Stránka 6 z 6

Napsal: 18 pro 2018, 11:34
od zero1724
Forest píše: Diky za odpoved, vazim si toho. Hrozne jsem se bal, ze je to nekdo jiny, ze zmenil svuj precizni pristup.
To není za co, do dneška nemám dořešené přefukující turbo, které jsem kupoval jako nové, pochopil jsem, že Milana s tím už otravuju, takže jsem to přestal řešit... Chápu, že na mě někdo nemá náladu, ale kdyby to bylo tak, jak to já zmiňuju: že by měl úpravce i dílnu na seřízení turba, kontrolu podtlaku, zdali stíhá baňka, výměnu dílů po konzultaci se zákazníkem... Tak bych to opravdu ocenil, protože takhle se tam něco naleje co na místě funguje a po 1000km se něco zjistí a jedeš tam znova a znova a znova, úpravce už to pak samozřejmě nebaví a začne být arogantní...

teď už turbo hvízdá, takže to dám do úplné série, ať je klid, mrzí mi to, protože jsme změnil názor na upravená auta, od doby koupě auta mám s turby problém a to už v autě byly 3... (vše údajně v pořádku), jednou reguluje, jindy ne...

Napsal: 18 pro 2018, 12:08
od fekálek
zero1724 píše:upřímně dneska po všech peripetiích s čipováním, bych volil úpravce s dílnou, který dělá vše komplexně, vždycky se může a nemusí projevit problem a tušim, že nechceš nikam jezdit 4x-5x jako já, Mirulák je úžasnej úpravce, rozumí tomu jako málokdo tady, klobou dolu před jeho zkušenostmi, ale hlavně znalostmi z vysoké školy, které když ti říká, tak ani nechápeš co mluví, má to ale jednu nevýhodu, do auta ani z auta ti nic nevymontuje, je závislý na svém kamarádovi mechanikovi, kterej je takovej s prominutím polopodvodníček...Mluvím z vlastní zkušenosti... Takže pokud je možnost najít mechanika + chiptunera, který umí řešit auto tak, že ho otestuje ve všech jízdních režimech a popřípadě sešteluje turbo nebo vymění nefkční věci, tak je to z mého subjektivního pohledu to nejlepší na trhu :)

To co dole popisuješ, je právě Dieselpower, není tu u nich jen o nalití nějakýho softu na benzínce, oni mají právě tebou zmíněné zázemí a pokud je potřeba mechanickej zázah tak u nich není problém. Prostě odjedeš s autem který funguje tak jak má a jak si představuješ, já je musím ještě jednou pochválit i za tak dle mě důležitej perfektní prístup k zákazníkovi co se týče komunikace a řešení konkrétní situace. Určitě je na trhu více takto solidních a profesionálních úpravců, ale já bych se obrátil na ně.

Napsal: 18 pro 2018, 12:40
od Forest
zero1724 píše: To není za co, do dneška nemám dořešené přefukující turbo, které jsem kupoval jako nové, pochopil jsem, že Milana s tím už otravuju, takže jsem to přestal řešit... Chápu, že na mě někdo nemá náladu, ale kdyby to bylo tak, jak to já zmiňuju: že by měl úpravce i dílnu na seřízení turba, kontrolu podtlaku, zdali stíhá baňka, výměnu dílů po konzultaci se zákazníkem... Tak bych to opravdu ocenil, protože takhle se tam něco naleje co na místě funguje a po 1000km se něco zjistí a jedeš tam znova a znova a znova, úpravce už to pak samozřejmě nebaví a začne být arogantní...

teď už turbo hvízdá, takže to dám do úplné série, ať je klid, mrzí mi to, protože jsme změnil názor na upravená auta, od doby koupě auta mám s turby problém a to už v autě byly 3... (vše údajně v pořádku), jednou reguluje, jindy ne...
Pokud je rec o Mildovi tak je treba si uvedomit, ze to neni jeho hlavni pracovni cinnost. Dale je treba si uvedomit, ze tuning umira - zony, normy apod.

