jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ANUBIS
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2008, 17:56
Bydliště: Trencin SK

Příspěvek od ANUBIS »

zdraviim.nie,voda je ok a aj olej.ten chladic mal swoje za sebou a aj buuracku.v noci som ho vytiahol a hreje sa dalej.ventilaator mi nepustalo,tak daval nove cidlo.nepomohlo.teraz som ho dal napriamo na vypiinac,ale nemyslim si,ze je to to pravee riesenie....kazdyy kecaa,ze je hlava off,ale ked nemiznuu naaplne?????jaa uz fakt newiem....
ANUBIS
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2008, 17:56
Bydliště: Trencin SK

Příspěvek od ANUBIS »

teplota ide az pokial moze.kym nezacne blikat cervenaa kontrolka.pride mi divne,ze aj ked je plnaa teplota,nepocujem ako varii vodu....nemoze byt zle iba nejakee cidlo???je to tam celee prekablovane.neviem kdo to robil,ale nech sa na to nabuduuce radsej vykasle.....blb
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě taky občas blikala kontrolka teploty a nevim proč. kapaliny bylo dost, tak sem to neřešil.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
evoluzione
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2007, 14:43

Příspěvek od evoluzione »

ake by bolo najvhodnejsie turbo VNT do G2 1.6 TD ??
ako potom treba vyriesit mazanie a tie dalsie veci ?
niesu nejake fotky alebo popisy ze ako na to ?
skusal z vas niekto takuto upravu ???
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Zdravim všechny ladiče a příznivce kouře, co se týče toho zvyšování, tak to by bylo v malíku, ale mám takovej dotaz, je to trochu od tématu, ale zminovali jste se tu a o G2 a spotřebě při 120-130 Km/h. Já jsem si loni pořídil G2 1,6GTD má to vodou chlazený turbo a intera, tak jsem to nechtěl ničit a tuning zase proběhne jen vrámci origo věcí a s rozumem. Ale až si motor sedne, páč to bralo olej, tak jsem to překrouškoval a chodí to parádně. Ale oč mi jde. Taky maji ty vaši golfíci tak krátký převodovky, já dávám 5 už v pohodě v nějakejch 60 možná 65 ať něžeru ale když jedu cca 90 tak je to tak optimum,je to super tak na nějaký okrsky, ale na delší cesty a rychlejší silnice nic moc, a když mám ject 120-130 tak už je motor hodně v otáčkách mi přijde zbytečně a pakuž to začíná taky leztdo spotřeby, jak to máte vy? Přemejšlim jestli tam nedát třeba z G3, jestli je by byla lapší, tahle stejně už je odlítaná, díky za názory
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já moh dát 5ku nejdřív v 80kmh a to byla origo (1800ot), při 130kmh se měl kolem 3000ot a že by to lezlo do spotřeby? ani ne, sou sice vyšší otáčky, ale zase v točivém momentu a nízké zatížení.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

evoluzione píše:ake by bolo najvhodnejsie turbo VNT do G2 1.6 TD ??
ako potom treba vyriesit mazanie a tie dalsie veci ?
niesu nejake fotky alebo popisy ze ako na to ?
skusal z vas niekto takuto upravu ???

nejvhodnšjší asi z 96kw PD,
popř 81kw,
i z 66kw by chodilo pěkně.
někdo to tu má (tuším Homeles)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Smoke píše:já moh dát 5ku nejdřív v 80kmh a to byla origo (1800ot), při 130kmh se měl kolem 3000ot a že by to lezlo do spotřeby? ani ne, sou sice vyšší otáčky, ale zase v točivém momentu a nízké zatížení.

já tam bohužel nemám otáčkoměr, tak těžko říct kolik to má u mě otáček, jsou tam místo toho hodiny :( a altík na něj asi nejni ještě připravenej
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

si to přepočítej kolik ot v kolika km. převodovku musíš mít +- stejnou! Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

prosim tě, odkud mají hnanej otáčkoměr ty golfíci co ho maji?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

z altíku, myslím, že z vývodu ,,D´´. ale ten mají jen některé
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

vývod "W" ;)
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Nms
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2008, 20:28
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Nms »

Možná tam máš benzínovou převodovku, mel sem ji na 1.6TD a jelo to jen 140-150 na regulátor. Ted už tam mám dlouhou z toleda a 1,9TD částčně po repasi (čerpadlo,trysky atd) a mám zatím jen zacpanej bypas chodí to hezky :D Nevíte ktery turbo je lepší na 1,9 jestli 1,9 garett (to tam mám) nebo 1,9 KKK nebo garett 1,6TD to má větší průměr! Mám všechy. Dík :?
Golf 4 TDI 120KW, 6gang komplet Rieger.
Golf 2 1,9 TDI Poslední model koní moc
Brouk rozřířený 1,2 mazel
Závodní kára vw 1,6 16v 230ps
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

otcov 1,6D má prevodovku z 1,6 benzina a ide to super, predtym tab bola z TD a bolo to neskutočne lenivé. Táto je k tomu motoru podla mna ideálna. Auto ožilo a maximálka 170+ čo predtým pri dobrých podmienkach 150-155. Ale tych 170 už je minimalne 5000ot. A tych 120 uplne v pohodičke bez neakého hluku alebo čo...
JohnyFlat: na kolko ťa vyšlo asi to prekrúžkovanie dokopy?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
11mAjA11
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2008, 10:48
Bydliště: BruŠPERK City, Severní Morava

Příspěvek od 11mAjA11 »

zdar lidi ja mam taky dotaz ale ohledne 1.6 TD 44kW kod 1V
vim že 44kW neni nic moc muzika-ma ale najeto jen 138tis a je to šepot květin,chtěl bych na to nacpat inercooler a případně jestli někdo ma zkušenost čím se ty motory (51,59 a 44 kW) liší..
jednoduše řečeno dá se z toho čajíčku vyždímat neco málo víc poníků,a jakým způsobem bez výměny motoru..
děkuji za náměty a rady.. :gun:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“