Stránka 5 z 8

Napsal: 05 led 2012, 19:03
od TominoL
Tady to mám dokonce v přímém přenosu http://youtu.be/e5dZmi5mYxk od tohohle startu to nejde za plynem (to prošlapávání plynu normálně nedělám, ale ten zvuk po startu byl fakt divnej, tak jsem to chtěl vyzkoušet), už jsem zjistil co je to za chybu :-/

chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku

takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?

Napsal: 05 led 2012, 19:50
od Huml
mrkni jestli ti kuna nepřekousala hadičku

Napsal: 05 led 2012, 20:25
od jericho-3
Je to tožná mimo, ale řekl bych , že poslední léta se kuny nějak přemnožily, dokonce jednomu pánovi rozežraly kabely i v garáži.. :o

Napsal: 05 led 2012, 21:15
od octrs
měl jsem stejný problé na vw passat BKD je zapotřebí proměřit svazek el. motoru. Vyskoušet zda jde proud na všechny žhavící svíčky. a snímače.
Hlavní problém je ve změně technologie výroby bužírek drátů dělají se od roku 2005 z reciklovaného PVC a to rychleji stárne a praská.
Demontuj baterku a koukni na dráty co vedou po pravém nosníku a následně na motor bohužel musíš rozbalit svazky. Já bych to osobně nechal na autorizovaný servis tam na to mají přípravky na proměření. Tyto a podobné závady začínají byt zcela běžné já jsem již vyměníl 4 motorové svazky 3 VW a 2 škoda závady byly různé špatné starty, nemělo výkon a odpojovalo turbo, závada EGR a v neposlední řadě samovolné vybíjení. Za kontrolu svazku u nás v autorizovaném servisu 3800.

Napsal: 05 led 2012, 21:19
od TominoL
rok výroby u mě 2004...., 3800 za PROMĚŘENÍ svazku, to není zrovna lidovka...

Napsal: 06 led 2012, 06:56
od octrs
TominoL píše:rok výroby u mě 2004...., 3800 za PROMĚŘENÍ svazku, to není zrovna lidovka...

bohužel já ty ceny neurčuji a podle vedoucího ty přípravky stojí pře sto tisíc

Napsal: 18 led 2012, 14:38
od maverick1
jak to dopadlo??? :?

Napsal: 19 led 2012, 10:07
od TominoL
TominoL píše:Tady to mám dokonce v přímém přenosu http://youtu.be/e5dZmi5mYxk od tohohle startu to nejde za plynem (to prošlapávání plynu normálně nedělám, ale ten zvuk po startu byl fakt divnej, tak jsem to chtěl vyzkoušet), už jsem zjistil co je to za chybu :-/

chyba 16683 - Nedosazeno dolni hranice pro regulaci tlaku

takze turbo, otazka zni, muzu s tim nekam jet? Nenecha me to po ceste?
Tento problém se podařilo vyřešit. Přišla mi do motoru na návštěvu kuna a ukousla 5 cm hadičky co vedla od EGRu, tedy vůbec nemohlo spínat turbo.

Starty jsou naplánovaný na úterý.

Mimo to jsem ještě mezi tím vším dostal šutrem do čelního skla, takže se bude měnit.

(hm) je toho nějak hodně (crazy)

Napsal: 24 led 2012, 15:33
od Ladas
Startování vypadá vyřešené ráno si napíšeme ;)

Napsal: 24 led 2012, 15:38
od TominoL
(crazy) yahooo, to jsou dobré zprávy

Napsal: 24 led 2012, 21:55
od Huml
a čímpak to nakonec bylo?

Napsal: 24 led 2012, 22:03
od Ladas
odbornou prací ve Vw servisu ráno budeme moudřejší zkusíme start na 3 zdravé svíčky (noteeth)

Napsal: 25 led 2012, 21:40
od mauditt
tripworld píše:
JohnnyBOSS píše:možná se zeptám blbě, ale jak na PD může padat nafta? :D
Vadne tesnenie v hlave pod vstrekom - pada a doslova do vane
Tým tesnením myslíš tie známe "gumičky" ???

Napsal: 25 led 2012, 22:22
od Ladas
takže na 3 žhavky to chytá a dnes dostalo to slavné BKD nové ráno pro jistotu ještě start se studeným ale dnes v garáži 5 na nulou a start jak víno hlavní vada byla ohnilá kostra ke kastli v důsledku montáže alarmu oko na motoru jen lehce zelené ale po ošetření koster a třicítek je vše ok doladily se i nějaký drobnosti kolem zde pár foto co způsobilo tolik problémů a vyměněných dílů ve Vw servisu

Obrázek
kostřící bod u baterie

Obrázek
kabel od minus polu na kastli

Obrázek
namontovaná sirena alarmu v nevhodném bodě (oxidace alu očka+vysoká proudová zátěž vykonala svoje)

Obrázek
matice co to všechno "nedržela"

Napsal: 25 led 2012, 22:31
od Tomas.cz
Včera jsem řešil špatnou regulacii turba u Octavie 1 TDi, nakonec to byly jen špatné podtlakové hadičky, ALE někdo montoval origo Škoda alarm a aby se mu tam vešla siréna tak držák s ventilem N75 ohnul směrem k motoru, samozřejmě hadičky jak dřeli o držák ventilu který nebyl ve své obvyklé poloze tak se prodřeli a ještě tím vyhnutím díky jejich původní délce byly naplé jako prase, no celkový dojem nic moc :(
A mohl bych pokračovat dál, opravu špatných studených startů někdo řešil jen výměnou žhavek, ale že počátek vstřiku díky rozvodům udělaným na značky nebyl ani na TDi grafu nebral v potaz...