Nezalezi na tom, kolik jsi tam mel turbodmychadel, zalezi na tom v jake kvalite jsou. Kdyz je kvalitni, staci jedno. A netusim o jake slo turbo, ale pokud neco vetsiho na podtlaku, nelze se divit. I Radek Martinec si myslel, ze to utahne vsechno podtlakem a jak byl nakonec spokojenej na REA ;)

Napsal: 18 pro 2018, 12:53
od zero1724
Forest píše: Nezalezi na tom, kolik jsi tam mel turbodmychadel, zalezi na tom v jake kvalite jsou. Kdyz je kvalitni, staci jedno.
repas GT1749VA od REMA Strakonice, pak fungl nové GT1749VA primo ze škodovky... Takže nevim... Milan řikal, že moje turbo je atyp, protože nabíhá extrémně rychle... Nestihlo se to vyřešit, protože mě to upřímně nebaví... Navíc se všechny tyhle turba nustále zasírají, ať je nové nebo stare, řešíš furt zaseklou regulaci...

Napsal: 18 pro 2018, 13:06
od Forest
zero1724 píše:
Forest píše: Nezalezi na tom, kolik jsi tam mel turbodmychadel, zalezi na tom v jake kvalite jsou. Kdyz je kvalitni, staci jedno.
repas GT1749VA od REMA Strakonice, pak fungl nové GT1749VA primo ze škodovky... Takže nevim... Milan řikal, že moje turbo je atyp, protože nabíhá extrémně rychle... Nestihlo se to vyřešit, protože mě to upřímně nebaví... Navíc se všechny tyhle turba nustále zasírají, ať je nové nebo stare, řešíš furt zaseklou regulaci...
Jak to muze byt atyp (pokud je rec o te funglovce ze Skodovky, doufam, ze ne Xkovy dil)?

Jeste jsem nezazil, ze by turbo nabihalo moc rychle - bud upravit objem a teplotu spalin a nebo upravit regulaci, ne? A kdyz je problem v rychlosti regulace, pak neni nic prozatim rychlejsiho nezli REA. Uz na to prisli v ruznych automobilkach a i mala turba dodavaji s REA ... ne jenom na podtlaku s cidlem zdvihu.

Jednoduche, porid si neco, co odpovida dnesnim trendum a nepatlej se s prehistorickejma turbama. GTB jsou zaklad a GTD se na zaklade predispozic z Garrettu ani zasirat nebo zasekavat ani nemohou (samozrejme, ze to neni blbuvzdorne, takze kdyz ti do motoru nebo z motoru bude litat bordel, neni se cemu divit).

Porid si poradny turbo a nemas duvod mit problemy.

Napsal: 18 pro 2018, 17:53
od mirulu
Třeba toho má Milan strašně moc. Opravdu by rád pomohl, v některých případech si také lehá pod auto a věci řeší, ale momentálně neví o koho jde. Nestává se, že by lidi posílal do věčných lovišť a nechtěl něco dělat. Třeba při nakopnutí si vzpomene

Napsal: 18 pro 2018, 17:55
od r.martinec
mirulu píše:Třeba toho má Milan strašně moc. Opravdu by rád pomohl, v některých případech si také lehá pod auto a věci řeší, ale momentálně neví o koho jde. Nestává se, že by lidi posílal do věčných lovišť a nechtěl něco dělat. Třeba při nakopnutí si vzpomene
ale taky si uvedom ,ze dotycny to nechce resit.jen tu kyda hnuj

Napsal: 18 pro 2018, 18:19
od Forest
mirulu píše:Třeba toho má Milan strašně moc. Opravdu by rád pomohl, v některých případech si také lehá pod auto a věci řeší, ale momentálně neví o koho jde. Nestává se, že by lidi posílal do věčných lovišť a nechtěl něco dělat. Třeba při nakopnutí si vzpomene
Take mi to nesedelo ... pripada mi to jako zhrzeny zakaznik, ktery nedostal co chtel (dano tim, ze nema predstavu co je a co neni realne).

