V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

Tady to mám dokonce v přímém přenosu http://youtu.be/e5dZmi5mYxk od tohohle startu to nejde za plynem (to prošlapávání plynu normálně nedělám, ale ten zvuk po startu byl fakt divnej, tak jsem to chtěl vyzkoušet), už jsem zjistil co je to za chybu :-/

chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku

takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mrkni jestli ti kuna nepřekousala hadičku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to tožná mimo, ale řekl bych , že poslední léta se kuny nějak přemnožily, dokonce jednomu pánovi rozežraly kabely i v garáži.. :o
nepropadat panice...
octrs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2009, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octrs »

měl jsem stejný problé na vw passat BKD je zapotřebí proměřit svazek el. motoru. Vyskoušet zda jde proud na všechny žhavící svíčky. a snímače.
Hlavní problém je ve změně technologie výroby bužírek drátů dělají se od roku 2005 z reciklovaného PVC a to rychleji stárne a praská.
Demontuj baterku a koukni na dráty co vedou po pravém nosníku a následně na motor bohužel musíš rozbalit svazky. Já bych to osobně nechal na autorizovaný servis tam na to mají přípravky na proměření. Tyto a podobné závady začínají byt zcela běžné já jsem již vyměníl 4 motorové svazky 3 VW a 2 škoda závady byly různé špatné starty, nemělo výkon a odpojovalo turbo, závada EGR a v neposlední řadě samovolné vybíjení. Za kontrolu svazku u nás v autorizovaném servisu 3800.
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

rok výroby u mě 2004...., 3800 za PROMĚŘENÍ svazku, to není zrovna lidovka...
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
octrs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 lis 2009, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octrs »

TominoL píše:rok výroby u mě 2004...., 3800 za PROMĚŘENÍ svazku, to není zrovna lidovka...

bohužel já ty ceny neurčuji a podle vedoucího ty přípravky stojí pře sto tisíc
maverick1
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 pro 2011, 22:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od maverick1 »

jak to dopadlo??? :?
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

TominoL píše:Tady to mám dokonce v přímém přenosu http://youtu.be/e5dZmi5mYxk od tohohle startu to nejde za plynem (to prošlapávání plynu normálně nedělám, ale ten zvuk po startu byl fakt divnej, tak jsem to chtěl vyzkoušet), už jsem zjistil co je to za chybu :-/

chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku

takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?
Tento problém se podařilo vyřešit. Přišla mi do motoru na návštěvu kuna a ukousla 5 cm hadičky co vedla od EGRu, tedy vůbec nemohlo spínat turbo.

Starty jsou naplánovaný na úterý.

Mimo to jsem ještě mezi tím vším dostal šutrem do čelního skla, takže se bude měnit.

(hm) je toho nějak hodně (crazy)
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Startování vypadá vyřešené ráno si napíšeme ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

(crazy) yahooo, to jsou dobré zprávy
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a čímpak to nakonec bylo?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

odbornou prací ve Vw servisu ráno budeme moudřejší zkusíme start na 3 zdravé svíčky (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

tripworld píše:
JohnnyBOSS píše:možná se zeptám blbě, ale jak na PD může padat nafta? :D
Vadne tesnenie v hlave pod vstrekom - pada a doslova do vane
Tým tesnením myslíš tie známe "gumičky" ???
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

takže na 3 žhavky to chytá a dnes dostalo to slavné BKD nové ráno pro jistotu ještě start se studeným ale dnes v garáži 5 na nulou a start jak víno hlavní vada byla ohnilá kostra ke kastli v důsledku montáže alarmu oko na motoru jen lehce zelené ale po ošetření koster a třicítek je vše ok doladily se i nějaký drobnosti kolem zde pár foto co způsobilo tolik problémů a vyměněných dílů ve Vw servisu

Obrázek
kostřící bod u baterie

Obrázek
kabel od minus polu na kastli

Obrázek
namontovaná sirena alarmu v nevhodném bodě (oxidace alu očka+vysoká proudová zátěž vykonala svoje)

Obrázek
matice co to všechno "nedržela"
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Včera jsem řešil špatnou regulacii turba u Octavie 1 TDi, nakonec to byly jen špatné podtlakové hadičky, ALE někdo montoval origo Škoda alarm a aby se mu tam vešla siréna tak držák s ventilem N75 ohnul směrem k motoru, samozřejmě hadičky jak dřeli o držák ventilu který nebyl ve své obvyklé poloze tak se prodřeli a ještě tím vyhnutím díky jejich původní délce byly naplé jako prase, no celkový dojem nic moc :(
A mohl bych pokračovat dál, opravu špatných studených startů někdo řešil jen výměnou žhavek, ale že počátek vstřiku díky rozvodům udělaným na značky nebyl ani na TDi grafu nebral v potaz...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“