Tak jo,pudou tam bez zaváhání!slovacek.milos píše:je
Ake kotuce skoda octavia1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OťasTDi píše:když to je právě těžký.někdo říkal jedině origo kotouče,tak jsem je koupil,pak zase jedině ATE,tak jsem koupil destičky ate (na obě nápravy) a výsledek - na hovno...teď laboruji se saxem rv 97 tak vzadu pakny Starline a ve předu destičky Bosch...výměna kapaliny a odvzdušnění bude zítra,tak jsem zvědavý.a sorry zakladateli tématu,že mu tu plevelím
Tak jen pro doplnění.Saxo - sesoustruženy kotouče a bubny.v předu destičky Bosch,vzadu pakny Starline a obě nové prasátka (mají v sobě zátěžáky) a vyměněna kapalina a odvzdušněno qa Saxo brzdí super.Tak za chvilku jdu tu oktávku odvzdušnit pomocí diagnostiky - pak napíšu,jestli je nějaká změna
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33978
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kámoš má soustruh a líznul mi to zadarmo...né moc,jen trošku,ale při příští výměně destiček půjdou i kotouče,protože už jsou fakt na minimu.myslím že 7mm...autíčko je lehké.je to 1,1 obsah a mladá to bude mít jen do práce a zpátky...ale teď k oktávii...hurááááááááááá už je to v 100% pořádku...díky odvzdušnění přez vcds vyšlo dost vzduchu.postup jsem raději opakoval dvakrát na celé auto....zdělal jsem jeden a půl balení brzdovky,ale stálo to za to...pedál tvrdý,brzdí hled na hoře a flokuje to kola...tak jak to má být...tak mám radost 
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33978
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
LOL tak predsa mám očividne 280mm.JanCI píše:Oprava. Mám 256MM priemer, a kvapalinu mám DOT5,1 OMV, ale na originalnej kvapaline to o nieco lepsie brzdilo.Lesterjs píše:Bratrancov krátký golf4 AHF bez ESP na 280mm origo brzdách brzdí ako keby mal kotvu z tankera za autom, ideš si vybiť zuby o volant. toto som nezažil ani u O1 sedan RS na 312-tkách,
Vzdy keď presadnem do svojho mám problém si zvyknúť ako ten golf brzdí.
Faktúru mám na 256, zapísané v zošite, že som kupoval 256
a v krabici mám ATE 280mm prichystané na výmenu, keď bude treba.
GOLF IV, r.v. 1999, 1.9tdi 81kw AHF
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
Lada 2102, r.v. 1977, 1,2
-
Lesterjs
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
No ved to, lebo mi to nešlo do hlavy, ale vravel som ti,že to su 280....to ty stále,že né né.....JanCI píše:LOL tak predsa mám očividne 280mm.JanCI píše:Oprava. Mám 256MM priemer, a kvapalinu mám DOT5,1 OMV, ale na originalnej kvapaline to o nieco lepsie brzdilo.Lesterjs píše:Bratrancov krátký golf4 AHF bez ESP na 280mm origo brzdách brzdí ako keby mal kotvu z tankera za autom, ideš si vybiť zuby o volant. toto som nezažil ani u O1 sedan RS na 312-tkách,
Vzdy keď presadnem do svojho mám problém si zvyknúť ako ten golf brzdí.
Faktúru mám na 256, zapísané v zošite, že som kupoval 256
a v krabici mám ATE 280mm prichystané na výmenu, keď bude treba.
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com