Souhlas, vice nez dvacet let opravuji jak Fiat, Renault, Hyundai, Vw, Seat, Skoda, Audi a porad koncernove vozy jak na opravy, tak na naklady vycháhazi nejlepe.Nejhure fiat a renault.Tyhle "sračky" me uz nesmí nikdy do baraku.Domecek píše:jericho-3 píše:Bimbo, spíš jsem urazil tvé koncernové božstvo a ale můj názor na koncernové a novodobé stroje je můj názor. A z čeho vychází? Z toho že ty auta jsou hrob pro lidi, kteří si je koupí ojeté, nedochází jim, co je čeká a nemine. Těch případů je čím dál víc, jelikož tyto ojeté skvosty se prodávají už za 2 výplaty, naleštěné v plné palbě, tak neodolají mladí zákazníci si to koupit..A pak to začne, mají sotva na naftu a když se jim třeba propadne spojka a mají tebou oblíbené ložisko v převodovce, je to pro ně tragedie. Samozřejmě mecháni si mnou ruce, je přece práce, ale já posuzuji stroj podle konstrukce, podle toho jakou náročností oprav konstruktér auto vybavil..A vždy jsem jako živnostník byl rád, když zákazník měl radost z naší spolupráce, já si vydělal, on se necítil ošizen a přijel znova...Ale poslední dobou dávám samé špatné zprávy, lidé jsou otrávení, že jejich buchar , dnes vlastně bezcenný, i když stál nový skoro 3/4 mega, se dnes koupí do 40000kč, se stočeným tachometrem a velkou opravou před sebou a oni naletěli. Vezmu za dveře u řidiče, které se mi propadnou dolů , a je mi jasné, že to má minimálně 300000 km.. A já nelžu, tak jim řeknu, co je třeba..Blbé těsnění pod hlavou u PD je často konečná, člověk už není mechanik, ale výměňář, radši ještě vyměním tohle, pak ještě tohle, potom ještě i tohle, hlavu pošlu do firmy, nakoupím plný kufr věcí , kdy automaticky hrozí, že faktura zákazníka omráčí, protože je dražší než na internetu atd. atd. Takže vlastně co zbyde na mechanika -skládačka se strachem co ještě objeví a jak zákazníka postraší. Čím je vše dražší, tím je práce levnější...Samozřejmě ten, kdo má zásob plnou garáž., může nabídnout starší, velmi často vymetené díly k opravě. A opravy se flikují , jen aby to odjelo..A to stojí za prd..A dnes se všude slintá, každý je expert, na internetu každý najde i klitoris své staré, když bude dlouho hledat..A to není to, co mě naplňuje. Vidím to u kolegů, kteří jsou v nájmu a makají jako šrouby, hádky se zákazníky, hrozby soudy, pomluvy, ten je zloděj, ten umí hovno, ten mi tam ukradl tohle, ten zas tohle...
Takže já mám svého Fiata Bravo, který mne stačí, mám i čtyřkolku Audi, v dobrém stavu, motor jde jako housličky, vše je o.k. ,kterou jsem chtěl prodat ,ale za 30000 kč ji nedám, tak jí ze mne vydundal synovec. Má mi tady stát jen proto, abych se vozil po městě a do kufru dal basu piva, když se tam nic jiného nevejde? Já na image seru, ale jsem rád, že synovci splním jeho sen, bohužel trnu, co na tom v budoucnu lehne a co budu muset opravovat..Takže pokud tě prudí, nebo dokonce uráží, že si dělám prdel z moderních -náročních mladých mužů, tak to nečti. A že jsem psavec, a když se mne někdo zeptá , tak odpovím, snad není tak strašné...Asi jsi z cukru, cukrouši, že tě tohle může prudit.. Za ta léta v montérkách jsem právě vždy hodnotil auta, jak jsou chytře udělaná a ne jak vypadají a kdo v tom jezdí, takže je pro mne třeba osvěžení, když dělám Amíka, kde povolím 4 šrouby a vyměním ložisko i s nábojem bez jakékoliv další demontáže čehokoliv a kouknu pod kapotu, kde je představ si ITALSKÝ MOTOR , který má najeto 360000km a je jen zaprášený a já na něm měnil pouze vodní pumpu, a potřeboval jen olej a filtr nafty každých 15000km...A vo tom to je. Aby majitele to auto nejen odvezlo, ale také nezruinovalo...![]()
Hezký den pod koncernem..
Co tím chtěl jako básník říct? Článek plnej krávovin a kde nic tu nic. Koncern se sere a když si koupíš cokoliv z itálie tak je to vymyšlený k dokonalosti jo? Tak to je fór dne. Nedávno jsem měl na dílně stilo abarth a větší zgarb jsem nikdy neřešil, přístup k čemukoli tragédie a majitel už ze servisních nákladu na mašli. Pošlu ho k jerichovi aby mu po italsku vysvětlil jakou má super káru a aby mu rozmluvil jeho novej nápad kopnout stilo do prdele a kopit OI TDI 81kw
Kam jste "utekli" z Passata?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nikdo tě nenutí, ale co mám dělat s lidmi, kteří tvrdí, že jiné auto nechtějí? Zrovna včera jsem dělal známému Stilo 1,8 16V, které koupit od dovozce a já mu jej udržoval těsně po dovozu, a pak dlouho nic. Tak jsem si říkal, že asi změnil mechanika..A včera mi volal, a tak jsem zjistil, že jej celou dobu nepotřeboval a tahle závada, kterou chtěl opravit, byl napůl upadlý PVC kryt u zadní nápravy, který mu při couvání dřel o zem ..Mám mu říci, že je vůl a nevymýšlí si,že má v háji spojku s dvouhmotou, prodřená hydra, ometenou vačku a motor neustále v nouzáku? 

