Porada pri kúpe 1.9tdi. ďakujem

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jenze ty jsi neuvědomuješ jednu věc...stejne hodne věci budes muset pouzit z arl/asz .......sání do turba, saci parohy, podavacku do nadrže, třeba i vetsi IC z arl, brzdy z arl, trysky budes muset koupit stejne vetsi protože serie z rotacky ti stacit nebudou na vetsi vykony, spojku budes muset zesilovat, ...pri vetsim vykonu budes muset davat spodek motoru z arl, turbo z arl, c - čidlo, a další a další blbosti .....takze z te rotacky stejne udelas z pulky arl :-D :-D.......takze nejaky vstřiky vůbec neres...... (noteeth) (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

28ondra53 píše:
vilozx6 píše:
TDI tech píše:Chalpec by sa mal rozmysliet, ze co vlastne. Pokial chce vynikajucu spotrebu a spolahlivost tak jednoznacne 1.9TDI rotacku. Pokial tuzi po vykone tak za mna jednoznacne 2.0TDI PD 16V najidealnejsie BKD, alebo AZV. Pretoze nema vyznam kupit rotacku a potom do nej nasypat 3000eur aby mal 200k (LOL)
Ja mám vynikajúcu spotrebu na rotačke. Pod 6,5l sa neviem dostať hoci chodím do 120km/hod. Kámoš ma PD a jazdi na 4,5litra, takže o tých spotrebách je to diskutabilne. Ako tu hore písali, ak spotreba tak AGR.
Diskutabilní je pouze Tvoje spotřeba,o ní by jsi měl popřemýšlet.
Moje psaná kompletní spotřeba s ALH po 145000km je 4,2l.
Jasné, chceš spochybniť BH schopnosti? Jeho SW a turbo? Opýtaj sa na spotrebu TDI-techa.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ludia spamatajte sa zo zivota. Musite si uvedomit, ze vykon bohuzial zo vzduchu nieje, ale do to toho vzduchu treba naliat aj patricne mnozstvo paliva. Ludovo povedane kone chcu nazrat sena. Ale pokial niekto zije v krajine zazrakov :roll: X ludi chlapcovy povie ze to co chce spravit je maximalna kokotina, no on nie a nie si dat povedat. Sak nech sa nauci na svojich vlastnych chybach, ked sa mu nepozdavaju tie nase chyby. Otovrene priznavam, ze nasypat peniaze do rotacky bola najvacsia hlupost v mojom zivote. Tak isto som bol mlady a sprosty aj ked vtedajsia doba, do istej miery moj pocin ospravdlnuje, ale dnes to uz spravy naozaj iba korunovany chuj (hm)

PS: Ak uz silou mocou chces rotacku, tak ta moja co som ju predal, je zase na predaj. Chlapca prestala bavit spotreba :D
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2015, 20:44

Příspěvek od Ferret »

Ach :D cloveka aby porazilo........ Ja uz netusim co mam robit... Inak hod sem alebo so spravy inzerat tej rotacky :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

SZ
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:Ludia spamatajte sa zo zivota. Musite si uvedomit, ze vykon bohuzial zo vzduchu nieje, ale do to toho vzduchu treba naliat aj patricne mnozstvo paliva. Ludovo povedane kone chcu nazrat sena. Ale pokial niekto zije v krajine zazrakov :roll: X ludi chlapcovy povie ze to co chce spravit je maximalna kokotina, no on nie a nie si dat povedat. Sak nech sa nauci na svojich vlastnych chybach, ked sa mu nepozdavaju tie nase chyby. Otovrene priznavam, ze nasypat peniaze do rotacky bola najvacsia hlupost v mojom zivote. Tak isto som bol mlady a sprosty aj ked vtedajsia doba, do istej miery moj pocin ospravdlnuje, ale dnes to uz spravy naozaj iba korunovany chuj (hm)

PS: Ak uz silou mocou chces rotacku, tak ta moja co som ju predal, je zase na predaj. Chlapca prestala bavit spotreba :D
Moja reč Jožko, no mladíkom to ťažko vysvetliť. Im papajú 200koňové rotačky 4,00 l v garáži na voľnobeh. Zláta oktavka s SW bez investicií. To je jediná rozumná úprava. :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Ferret píše:Ach :D cloveka aby porazilo........ Ja uz netusim co mam robit... Inak hod sem alebo so spravy inzerat tej rotacky :-)
ja mam ASZ O1 rv2003, niekto tu pisal ze je hodna 4-5000E, ja by som moju nepredal ani za 10000e...

jedine co som menil bol snimac teploty motora (fixlovala cast pre RJ, vsimol som si ze niekedy zbytocne zhavilo), napinak a remen drazkovy (moc sa to trepalo na moj vkus, a 1x rozvody

a uz vonkoncom to nepotrebujem cipovat....spotreba ako v podpise
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2015, 20:44

Příspěvek od Ferret »

to máš krásnu spotrebu :)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Ferret píše:to máš krásnu spotrebu :)
vsak sme Ti uz pisali ze ASZ v octe..z ostatnych ASZ je spotrebou najnizsie...
vies ...je ine to zazit a prejst si tym ako len citat a citat...
a vobec si neuvedomovat suvislosti!

kupis rotacku a na 200koni ides:

turbo
podla tvojho pristupu k nahradnym dielom si kupis nove vstreky a do nich
ale potrebujes vacsie trysky
hlavu vacsiu do cerpadla
FMIC s vedenim
sanie z 96
jednohmotu +spojka co to zvladne
fajn by bolo brzdy..aspon z 96kw
a co chladenie oleja..
podavacka v nadrzi z PD
a sw samozrejme..
potom zistis ze chces dlhsiu patku...a mas upraveneho veterana..ktory mal pri kupe 300t
tak aj spolahlivost bude inde ...uz to nema 110 koni
GIV var asz 4mot upraveny
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

moje ASZ na 204 koní v roce 2010

- nové origo turbo VB - doplatek proti původnímu VA byl 9000Kč
- chladičovka se vším z ARL - myslím cca 13 000, dneska se sežene podstatně levněji
- přeobložení lamely - 800
- úprava u TDI Funa

a hotovo :-)
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2015, 20:44

Příspěvek od Ferret »

a ARL je na tom tiež dobre v spotrebe ? :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ty si vazne vadny (wallbash)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ja ti poradim....kup rotacku AGR 90ps.......a udelej z ni aspon 180ps......a pak napis jaky to bylo a kolik to stalo. Aspon budes vedetjak to vsechno funguje a chodi a hlavne stoji penez a casu. (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2015, 20:44

Příspěvek od Ferret »

ale niesom vadný :D ja len všetko musím mať tip-top.... jednoducho chcem mať istotu, že kúpim správne auto.....
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

kup si: http://auto.bazos.cz/inzerat/46431045/T ... bi-12V.php

Zajímavá diskuze, i ty spotřeby občas trošku mimo na můj vkus (LOL)


Ferret: nejsi ty student co měl právě 18?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“