VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 04 pro 2008, 21:11
To by snad mělo jenom přidat volnoběh ne to táhlo??
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk
Příspěvek
od bombastiq » 04 pro 2008, 21:14
tááááákže kroužek č1 je předsuvník vstřiku (táhlem)
kroužek č 2 je předsuvník vstřiku (elektroventi)
jestli to chápu dobře
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Příspěvek
od bjukemen » 05 pro 2008, 00:34
wr8 píše: bombastiq píše: polack píše: Ohledně kompatibility s VW někdo na VW-forum napsal:
co to je za blbost ??????
jinak fakt nikdo nemá páru co to jé?????
na předvstřik to není jelikož na tomhle čerpadle je mechanickej co je mi známo
kdo tady co rikal o predvstriku? rikam predsuvnik vstriku pri studenym motoru,precti si neco o cerpadlech.
bju:no primo+ od baterky to taky neni dobre,dej to pres vypinac a samozrejme pojistku
...aha takže ako sa zohreje motor tak to treba vypnúť...???...teda ked to spravím na vypínač...?!
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Bydliště: K.Vary
Příspěvek
od svaly » 09 pro 2008, 19:04
cau kluci tak ja du do vymeny turba u 1.6td za vgt turbo z okty. uz mam vse pripraveno az na olejovou vanu pac ji mam na aute tak ji upravim pri vymene. kdyztak vsechno se pokusim nafotit a hodim to jsem pripravuju to uz mesic tak doufam ze to vyjde. dal mi reknete jesttli je blbos nalejt do motoru vyplach na olej kdyz mam najeto asi 250tis. bojim se aby mi to golfika nepopravilo. a pak naleju novej olejicek shell 10W-40 plus adjitivum neudelam spatne?? jinak ten viplach a djitivum je od firmy protec. vsobotu du na to tak se teste
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Bydliště: K.Vary
Příspěvek
od svaly » 09 pro 2008, 19:09
a este se mi nekdo pokuzte vysvetlit jak na vymenu pistku v cerpadle na 1.6td z okty. pokud to jde
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 09 pro 2008, 19:22
svaly píše: a este se mi nekdo pokuzte vysvetlit jak na vymenu pistku v cerpadle na 1.6td z okty. pokud to jde
nevim na co to budeš měnit. jako chceš větší pruměr jo , víc nafty?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smoke » 09 pro 2008, 19:29
víc paliva za stejný čas, lepší rozprášení a v lepší okamžik- víc výkonu a méně čmoudu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 09 pro 2008, 19:33
bombastiq píše:
tááááákže kroužek č1 je předsuvník vstřiku (táhlem)
kroužek č 2 je předsuvník vstřiku (elektroventi)
jestli to chápu dobře
něco přihazuju už to tady hlava zjištovalhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=24085&postdays=0&postorder=asc&start=0
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Bydliště: K.Vary
Příspěvek
od svaly » 09 pro 2008, 20:30
koule píše: svaly píše: a este se mi nekdo pokuzte vysvetlit jak na vymenu pistku v cerpadle na 1.6td z okty. pokud to jde
nevim na co to budeš měnit. jako chceš větší pruměr jo , víc nafty?
jo vetsi pistek nekde sem to uz vydel
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Bydliště: K.Vary
Příspěvek
od svaly » 09 pro 2008, 20:31
Smoke píše: víc paliva za stejný čas, lepší rozprášení a v lepší okamžik- víc výkonu a méně čmoudu
nejak tak
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od wr8 » 10 pro 2008, 16:00
bombastiq píše:
tááááákže kroužek č1 je předsuvník vstřiku (táhlem)
kroužek č 2 je předsuvník vstřiku (elektroventi)
jestli to chápu dobře
jo chapes,bylo to az u novejsich motoru,nebo teda na tempre co ma otec(94) to je
Martinvw
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2008, 16:29
Příspěvek
od Martinvw » 15 pro 2008, 17:55
vies mi poradit co sa brusi na cerpadle na pridanie zmesi a aby to nedymilo?
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk
Příspěvek
od bombastiq » 15 pro 2008, 18:28
asi tak 6 tá strana příspěvek od smoke-a
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA
Příspěvek
od KARLIN80 » 17 pro 2008, 12:10
SVALY:ako si na tom s výmenou toho turba? a a z akého motora myslím kolko kw si to turbo použil ?Dost ma zaujíma rozdiel vo výkone a hlavne zátah od kolko ot. ti to turbo bude tlačiť že je poznat zátah .
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí
Příspěvek
od LibangVW » 03 úno 2009, 01:16
Smoke píše:
1: fest utáhnout, nebo nejlépe vyšroubovat, vytáhnout pružinku a místo ní dat tyčku a zašroubovat.
2: odpojit a ucpat
3: pokud splníš bod č. 2, tak zatím s tym nic nedělej, a bez budíku tlaku bych též neriskoval. tím už jen dolaďuješ (už jen bodem č. 2 by měl tlak vyletět k +- 1.5b), 3 to jen doladíš
cus , mam GII 1.6TD IC a chcu ho poladit , precetl jsem si vsechny stranky asi 3x a jsem z toho zmatenej
takze ... na cerpadle pridam prochu nafty a čislo 1 co je na obrazku zasroubuju na doraz ... chci to poladit jen lehce takze dod 2 a 3 nemusim delat??