nepropadat panice...
Rotačka je poslední diesel , který mohl aspirovat na motor přelomový , který od konce 70. let až dodnes téměř neměl konkurenci..Mrzí mne, že zrovna já jsem v pozici "nepřítele koncernu", když přitom dodnes kupuji věci na KDF -jeho předchůdce..Dobře to člověk pozná na lidech, kteří auta posuzují nestranně, mají techniku rádi , ale auto mají jen jako sloužícího a ne modlu. Takže můj šikovný kamarád, který měl po revoluci Golfa 1 v TD /1984/ od té doby jiné auto neuznává, jen připouští, že i ostatní jezdí...Dnes má Golfa 4 1,6 74KW a to auto nenávidí, měl radši Fiata Tipo, -jak si krásně ten motor předl., zatímco s Golfem pořád něco je...Je to pečlivka, kterému nevadí zrezlé prahy, ale motor musí jít jako housličky a netrápit jeho kapsu.. P 405 nenáviděl, převodovka mu podala ruku, motor sežral pouzdro pístního čepu v ojnici, atd...Je to o zkušenosti jednotlivců a jejich požadavky na vůz. Já jsem rád, že jsem Audi prodal i když bylo příjemné a můj synovec, který ho ode mne koupil si užívá všechny vyfikundace, které to auto má,.A tak to má být 

nepropadat panice...
Mam Passata (PD) a zadna omleta vacka se nekona, prodrena hydra se nekonaji.Prvni vymena spojky probehla v 260tis (dvouhmota ok).Zadna zavada doposud, puvodni vstřiky, puvodni tandem, puvodni turbo, za to u fiatu porad něco a vidim to i u zakazniku.Fiata jsem koupil do baraku dvakrat a uz nikdy vice.Sere se všechno, ale to co dokaze fiat nebo renault, dokaze málokdo.Mam prave auto na uzivani a to Fiat a nedejboze Renault nesplnuje.jericho-3 píše:Nikdo tě nenutí, ale co mám dělat s lidmi, kteří tvrdí, že jiné auto nechtějí? Zrovna včera jsem dělal známému Stilo 1,8 16V, které koupit od dovozce a já mu jej udržoval těsně po dovozu, a pak dlouho nic. Tak jsem si říkal, že asi změnil mechanika..A včera mi volal, a tak jsem zjistil, že jej celou dobu nepotřeboval a tahle závada, kterou chtěl opravit, byl napůl upadlý PVC kryt u zadní nápravy, který mu při couvání dřel o zem ..Mám mu říci, že je vůl a nevymýšlí si,že má v háji spojku s dvouhmotou, prodřená hydra, ometenou vačku a motor neustále v nouzáku?
Buď rád, ale uznej že vyjimka kolikrát potvrdí pravidlo. Někdo má Fiata celý život a je spokojen, druhý jej nesnese. Objektivita nastává až na větším počtu majitelů a vozů. Samozřejmě není náhoda, že Octavie je oblíbená...spíš jde trochu o to, zda pořád netěží z Octavie 1. s rotačkou..A je třeba říci, co je neslabší část konstrukce na PD? Hlava /vymleté díry na vstřiky/a dvouhmota-spojka , což u ojetého vozu může být i polovina kupní ceny..Systém čerpadlo tryska u osobního vozu není zrovna ideální volba, při opravě se to prodraží..Nemá cenu dál polemizovat, lidé jsou různí a i názory jsou různé..Někdo má rád holky někdo vdolky.. Teď jsem přivezl polovrak Xantie v HDI, auto pobité jako po boji,dveře drží drát, péruje, brzdí, motor již několikrát jezdil na benzin, na tachometru 300000km a kdoví kolik opravdu má..Mám tvrdit, že to je sráč? 

nepropadat panice...
Vyjimka nejsem, servisuji mraky koncernových vozu vcetne ostatnich znacek a za 20let mam srovnání dostatečné.Jak pises, nemá cenu dal polemizovat, praxe me jasne ukazala, co jsou jednotlive znacky zac a fiat ani renault patri mezi to nejhorsi.jericho-3 píše:Buď rád, ale uznej že vyjimka kolikrát potvrdí pravidlo. Někdo má Fiata celý život a je spokojen, druhý jej nesnese. Objektivita nastává až na větším počtu majitelů a vozů. Samozřejmě není náhoda, že Octavie je oblíbená...spíš jde trochu o to, zda pořád netěží z Octavie 1. s rotačkou..A je třeba říci, co je neslabší část konstrukce na PD? Hlava /vymleté díry na vstřiky/a dvouhmota-spojka , což u ojetého vozu může být i polovina kupní ceny..Systém čerpadlo tryska u osobního vozu není zrovna ideální volba, při opravě se to prodraží..Nemá cenu dál polemizovat, lidé jsou různí a i názory jsou různé..Někdo má rád holky někdo vdolky.. Teď jsem přivezl polovrak Xantie v HDI, auto pobité jako po boji,dveře drží drát, péruje, brzdí, motor již několikrát jezdil na benzin, na tachometru 300000km a kdoví kolik opravdu má..Mám tvrdit, že to je sráč?
ty auta najedou 500 tisíc, jen při těch tvých 200 tisících mají už předtím 300 za sebou.Domecek píše:Martinn píše:Všechny ty dnešní auta najedou a mají najeto 500tis., to jenom vy si myslíte, že máte najeto 180.
Jsi mimo realitu klučíku, dnešní auta najedou 200tis a je to před takovou investicí, že ti bude na blití.