[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Motor BXE KO! Zlomená ojnice! - Stránky 49
Stránka 49 z 132

Napsal: 12 bře 2014, 16:46
od danikd
Taky jsem neslysel ze by to nekomu udelalo studeny. Vetsina lidi plnej kotel na dalnici ... proste se to droli, droli a pak se to nekde pri plnym knedlu udroli vic a hryzne ...

Napsal: 12 bře 2014, 17:07
od Biimbo
a nemůže to mít něco společnýho s vypadanýma záslepkama nahoře? Když se na to jede dlouhodobě, pak se třeba vršek udělá a ale spodek už je chycenej?
Já na jedný 2006ce dělal vršek, ale ten spodek se mi teď nějak nezdá. Má to cca 260, tak že bych to pak s olejem,pokud to vydrží udělal? Je to jen hlučnější v zátěži, ale ne nějak extra..

Napsal: 12 bře 2014, 17:08
od Ladas
v tahu to klepat nebude jen na volno...

Napsal: 12 bře 2014, 17:56
od jericho-3
Volné ojniční čepy klepají při deceleraci, zaklepají a klid, ale u diesela je to prostě problém, motor je utlumen, takže tohle asi není opravdu slyšet. A co se týče mazací díry, ta bývá přicpána protočeným ložiskem, ale když se to chytne tak jak je na obrázku, šála není přetočená a kousnutá, pouze vyhlodaná, tak to není třeba. Tady je i problém v tom, že od mazání není rovnou drát na kontrolku, takže doby, kdy člověk např. viděl, že se na volnoběh rozsvítí mazání a něco se děje, je dávno pryč. ŘJ má jiný názor, co je řidiči vlastně do toho... :)

Napsal: 13 bře 2014, 07:11
od Pája 19
Včera jsem opsal čísla šál z hvízdnutýho BLS 2008(177tkm). Horní ojniční maj čísla stejný jako fotil Fulltank, 045 701 H, dolní ojniční jsou 045 701 J. Ty v hajzlu nebyly, ale výrobce je stejnej KolbenSchmidt.

Z dost jetýho BXE 2004 s nevysypanejma šálama jsem opsal čísla horních oj. šál 045 701 A, z dolních oj. šál 045 701. Byl na nich vytesanej znak GLYCO a první a čtvrtá horní oj. šála měla olítanou kompozici až na měď.

Klikový šály měly stejný čísla na obou motorech. Všechny šály na obou motorech jsou dost jetý a všechny čepy na obou klikách jsou ubraný cca o desetinu.
Já furt vidim problém v těch H šálách a v longlajfu...

Napsal: 13 bře 2014, 09:13
od Ladas
spodní ojetý nebudou hlavní síla jde na vršky....

Napsal: 13 bře 2014, 09:41
od danikd
Chlapi,

muze nekdo zkuseny popasat zhruba vymenu?
Sundani vany - odsroubovani ojnicnich sroubu ... ddal jak?
Sundat stare, vycistit sedlo, namazat ho olejem, dat salu, namazajit ji olejem ?

Diky

Napsal: 14 bře 2014, 12:19
od FillkoGolf
Ahojte chalani, akurat od vcerajska som sa dozvedel o tomto probleme s prasknutymi ojnicami na BXE motoroch.. a samozrejme som znepokojeny, preto chcem hned urobit kroky potrebne k odstraneniu co najvacsieho percenta pravdepodobnosti tohto vyskytu. Presiel som si v noci toto vlakno a este nejake ine a docital som sa, ze problem sa s najvacsou pravdepodobnostou tyka ojnicnych srobov a salov. Preto sa chcem opytat ci tento poznatok je spravny. Rad by som preto hned vymenil tieto diely. Mohli by ste mi poradit odkial a ake je najlepsie zohnat? Priamo vo VW? Myslim tak aby mi nedali tie iste poruchove saly..
A este sa chcem opytat ak je potrebne porobit fotky, tak co presne potrebujete odfotit?
Dakujem pekne za kazdu radu.

Napsal: 16 bře 2014, 09:26
od Woko_O
Joooo..budu kupovat pětku golfa, 1.9TDI 77kW, najeto 190tis..

Už se těším jak s ním ujedu prvních 1000km a hned se mi to takhle hezky vysype..to bude paráda..

Napsal: 16 bře 2014, 12:01
od uiqjirka
Existuje dnes jeste nejaka jina automobilka, ktere by se po 2 letech provozu a cca 150tis km rozpadaly motory?
To snad ani tem korejcum ne.
Proste VW stoji od roku 2004 za hovno a to mi uz nikdo nevymluvi.
U korejcu jakbysmet,mnohem drive,pri 30tis apod.

Napsal: 16 bře 2014, 18:21
od jericho-3
Je to hanba, ale hanba dnes už s nikým nemlátí. Být hovado je dnes běžné..

Napsal: 16 bře 2014, 18:27
od Biimbo
já bych si dneska asi koupil Citroena C5-ku. Dva kámoši mají tu poslední od 2008 a zatím pějou jenom chválu :-)

Napsal: 16 bře 2014, 20:45
od jericho-3
Máš recht, francouz, ale zážitek.. :)

Napsal: 16 bře 2014, 20:52
od burton.b22
Pořad je to hydraulika? nemám přehled o těch novějších :) dík. Jel jsem nedávno v citroenu bx byl celkem zachovalý a opravdu oproti obyčejnému autu je to nebe a dudy i přes značné staří auta. :)

Napsal: 16 bře 2014, 21:07
od Biimbo
pořád hydraulika ale už v xantii fungovala docela dobře a od C5 je vychytaná skoro uplně. Myslím že i spolehlivější než vzduch u koncernu :-)
Kdybych chtěl levný auto,tak starou face C5 se starým 2.0hdi. To je nesmrtelný motor..