1000km a ok, po vyplate bude chip + brzda

tak na to jsem zvědavej. Pak se pochlub. Já chci na jaře taky konečně na chipešek, tak ať mam představu, co by z toho mohlo vylést

Napsal: 30 pro 2012, 21:59
od 19olo88
peeeetr píše:stres3d píše:najezdeno pres dalsich 1000km a ok, po vyplate bude chip + brzda

tak na to jsem zvědavej. Pak se pochlub. Já chci na jaře taky konečně na chipešek, tak ať mam představu, co by z toho mohlo vylést

podla chalanov kombinácia AGR/AHU+S764+CHIP-EGR= cca 140PS/103kW
vstrekovacie tlaky
Napsal: 31 pro 2012, 20:43
od cirkas
zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
Napsal: 01 led 2013, 02:12
od RudisTDic
Nápad dobrej,ale beztak nezjistíš při jakym tlaku otvírají..když už budou venku,tak bych je nechal překontrolovat u někoho..
Napsal: 02 led 2013, 22:30
od 19olo88
Zdar tak dnes mám na tích tryskách najazdené ďalších 500km a v pohode...
Akú máte priemernú spotrebu len s týmito tryskami? Mne vyšla kombinovaná 6l (diaľnica +mimo a 4os +full kufer)
A ešte čipom sa dosiahne čo presne? Vyšší výkon ale aj nižšia spotreba?
(u aut s originál tryskami to viem tak platí ale kedže som menil trysky za S764.

Re: vstrekovacie tlaky
Napsal: 03 led 2013, 08:16
od toefuk
cirkas píše:zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
zajdi si k niekomu co ma skusacku, inak nezistis ci neukapavaju ani otvaraci tlak
Re: vstrekovacie tlaky
Napsal: 03 led 2013, 09:37
od netopier
toefuk píše:cirkas píše:zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
zajdi si k niekomu co ma skusacku, inak nezistis ci neukapavaju ani otvaraci tlak
ci nekvapu zisti aj na aute keby velmi chcel, ale otvaraci tlak teda nie.. a na skusacke aj tak zistil len pilotny otvaraci tlak .
Re: vstrekovacie tlaky
Napsal: 03 led 2013, 16:50
od toefuk
netopier píše:toefuk píše:cirkas píše:zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
zajdi si k niekomu co ma skusacku, inak nezistis ci neukapavaju ani otvaraci tlak
ci nekvapu zisti aj na aute keby velmi chcel, ale otvaraci tlak teda nie.. a na skusacke aj tak zistil len pilotny otvaraci tlak .
A druhy otvaraci je na 99% OK pokial je nastaveny prvy. Chod do boschu a povedz ze chces aby ti nastavili aj druhy co ti povedia

Napsal: 20 úno 2013, 12:07
od Ales-S
Tak jsem taky neodolal a zkusil jsem koupit trysky Firds 764. Namontoval jsem je do vstřikovačů. Všechny práší krásně, akorát všechny otvírají shodně při 250 barech. Mám to nechat, nebo je stáhnout na nějakých 200 bar? Předpokládám, že se to šteluje napětím pružin. Takže když bych použil slabší podložku pod pružinu, měl by tlak klesnout. Je to tak?
Napsal: 20 úno 2013, 12:55
od Jawas
jesli na to nemas zkousecku tak si radsi nech nakde udelat a 250 je podle me dost
Napsal: 20 úno 2013, 19:32
od Ales-S
Zkoušečku právě mám. Jinak bych to ani nezměřil.
Napsal: 20 úno 2013, 22:03
od bombastiq
je to normálni nech to tak najed 1000km a vyskoušej
nejsou zaklepaný špičky
delaj to i bosio
Napsal: 21 úno 2013, 18:24
od vancar
Tak jsem čmuchal a našel jsem tuhle cestu jestli to chápu dobře tak do 8 dni v cz s poštovnym 4ks za 74 usd,ale jestli jsou to Boch vi bůh

co vy na to ???
http://www.aliexpress.com/store/product ... 70740.html