Stránka 5 z 7
Napsal: 18 úno 2012, 15:16
od stres3d
no co ja nemam penize na skoleni tak se holt musim ucit sam.. kdyz sem mel spatne nastaveny tahlo tak to ve 2200 - 2700 drzelo vysokej tlak - vyssi nez svbl (mam o 60mbar vejs nez pozadovanej)..
momentalne tam mam moc nafty tady sem jenom zkousel ucinost motoru a od kolika se nafoukne:
http://leteckaposta.cz/436073520
a to s tema otackama je jadnoduchy - regulace neomezuje turbo jakk se nafukuje a zjisti se tim jestli to zvladne do casu nez to hodi chybu zregulovat coz na trojaka je docela problem kdyz se to rychle vytoci a hodi to tam hodne nafty

kdyz sem zkousel mapu podle map cidla tak to bylo hrozne liny(jeste min jak serie) nez se to nafouklo asi by to chtelo vic nafty. proto sem si delal tenhle log abych cca odhadnul VE to si dosadil do tabulky co sem si delal a z toho mi vyleze nejaka zakladni tabule s hodnotama.
Napsal: 18 úno 2012, 19:04
od petan.boss
stres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Tak všechno OK
Napsal: 18 úno 2012, 20:17
od borelli
TDIfun píše:Severni Morava nevyhovuje???

No vlastně mám to k vám jen 142km, to není tak moc a cestou zpět se stavím na Stodolní ulici v Ostravě

Počkám už jen na lepší rozptylové podmínky

Napsal: 18 úno 2012, 22:59
od stres3d
tak sem pomoci programku kpower porovnal na stejnym useku hned za sebou puvodni / moje uprava..
vysledky jsou : z 24kmh na 97kmh - origo 17.5s, uprava 13.5s. kazdopadne porovnani origo/uprava pres program kpower je docela znatelny, od 3000 tam mam min nafty tak vykon neni tak vysokej a je tam pokles v kroutaku takze v dalsi verzi pridame naftu a uvidime

zatim sem to videl zakourit jenom nez se nafoukne turbo, tlacim 1.1bar

Napsal: 19 úno 2012, 10:34
od subz3ro_tdi
Tak toto je riadny bonmot... sice pana TDIchip nepoznam, ani jeho pracu, ale toto vypustit do sveta bolo dost kratkozrake...
skusil by som sa ho spytat ci vie co je to EMP a aky moze mat vplyv na regulaciu plniaceho tlaku

Napsal: 19 úno 2012, 15:29
od Forest
@stres3d : proc to sem valis?!
Stano, Ty ses teda zakernej, ptat se ho na takovy vychytany tajnosti ... priznej se, ze Ty ho chces pumpnout o nejaky informace

Napsal: 19 úno 2012, 17:11
od subz3ro_tdi
4est: odhalil si ma

Napsal: 19 úno 2012, 17:18
od stres3d
emp se resi hlavne u vgt turb a narocnejsich uprav, na mym wg turbu to ani neni potreba kdyz to nejak extra nehrotim nebo se pletu?
jeste takova otazecka kolik muze tlacit turbo za 4000 tisicema? podle kalkulatoru jsem na ucinosti 70% a 190tis. otacek ve 4500tisicich (je tam jeste jedno pasmo s vetsima otackama) pri 1.1bar. vzhledem k horsimu plneni valcu se dava tlak nizsi nebo jak je to? momentalne mam ve 4250ot pozadavek 1bar, 4,5tisice mam 0.8bar
Napsal: 19 úno 2012, 18:43
od honzas1
no jak jsem si pročítal ten FB, tak u takoveho člověka bych si nenechal vyměnit ani kolo na autě.. jeho jednání se zákazníkem je na urovni toho 15 leteho pubertaka se kterym se tam tak neustále ohání..jsem trochu nepochopil proč se snim celou dobu dohaduje o hovně.. tak ho měl poslat na vyčištění turba a pak by se vidělo ne? a ne se s nim dohadovat jak male děcko..
Napsal: 19 úno 2012, 19:15
od petan.boss
honzas1 píše:no jak jsem si pročítal ten FB, tak u takoveho člověka bych si nenechal vyměnit ani kolo na autě.. jeho jednání se zákazníkem je na urovni toho 15 leteho pubertaka se kterym se tam tak neustále ohání..jsem trochu nepochopil proč se snim celou dobu dohaduje o hovně.. tak ho měl poslat na vyčištění turba a pak by se vidělo ne? a ne se s nim dohadovat jak male děcko..
Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Napsal: 19 úno 2012, 19:20
od petan.boss
Po návratu k seriovému chipu bylo všechno OK tak jsem nechal udělat chip u URtuning a je to OK
Napsal: 19 úno 2012, 19:21
od honzas1
to věřím.. ale někdy je lepší ho vytahnout vyčistit a rovnou vypodložit, abys předešel připadnym problemum v budoucnu.. když jezdiš po městě tak se turbo rychle zasírá.. a pak už by ti nemohl nic říct.. ale když říkáš že to dělalo hned po chipu a regulace při tom chodila volně tak pak by se měl tdi chip nad sebou zamyslet.. mě pobavilo jak on spoléhá 100% na to že když jeho soft jede bez problemu na jednom autě tak že tim tuplem musi jet i na jinych.. na to bych teda nikdy nespolehal..
Napsal: 19 úno 2012, 19:23
od Kornout
stres3d píše:emp se resi hlavne u vgt turb a narocnejsich uprav, na mym wg turbu to ani neni potreba kdyz to nejak extra nehrotim nebo se pletu?
A nemyslíš si, že to spolu všechno tak nějak souvisí, přeci je to turbo je poháněno výfukovými plyny, ne???

Napsal: 19 úno 2012, 19:25
od Kornout
honzas1 píše:to věřím.. ale někdy je lepší ho vytahnout vyčistit a rovnou vypodložit, abys předešel připadnym problemum v budoucnu.. když jezdiš po městě tak se turbo rychle zasírá.. a pak už by ti nemohl nic říct.. ale když říkáš že to dělalo hned po chipu a regulace při tom chodila volně tak pak by se měl tdi chip nad sebou zamyslet.. mě pobavilo jak on spoléhá 100% na to že když jeho soft jede bez problemu na jednom autě tak že tim tuplem musi jet i na jinych.. na to bych teda nikdy nespolehal..
Tak v první řadě je potřeba mrknout, jak to funguje na sérii, to je celej problém celého tohoto tématu.
Napsal: 19 úno 2012, 19:30
od honzas1
souhlas.. chiper by si měl prohlidnout stav auta a až pak tam něco sypat