Pokud zájemce neví nic o autech, ani motorech ani LPG systémech tak je v pasti.
Montážník LPG nic neřeší, ten ti nikdy neřekne "pane pozor, ten motor není úplně vhodný", ten je naopak rád že má kšeft.
Spousta lidí, kteří montují LPG jsou nesvéprávní a jsou to tupí skládači komponent a celé to dělají krok po kroku podle manuálu.
Nejspíš dokážete najít téma, kde jsem se ptal na čištění vstřiků. Pokud je vstřikovač LPG zatuhlý tak podle mě se musí úplně propláchnout a prolít něčím, a tak jsem to taky udělal (a funguje to doteď). Zatímco LPG servis u vypnutého auta do zavřených neaktivních vstřikovačů zkoušel stříkat nějaký sprej. Nevím co si o tom mám myslet.
Věřím že lidé odtud, kteří umí servisovat auta (a chápou třeba princip vstřikovačů), by si dokázali spoustu věcí vyřešit. Pak tam nějaká úspora opravdu bude. Ale takové ty kecy že jezdíš za 50% - to je blbost.
A při tom všem nejsem internetový odpůrce s hromadou teorií