Nicmene, ja si myslim, ze musis vedet o koho jde, protoze neverim, ze by to, ze turbo nabiha moc rychle bylo z Tve strany podnetem pro stiznost (crazy)

... takze proste jasne MUSIS vedet o kom je rec ;)

Napsal: 18 pro 2018, 18:43
od zero1724
Forest píše:
mirulu píše:Třeba toho má Milan strašně moc. Opravdu by rád pomohl, v některých případech si také lehá pod auto a věci řeší, ale momentálně neví o koho jde. Nestává se, že by lidi posílal do věčných lovišť a nechtěl něco dělat. Třeba při nakopnutí si vzpomene
Take mi to nesedelo ... pripada mi to jako zhrzeny zakaznik, ktery nedostal co chtel (dano tim, ze nema predstavu co je a co neni realne).

Nicmene, ja si myslim, ze musis vedet o koho jde, protoze neverim, ze by to, ze turbo nabiha moc rychle bylo z Tve strany podnetem pro stiznost (crazy)

... takze proste jasne MUSIS vedet o kom je rec ;)
Já si ale nestěžuju na Milanovo práci, čtěte pečlivěji ;), a řešit to už nechci, s Milanem jsem se snažil domluvit na nějakém termínu a nikdy to nijak nedopadlo, ladilo se to u něho milionkrát a opravdu řekl, že mé turbo nabýhá neskutečně rychle, že nic takového ještě neviděl, a že jediné co se s tím dá udělat, je zvláčnit naftu, kvůli náběhu, protože nestíhá regulace... řešil jsem to 50x, Milan je z toho otrávený, já jsem z toho otrávený, takže už to neřeším, dám serii soft i turbo ať je klid... Jinak proč bych měl na Milana nadávat, dohodnul jsem mu slušnou reklamu, kterou mu dělají moji blízcí kamarádi, kteří jezdí MMČR v závodech ve vrchu a pravidelně na prvních příčkách, za což Milanovi velké díky, protože on může za výkony obou vozidel... Jediné co mě mrzí, že občas Milan dělá, že mě nezná, když mu něco napíšu, nebo se ho na něco zeptám ;) Asi moc práce, nebo jen nechuť semnou komunikovat? Tím bych uzavřel téma "Mirulu", tobě Foreste jsem řekl, že se mi nelíbí přístup Pavla Zelingera, který opravoval dva měsíce naše rodinné auto, Milan s tim souvisí pouze tak, že ho doporučil jako svého dvorního opraváře... Nic víc... Nejprve mi děkuješ za můj názor, že si toho vážíš, abys mě za pár řádků shodil, že nevím co chci, že si vymýšlím a na někoho slepě kydám hnůj, chápu, že obdivuješ práci Milana, ale to i já, jen se mi nelíbí občas jeho přístup a domluva na danné věci, nic víc... (offtopic)

Napsal: 29 pro 2019, 15:56
od Lesterjs
zdravím chalani!
nechcem zakladat nové vlákno, tak to napíšem sem

mám v pláne trochu dať poladiť teraz v zime bmw e46 rv 2003 330xd 150kw 5st automat, emisná norma 3, 250k na budíkoch a po velkém servise teraz....,

1 otázka teda trochu inak....
chcel by som aby tam bolo ve výsledku 350ps+ 700nm+ .... nebráním sa ani vyžsím hodnotám, ked to bude vo vysledku možné ....

vedeli by ste mi odporučiť niekoho kto by to vedel vsetko zastresiť.... čiže mechanické úpravy a aj soft, 300km pre mna nie je vzdialenosť doject kamkolvek, či už cechy morava alebo slovensko

ps, nechcem tam žiadne staré veci dávať..... všetko nové alebo ked tak zánovné ...

2. otázka,

čo vsetko sa bude musieť meniť? viem že vstreky, hybridne turbo bude treba, asi aj cooler...... čo dalej?

3. cca kolko to bude asi investícia? ..... viem že sa do 15kč sa nevojdeme
(LOL)


dakujem za normálne odpovede

Napsal: 29 pro 2019, 19:33
od mecKo
Na bawory poznam len dvoch borcov, uplna spicka Lubo Čelín aka Donuzo alebo Martin Greňo

Napsal: 30 pro 2019, 22:28
od parik
Taky je dobry napsat jestli eu3 nebo eu4, asi nejdulezitejsi informace.

Napsal: 31 pro 2019, 16:04
od Lesterjs
parik píše:Taky je dobry napsat jestli eu3 nebo eu4, asi nejdulezitejsi informace.
euro3 emisná norma