Stránka 48 z 52

Napsal: 30 dub 2015, 15:47
od Ptak666
Zdravim Vas,

Chtel bych se zeptat, jak bych mel zapojit diodu, kdyz mam konektor s pěti pinama? Mam AUDI A6 2,5 132kw, quattro, a jestli musim konektor zapojovat zpet nebo nechat odpojeny. dekuji

Napsal: 04 kvě 2015, 12:31
od Frenzy
Nechat odpojenej, zapojení je na 1. straně.

Napsal: 04 kvě 2015, 13:45
od Ptak666
A jak je to s tim teplotnim cidlem?

Napsal: 12 kvě 2015, 05:08
od Galoš
Chlapy jde to i na 1.9 tdi PD 77kw Octavka? DIKY

Napsal: 12 kvě 2015, 19:52
od p.s.
no já to namontil známínu na tdi 77kw 2006ka a klučina stim odjel bez problémů chorvatsko a zpět jen mu svítila kontrolka a ted už si nepamatuju zda motor či emise či co to svítilo leč to jelo v pohodě po návratu stim jezdil ještě měsíc a pak se kupovala jiná váha :)

Napsal: 17 čer 2015, 08:06
od playboy
Ahoj,

prošel jsem tak orientačně vlákno ale 48 stránek je moc...

Všude vidím Bosch a Pierburg. Jenže já mám HITACHI (rofl) Jde to použít i tam? Podle logu mi totiž váha nestíhá, tak bych rád zkusil jestli přijde nějaké zlepšení.

Díky za případné odpovědi ;)

Napsal: 17 čer 2015, 08:24
od Woko_O
když nestíhá, dej novou a nevymejšlej..

Napsal: 18 čer 2015, 07:18
od playboy
Když zjistím že to POMŮŽE tak samozřejmě koupím novou, nechci tam diodu trvale. Ale stejně tak nechci vyhodit trojku za novou když to nemusí přinést žádné zlepšení :roll:

Log série (po chipu jsem ještě nedělal)

Obrázek

Napsal: 18 srp 2015, 21:52
od leggatstreetcars
ahoj chlapy, jak to dopadlo s tou 2.5kou a hitachi??? funguje to na ni taky??? diky za odpoved

Napsal: 01 říj 2015, 17:20
od Gambller
zdravím. dnes sem pořídil diodu 4007 a namontoval. váha ukazuje 1275mg. Normál? Seat leon 1.9Tdi 81kw. váha bosch 1 pin nezapojen. Výkonově žádnej rozdíl. trochu si to zahulí ale jen na místě. Nezasírá se pote více naklápění na turbu? když vydím jak je hned černej výfuk...?

Napsal: 04 říj 2015, 22:24
od fabiátor
1N4007 je standardni usmernovaci Si dioda s ubytkem na prechodu 0,7V. Doporucovana BAV21 je Shottkyho dioda s ubytkem 0,3V na prechodu. Dtto se da prohlasit, ze jedna 1N4007 udela to samy jako dve BAV21 v serii.

Napsal: 03 kvě 2016, 18:40
od miroteplicky
Mal by som otázku ohladom maf off pierburg, ked je zapojená ukazuje hodnoty MAF SPECIFIKED 310, maf actual 540-550, po zapojení bav21 mám hodnoty MAF SPECIFIKED 310, MAF ACTUAL 1275. o tých hodnotách čo som tu písal som sa snažil vypátrať ale je tu toho dosť rozpísaneho a mám z toho kašu. Poprosil by som o názor niekoho kto vie čo tie udaje znamenajú po pripojení diody :D jazdil som s tým cca týžden a spotreba mi z 4.4l išla na 6.2l a štvrt nádže mi vydržalo možno na 160km, ešte jeden dotaz, dá sa neako oblbnuť aj snímač tlaku vzdu s diodou bav21?? vložiť ju na neaký kábel aby bol skutočný tlak napr. 1.5bar a nameraná 1.1bar??

Napsal: 04 zář 2016, 17:44
od Golf-GT
fabiátor píše:1N4007 je standardni usmernovaci Si dioda s ubytkem na prechodu 0,7V. Doporucovana BAV21 je Shottkyho dioda s ubytkem 0,3V na prechodu. Dtto se da prohlasit, ze jedna 1N4007 udela to samy jako dve BAV21 v serii.
mě to píše 1275 a je jedno jestli je tam 1 diodu bav21 nebo 2 diody bav21, prostě to drží stále na 1275, jen by mě zajímalo jestli to něčemu vadí nebo ne? fabia 1.9 TDI PD 74kw egr jen odpojen váha vzduchu byla uplně mrtvá, tak super vychytávka na vyzkoušení, jen jestli tu diodu nechat nebo koupit novou váhu, protože váha ve fabii vydrží vždy necelý rok a pak odejde (LOL)

Napsal: 04 zář 2016, 19:25
od slovacek.milos
neřeš jezdi

Napsal: 18 lis 2016, 18:59
od 24-7car
Prosím o radu dnes jsem konečně připojil diodu BAV21 egr je zaslepený auto jede ale až od 3000 ot do té doby je to jak obyčejný diesel ale ve 3000ot to zatáhne neskutečným způsobem.