Stránka 50 z 52

Napsal: 19 pro 2016, 08:40
od exiter
majitel mění váhu již poněkolikáté, vždy dával origo BOSCH. Vzduchový filtr mění pravidelně. Buď má pech na váhy nebo mu to někdo nepřeje:-)
Proto zcela logicky zkouška přes diodu. Doposud a není to první dioda, co jsem dával, nebyl problém až s touhle Octavkou...

Napsal: 19 pro 2016, 09:10
od passion
Daj dve do série.

Napsal: 19 pro 2016, 11:45
od exiter
@passion: 2 diody v sérii pomůže, to máš vyzkoušeno nebo nápad? Díky

Napsal: 19 pro 2016, 16:51
od NOVON
exiter: Mozna by mel zkusit PIERBURG pry vydrzi vice.

Napsal: 19 pro 2016, 18:57
od passion
Len teória, aj sa to tu niekde píše. Mne zatiaľ tiež všade fungovala jedna. Ale dáva to logiku. Jedna urobí úbytok okolo 500mV. Veľmi záleží od typu diody a aj v rámci typu môže byť rozdiel v úbytku aj cez 100mV medzi jednotlivými kusmi. Ak pridáš otáčky, stúpne trochu napätie a nepatrne sa zvýši aj inak stabilných 5V. Tým sa ti zvýši aj napätie za diódou a keďže už predtým si bol s váhou ďaleko za maximálnym napätím, môže to váhu vypnúť.

Napsal: 29 kvě 2017, 06:47
od audi913
cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki

Napsal: 29 kvě 2017, 18:20
od NOVON
audi913 píše:cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
Pokud mas zaslepku,tak uz hadicku vytahovat nemusis.

Napsal: 29 kvě 2017, 18:21
od NOVON
audi913 píše:cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
Pokud mas zaslepku,tak uz hadicku vytahovat nemusis.

Napsal: 05 čer 2017, 19:45
od exiter
chlapi, dal jsem diodu na zkousku do odpojeneho pinu, hodnoty ok motor jede, akorát teplomer chladici kapaliny blbne, je mozne tim odpojenim ze tohle blbne?
po nastartovani najede rucicka chlad. kap. do spravne polohy ale pak padne dolu, ostatni rucicky ok
Dik ;)

Napsal: 23 čer 2017, 16:58
od Fredino
Čaute chalani bav21 má 250mA čo keď tam dám 1A lebo popravde som to skúšal samozrejme egr off a ide to ako besné,motor Ahf 81kw golf4 Obrázek

Napsal: 26 črc 2017, 19:28
od Fredino
Tak dal som bav 21 a všetko ide ako má aj podymuje ale problém nastal pri 130km/h keď som pridal zacitil som ako stratil výkon teda ťah po vypnutí motora a znova nastartovani už v nudzaku nebol,nechápem vyskúšané viackrát iba pri tých 120 a vyššie (hm)

Napsal: 06 srp 2017, 10:47
od Fenix9555
ako je to pri motore Hitachi 2.5 TDI V6 132kw ?? ktoré piny použiť ?

Napsal: 05 pro 2017, 18:20
od mifko86
chalani,poradi mi niekto na rychlo?priznam sa,ze som necital cele vlakno,je toho naozaj dost.dva dni do zadu som kupil roomster s motorom 1.4tdi 51kW(BNM).problem bol ze to dymilo a neslo to dobre do vykonu.myslel som,ze turbo KO,no po odpojeni váhy valí auto dobre a prestalo dymit.no objavila sa mi kontrolka motora.zajtra ma caka EK a TK.ak vahu zapojim,dymi,mam obavu ze ma nepustia cez EK.ked odpojim,mam obavu ze budu mat problem s kontrolkou motora.mam tam vahu BOSCH s 5 pinovym konektorom,no do konektoru vedu iba 4 kable.prosim kam mam pripojit a aku diodu,aby islo auto dobre a nesvietila mi kontrolka motora?vdaka...mam aj VCDS 12.12.3.ake mam sledovat a na ktorom kanali hodnoty?vdaka

Napsal: 05 pro 2017, 18:37
od sCitem
Jestli jsem to pochopil správně tak ještě musíš mít EGR off aby to fachčilo....

Napsal: 05 pro 2017, 19:04
od mifko86
Egr nemozem odstavit.mam tam elektronicky,ten by mi hlasil chybu motora...