V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tady to mám dokonce v přímém přenosu http://youtu.be/e5dZmi5mYxk od tohohle startu to nejde za plynem (to prošlapávání plynu normálně nedělám, ale ten zvuk po startu byl fakt divnej, tak jsem to chtěl vyzkoušet), už jsem zjistil co je to za chybu :-/
chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku
takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?
chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku
takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
měl jsem stejný problé na vw passat BKD je zapotřebí proměřit svazek el. motoru. Vyskoušet zda jde proud na všechny žhavící svíčky. a snímače.
Hlavní problém je ve změně technologie výroby bužírek drátů dělají se od roku 2005 z reciklovaného PVC a to rychleji stárne a praská.
Demontuj baterku a koukni na dráty co vedou po pravém nosníku a následně na motor bohužel musíš rozbalit svazky. Já bych to osobně nechal na autorizovaný servis tam na to mají přípravky na proměření. Tyto a podobné závady začínají byt zcela běžné já jsem již vyměníl 4 motorové svazky 3 VW a 2 škoda závady byly různé špatné starty, nemělo výkon a odpojovalo turbo, závada EGR a v neposlední řadě samovolné vybíjení. Za kontrolu svazku u nás v autorizovaném servisu 3800.
Hlavní problém je ve změně technologie výroby bužírek drátů dělají se od roku 2005 z reciklovaného PVC a to rychleji stárne a praská.
Demontuj baterku a koukni na dráty co vedou po pravém nosníku a následně na motor bohužel musíš rozbalit svazky. Já bych to osobně nechal na autorizovaný servis tam na to mají přípravky na proměření. Tyto a podobné závady začínají byt zcela běžné já jsem již vyměníl 4 motorové svazky 3 VW a 2 škoda závady byly různé špatné starty, nemělo výkon a odpojovalo turbo, závada EGR a v neposlední řadě samovolné vybíjení. Za kontrolu svazku u nás v autorizovaném servisu 3800.
Tento problém se podařilo vyřešit. Přišla mi do motoru na návštěvu kuna a ukousla 5 cm hadičky co vedla od EGRu, tedy vůbec nemohlo spínat turbo.TominoL píše:Tady to mám dokonce v přímém přenosu http://youtu.be/e5dZmi5mYxk od tohohle startu to nejde za plynem (to prošlapávání plynu normálně nedělám, ale ten zvuk po startu byl fakt divnej, tak jsem to chtěl vyzkoušet), už jsem zjistil co je to za chybu :-/
chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku
takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?
Starty jsou naplánovaný na úterý.
Mimo to jsem ještě mezi tím vším dostal šutrem do čelního skla, takže se bude měnit.


Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
odbornou prací ve Vw servisu ráno budeme moudřejší zkusíme start na 3 zdravé svíčky 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
takže na 3 žhavky to chytá a dnes dostalo to slavné BKD nové ráno pro jistotu ještě start se studeným ale dnes v garáži 5 na nulou a start jak víno hlavní vada byla ohnilá kostra ke kastli v důsledku montáže alarmu oko na motoru jen lehce zelené ale po ošetření koster a třicítek je vše ok doladily se i nějaký drobnosti kolem zde pár foto co způsobilo tolik problémů a vyměněných dílů ve Vw servisu

kostřící bod u baterie

kabel od minus polu na kastli

namontovaná sirena alarmu v nevhodném bodě (oxidace alu očka+vysoká proudová zátěž vykonala svoje)

matice co to všechno "nedržela"

kostřící bod u baterie

kabel od minus polu na kastli

namontovaná sirena alarmu v nevhodném bodě (oxidace alu očka+vysoká proudová zátěž vykonala svoje)

matice co to všechno "nedržela"
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Včera jsem řešil špatnou regulacii turba u Octavie 1 TDi, nakonec to byly jen špatné podtlakové hadičky, ALE někdo montoval origo Škoda alarm a aby se mu tam vešla siréna tak držák s ventilem N75 ohnul směrem k motoru, samozřejmě hadičky jak dřeli o držák ventilu který nebyl ve své obvyklé poloze tak se prodřeli a ještě tím vyhnutím díky jejich původní délce byly naplé jako prase, no celkový dojem nic moc
A mohl bych pokračovat dál, opravu špatných studených startů někdo řešil jen výměnou žhavek, ale že počátek vstřiku díky rozvodům udělaným na značky nebyl ani na TDi grafu nebral v potaz...

A mohl bych pokračovat dál, opravu špatných studených startů někdo řešil jen výměnou žhavek, ale že počátek vstřiku díky rozvodům udělaným na značky nebyl ani na TDi grafu nebral v potaz...