jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čus chlapi, tak jsem si tady přečetl pár návodů na zvýšení výkonu a provedl následující úpravy:
1) zaslepení obtoku turba (místo dutých šroubů obyč),
2) přidání nafty na čerpadle o půl otáčky šroubu dle návodu na str. 4,
3) posunutí čerpadla blíž k motoru cca 2 mm
Jede to teda o hodně líp, ačkoliv to trošku víc kouří, což mi je srdečně jedno, ale - známej co má autoservis mi řekl, že tyhle úpravy by se měly dělat na "stolici" aby se změřil průtok nafty a tlaky na turbu atd..... že by se prej mohly podpálit ventily když tam jde moc nafty a že to bude žrát......
Tak se chci zeptat kdo jste něco podobnýho dělal, jestli máte nějaký postřehy co se týče spotřeby, protože taky šetřím každou korunu. Samozřejmě se rád svezu a mám rád když auto jede, ale zas bych nerad aby mě to sežralo. Půl litru - litr, to oželím, ale kdyby to mělo žrát 8 místo pěti co to žralo doteď, to bych zase nechtěl. Že by šlo do kytek turbo kvůli tomu zaslepení, to strach nemám, já to zas tak nehoním do extrémů a když, tak ne dlouhodobě, spíš mi jde vyloženě o tu spotřebu. Tak jestli můžete, zkuste napsat. Času je dost, protože se vrátím z Rumunska až v pátek.
Díky
1) zaslepení obtoku turba (místo dutých šroubů obyč),
2) přidání nafty na čerpadle o půl otáčky šroubu dle návodu na str. 4,
3) posunutí čerpadla blíž k motoru cca 2 mm
Jede to teda o hodně líp, ačkoliv to trošku víc kouří, což mi je srdečně jedno, ale - známej co má autoservis mi řekl, že tyhle úpravy by se měly dělat na "stolici" aby se změřil průtok nafty a tlaky na turbu atd..... že by se prej mohly podpálit ventily když tam jde moc nafty a že to bude žrát......



Tak se chci zeptat kdo jste něco podobnýho dělal, jestli máte nějaký postřehy co se týče spotřeby, protože taky šetřím každou korunu. Samozřejmě se rád svezu a mám rád když auto jede, ale zas bych nerad aby mě to sežralo. Půl litru - litr, to oželím, ale kdyby to mělo žrát 8 místo pěti co to žralo doteď, to bych zase nechtěl. Že by šlo do kytek turbo kvůli tomu zaslepení, to strach nemám, já to zas tak nehoním do extrémů a když, tak ne dlouhodobě, spíš mi jde vyloženě o tu spotřebu. Tak jestli můžete, zkuste napsat. Času je dost, protože se vrátím z Rumunska až v pátek.
Díky
VW Golf II 1,6 TD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
čéče ani nevim, ladím, ladím, a ejhle tlak 1.9b, čoud za zády a 110k 200Nm.
teť vážně: tlak 1.9b, upravené čerpadlo na míru (taky to trvalo), nerez 70mm sání k turbu, 60mm nerez vedení s IC, nerez výfuk. lehce to čudilo i při těch 2b, tudíš nějakej výkon tam byl.
teť vážně: tlak 1.9b, upravené čerpadlo na míru (taky to trvalo), nerez 70mm sání k turbu, 60mm nerez vedení s IC, nerez výfuk. lehce to čudilo i při těch 2b, tudíš nějakej výkon tam byl.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdrawiiim paani.newedel by prosiim vaas niekdo poradit.maam JETTU 1,6 TD bez IC.je to 51kw.a staale sa to prehrieva.uz som vytiahol aj termostat a jedinee,co som tym docielil,ze sa neskoor ohreje.Newiem ci to nemooze byt tyym,ze pred normalnym chladicom je chladic na klimu,ktoraa samozrejme nefunguje.Pomohlo by,keby ten chladic vytiahnem,nech ide priamo vzduch na normaalny chladic???diik za odpowed...akuukolwek...



-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
mimo téma,ale budiš. klimachladič by neměl vadit (pokud je žebrování průchozí). na kolik stupňů to leze? větrák se zapíná? pokud vše fachčí tak bych asi vyčistil chladič, nebo pak ještě koukl jestli není vodní pumpa špatná.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno