Stránka 5 z 8
Napsal: 27 pro 2011, 10:14
od luky3293
Jakej tlak by měli mít ty trysky z 81 když je chci dát do 66 ? Mám doma jedny co mají 220 bar stačí to ?
Napsal: 27 pro 2011, 11:02
od toefuk
luky3293 píše:Jakej tlak by měli mít ty trysky z 81 když je chci dát do 66 ? Mám doma jedny co mají 220 bar stačí to ?
Ak mas 1Z motor tak tam su origo trysky so 190barmi, takze ak mas dobre cerpadlo moze ti to pretlacit, budu lepsie prasit, ale pojde tam menej paliva a zmeni sa ti aj predvstrek, len aby si vedel.
Napsal: 27 pro 2011, 11:45
od Toreto
bez ic som mal 136 ps ale skorej išiel moc teplý vzdcuh ked som tomu daval na budku.
Napsal: 28 pro 2011, 21:51
od luky3293
Akorát když dam do 66 trysky z tý 81 musim dát i čerpadlo nebo hlavu čerpadla z 81 ?
Napsal: 28 pro 2011, 22:13
od Jayson
Není potřeba, jsou stejná.
Napsal: 28 pro 2011, 22:34
od luky3293
A průměry výfuku sou stejný u 66 a 81 ?
Napsal: 29 pro 2011, 09:48
od luky3293
zkoušel sem to zjišťovat a 66 by měla mít průměr výfuku 50 mm a 81 ma 55. Když dam do tý mí 66 55 mm zvýší se výkon ?
Napsal: 29 pro 2011, 10:56
od kiklop32
o vyfukach je tu miliony stranek
Napsal: 03 led 2012, 22:46
od tlakac3
Toreto píše:tlakac3 píše:Toreto píše:Sprinty + soft a maš 140 ps z seriovim turbom a maš to za 500e
Trysky,cip a 140ps? a co kroutak?
mam trisky 764,čip,a ic mam z boxera 180 ps čo je a vykon 142 ps a 344 krutak.
Cus potreboval bych vedet jak u vw motoru zjistit ten typ,kdyz uz jsou motory venku z aut.Kde najdu jestli je to AFN,AHL atd.Dik za radu,jo a ten coler z toho boxera co mas,neni o moc vetsi jak origo co?Dostal si ho na stejny misto?
Napsal: 05 led 2012, 00:47
od Toreto
ja to mam v golfe 2 a ten cooler je na celú prednu masku takže je asi 3 x vetši a kod motora najdeš asi na motore napr na nalepke na krite rozvodov alebo na bloku motora pri vakuovej pumpe.
Napsal: 09 led 2012, 13:02
od Lukkas
čus, co je pravdy na tom, že na turbu z 1Z jde změnit tlak ? aby tlačilo víc ...
téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..
Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
Napsal: 09 led 2012, 13:59
od sniper--
regujuje to řj,tak to nijak manualne nejde,jedinny co mi napada,tak dat na dadicku co vede do řj nejakej regulator a tim by jsi omezil tlak co do ni jde a tak by se moh zvednout plnici. Ale stejnak tam bude pak malo nafty a neverim ze by to fungovalo v celym rozsahu
Lepsi nechat udelat poradnej program,,,blbi je ze se musi do tyhle jednotky letovat
Napsal: 09 led 2012, 15:22
od toefuk
Lukkas píše:čus, co je pravdy na tom, že na turbu z 1Z jde změnit tlak ? aby tlačilo víc ...
téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..
Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
je to presne tak jak pise sniper
Napsal: 09 led 2012, 23:52
od Lukkas
OK, díky chlapy... jen mě to zajímalo.
TeĎ zase jedna otázka, co má znamenat toho:
1.9TDI: Sprint 764 + úprava řídící jednotky (66kW -> 110kW/318Nm) 10.990 Kč
našel jsem to na stránkách tdi.chip cz ... odkaz zde:
http://www.tdichip.cz/individualni_upravy
je to druhá tabulka první řádek ..
Otázka: co si o tom myslíte ? je to dobré nebo špatné ? co cena ? Píšou 110kw, tzn 150 HP na 1Z motoru ? je to reálné ?
nebue lepší koupit si sám vstřiky a pak zajet na chip ? tím se taky srovnaj mapy ne ? a budu na tom ohledně peněz líp ... (samozřejmě paníze na to mám dané stranou, takže bych na to měl)
díky za rady.
Napsal: 10 led 2012, 00:04
od sniper--
cenove na tom budes asi tak nejak nastejno,ale 1Z turbo 110KW neda ani omylem