dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak dle WIN mám převodový poměr stálého převodu 3,389.
Nafta patří do TDi!
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

a pětku máš 30x39 zubů, ak si jen vypočti poměr, pak moměry koleček co by tě zajímaly a udělej si procentuální rozdíl a podle něj vypočti rychlost s danym kolečkem a máš to
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

maiello píše:a pětku máš 30x39 zubů, ak si jen vypočti poměr, pak moměry koleček co by tě zajímaly a udělej si procentuální rozdíl a podle něj vypočti rychlost s danym kolečkem a máš to
No tak přeci jen bych asi volil tu variantu pětkové kolečka z EWT s poměrem 0,7.Alespoň mezi 4kou a 5kou nebude tak velký odstup
Nafta patří do TDi!
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Koupil jsem si GGU, že to nahodím do A3 8L1, AHF.
Teď koukám, že mám mít setrvák 225mm a ve Fabiackém ústrojí je 228mm.
Půjde mi to naroubovat na můj motor, nebo musím koupit nový setrvák?
To by se mi k**va prodražilo (ikdyž, v rámci prevence...).

Udělá něco těch 1,5mm s ozubením startéru?
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

foukni tam jednohmotu 228 a hotovo navždy :)
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Jednohmotu nechci.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Proč? funguje to úplně normálně, bezvadně... akorát poslední dobou se tu množí podivné názory proti...
O1 Tour AXR měl jednohmotu v sérii... 1,6CR ji má taky...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nesmíš jen vsadit na cenu a kupovat jednohmotu valeo ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

která je total na prd
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Mám strach ze zvýšení vibrací.
Jak tady pročítám názory, tak je to tak 50/50.

A nechci provést investici za novou jednohmotu, když to pak bude na prd a budu tam cpát zpátky dvouhmotu.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

až pojedeš kolem klidně tě svezu a nechám sáhnout na kastli (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak tak a nebo ja,taky je tu nekolik aut s jednohmotou,trysky,soft a funguji jako serie. Zadny rozdil. Spis bych mel strach koupit novou dvouhmotu..kvaĺita asi dost utrpela.

Mit petikvalt tak nevaham. Ty nazory proti jednohmote mi pripadaji jako jedna pani povidala.a nebo nekdo kdo neni spokojen nema v aute v poradku jeste neco jineho
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

A takhle, když jsem bral ten dlouhý 5ti kvalt, nabízel mi k tomu
"junkyard man"
i komplet spojku za 2k.
Dal by se použít ten jetý setrvák?

Nebo bych zkusil nahodit zkušebně celý set a věděl bych rozdíl přímo na svém autě.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jetým jednohmotovým setrvákům z 99% nic nejni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ridzi125
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 30 lis 2008, 18:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ridzi125 »

Udělal jsem přestavbu na 6Q.
A teď mi nejde tachometr.
Konektor pasuje, je stejný.
Musí se tedy něco upravit nebo je chyba v snímači?
Jak snímač popřípadě vyzkoušet?

Motor 1.9 TDi rok 2000 AHF 6Q ERF
Díky za každou radu.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“