Stránka 6 z 6

Napsal: 30 lis 2014, 23:05
od vstepanek
Asi mě napadla kravina, ale pokud bych si označil pozici řemenu vůči klice, vačce a kolu čerpadla tak by se dalo čerpadlo vyměnit i mimo HÚ 1. válce nebo se pletu?

Napsal: 01 pro 2014, 07:19
od slovacek.milos
kup si pistoli až tě zas něco napadne múžeš se lépe bránit,


horní kola ma jí krásné značky na dvanácté hodině a jesti nevíš kam dát kolík na aretaci sdělel dole plech označ zuby setrváku a narvi tam dřevěný klínek ;)

Napsal: 01 pro 2014, 07:21
od vstepanek
No no ;-)

Napsal: 01 pro 2014, 07:27
od slovacek.milos
nic no když se ti podaří ta nejlepší poloha tak se ti přetočí vačky i čerpadlo a nevím jak to tam chceš pak nahánět na ty tvoje značky ;)

Napsal: 01 pro 2014, 07:37
od jericho-3
Jo, to je riziko, já si jen pamatuji, mám to někde napsané v sešitu, že jsou na Hů značky/čárky/ 3, takže to plete, na kterou to posadit. Milošův systém je bezva, dát to na značky nahoře a zapřít setrvák...

Napsal: 01 pro 2014, 08:07
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jo, to je riziko, já si jen pamatuji, mám to někde napsané v sešitu, že jsou na Hů značky/čárky/ 3, takže to plete, na kterou to posadit. Milošův systém je bezva, dát to na značky nahoře a zapřít setrvák...
bezva néé, aspon ;) já si raději rezervuji přípravky z kell zde je tuším šroubovací a nahradit se nedá

Napsal: 01 pro 2014, 12:04
od jericho-3
Jo, dneska je to bážo, já tehdá popisoval deníčky jako nějaká patnáctka... měl jsem tenhle motor rád, protože jej dělali konstruktéři, kteří mysleli. Když se to potká, praskne vahadlo/e/a oprava je sranda. Dnes je to fatální problém. Samozřejmě není nad přímé ovládání ventilů vačkou, ale není zase nad motor, kteří přežije vše i lempla majitele... :)

Napsal: 01 pro 2014, 18:55
od vstepanek
Tak se mi podařilo stáhnout servisní příručku k motoru J8S v češtině a je tam všechno popsaný tak to snad klapne. Hned jak to vyměním tak tohle čerpadlo odvezu někam na zevrubnou kontrolu a test na stanici nebo stolici každej tomu říká jinak. Jsem zvědav co v něm bude v čudu. Někde snad někdo ze slovenska psal, že by to mohl být nějaký přetlakový ventil v čerpadle, který má držet snad 1ATM a pokud je v háji tak to dělá přesně tohle. Nevím teda co je na tom pravdy, ale na každým šprochu je pravdy trochu. Jsem zvědav jaký bude rozdíl :-)

Jak to mám chápat to s tím " přežije vše i lempla majitele... " to doufám nebylo na mě :D

Napsal: 01 pro 2014, 19:10
od slovacek.milos
[quote="vstepanek"]

Napsal: 01 pro 2014, 19:10
od slovacek.milos
[quote="vstepanek"] odvezu někam na zevrubnou kontrolu a test na stanici nebo stolici každej tomu říká jinak.

já třeba na stanici nechodím protože benga nemám rád a stolici mám pravidelnou ranní, někdy je pravda hlučnější (LOL)

Napsal: 01 pro 2014, 19:22
od vstepanek
No tak prostě na takovýmdle vehemetu (crazy) Obrázek

Napsal: 01 pro 2014, 22:08
od jericho-3
vstepanek píše:Tak se mi podařilo stáhnout servisní příručku k motoru J8S v češtině a je tam všechno popsaný tak to snad klapne. Hned jak to vyměním tak tohle čerpadlo odvezu někam na zevrubnou kontrolu a test na stanici nebo stolici každej tomu říká jinak. Jsem zvědav co v něm bude v čudu. Někde snad někdo ze slovenska psal, že by to mohl být nějaký přetlakový ventil v čerpadle, který má držet snad 1ATM a pokud je v háji tak to dělá přesně tohle. Nevím teda co je na tom pravdy, ale na každým šprochu je pravdy trochu. Jsem zvědav jaký bude rozdíl :-)

Jak to mám chápat to s tím " přežije vše i lempla majitele... " to doufám nebylo na mě :D
Samozřejmě že ne, měl jsem na mysli majitele, který kašle na nějakou výměnu řemenu a motor se potká....A přesto má štěstí, protože má tenhle motor... :)
A máš recht, dát čerpadlo na stolici, je od čeho se odpíchnout.