Stránka 6 z 7
Napsal: 24 led 2019, 09:36
od Thopr
Vici píše:jenže v těch 400 000 to má už kde co vyměněné... auto taky může mít najeto poctivých 60 000 a bude zralé na ekolikvidaci.. podle km si fakt nevybereš..

Takže ta B7 , 2.0 tdi 103kw s nájezdem 170tkm by byla ok? Je ale v dsg... Což bych i bral i za cenu dražšího servisu.
Napsal: 24 led 2019, 10:52
od rudy5
Vsetko zalezi asi od stavu mne sa automat paci uz by som.si zvykol
Napsal: 24 led 2019, 10:57
od Vici
tak tak.. záleží na stavu, na dostupnosti informací o historii...
Já kdybych kupoval novější auto tak už jedině s DSG, nic jiného nechci

Automat je poněkud jiný komfort jízdy, a rychleji než DSG rukou nikdy nezařadíš

Napsal: 24 led 2019, 11:32
od jericho-3
A ty opravdu potřebuješ v dnešní režimu jízdy/třeba na D1/ bleskurychle řadit, když tento automat životností moc neoplývá? Co teda děláš při jízdě, když ruku skoro nepotřebuješ? Včera jsem odcházel od auta na parkovišti a šel jsem těsně okolo auta , které zrovna odjíždělo a poslouchal jsem jeho motor, který šel jak sametové housličky,/ byl to velký koncern/. Byly slyšet jen tikající vstřikovače, tak si říkám, to bude TSI ..Chlap vycouval , dal zajedna, /kouknu a bylo to TSI/ rozjel se a po dvou metrech tam prdnul dvojku a za pár metrů tam prdul trojku..A jel pořád zrychleným krokem..Říkal jsem si, ty jsi ale idiot, takhle tam rychle nacpat kvalty, asi proto abys už měl od řazení pokoj../což je pro TSI hrob/..Tím nenarážím na tebe..Tak si říkám, VICI, to bys koukal jak rychle dovedou lidé řadit i bez DSG..

Napsal: 24 led 2019, 12:07
od Source
ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole, casto krat sa mi stava, ze ludia tam jebu kvalty pod 2000 otacok, raz som isiel s holkou co mala polo 1.2 HTP a radila tam kvalty jak zhava, pri ť50 uz tam mala 5ku a plyn urcite na podlahe ked som pocul jak sa ten motor trapi

Napsal: 24 led 2019, 13:00
od rudy5
Tak jazdi aj svagor 50tka a uz ma 5tku .a jazdi hodne hodne na.spotrebu no katastroga len ma este atmosku ked bude mat tsi tak konec
Napsal: 24 led 2019, 13:31
od A6TDI
Sou to debolove jezdi tuhle jebku za 200 azere to sracky v penny . Nohu by na plyn nejradsi n3daly aby to nezezralo vic . No blejt.
Napsal: 24 led 2019, 14:05
od Slavkov
Source píše:ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole...
Spíš bych to viděl na "našeptávač" na přístrojové desce... snažící se o nesmyslné limity

Napsal: 24 led 2019, 14:23
od Thopr
nedávno jsem projížděl bráchové 3C 125kw CBBB s dsg a čuměl jsem, že není problém na rovince fičet 60km/h na šestku. Při normálním zrychlování ale auto normálně začne zrychlovat, bez pazvuků či vibrací...
Moje okta by mi při těchto otáčkách snad ani nejela, maximálně by vibrovala a duněla...
Napsal: 24 led 2019, 14:43
od Thopr
A ta B7 103KW rv 2011 už by měla mít 100mm pohon čerpadla, ne? Nebo pořád 77mm?
a pokud 100mm, stačí to už nebo raději nechat předělat tady od místního člena?
Napsal: 11 srp 2019, 16:13
od Thopr
Tak a je to tady znova. Vymenil jsem praci a shanim opravdu vetsi vuz na presuny kazdy den 70km+ . V nabidce mam 1.6tdi Alteu XL 77kw rv 2013 najeto 93tkm poctivych? Cajk? Povozi me to trocha? Slysel jsem jen o vodnich pumpach... Vyhon neresim, jen by to slo na softik... Nic vic.
Napsal: 11 srp 2019, 21:20
od turbo kamna power
Už jsi s tím jel? Podle mě je octavia velikostně a váhově maximum pro 1.6TDI, ve větším autě už to bude trápení, ale s chipem budiž.
Vodní pumpa na tom není nijak hůř jak u jiných aut. Nejvíce zlobí asi EGR a určitě bych kouknul přes diag na korekce vstřiků a stav DPF - hodně to napoví o tom, jak bylo s autem ježděno. Při těhle km by to mělo být téměř ve stavu navého, ale při "správném" stylu jízdy může být tak těsně před smrtí

Nejhorší jsou asi ty vstřiky, protože nový stojí cca 1/4 hodnoty auta...
Napsal: 12 srp 2019, 07:26
od Biimbo
Vstřiky stojí 25 bez daně nový za všechny. Není to tak zlý. Za mě je 1.6 tdi ok. V altee to měl švara a jako žádný torpédo to nebylo ale na běžný ježdění dobrý. Nebo je na výběr i spousta Touranů ve 2.0 tdi cr.
Napsal: 12 srp 2019, 11:34
od turbo kamna power
No právě, to není úplně málo, naštěstí na svojí jsem je udržoval VIFem, takže vydržely do teď v pohodě skoro 300tis. km. Ale kdybych je musel měnit, bylo by velký mrzení. Na Volvo udělám vstřiky skoro za polovinu a to je tam o jeden víc.
Jinak já jsem s 1.6TDI spokojen, vlastně to bylo nejspolehlivější auto, v kterém jsem jezdil, nikdy žádná závada. V oktávce se s tím dá jezdit i svižně, pokud jezdíš sám, ale jakmile se naloží, je to trápení. Osobně bych šel určitě do dvoulitru.
Napsal: 12 srp 2019, 12:21
od Forest
1.6 nebrat, je to lenoch. Chip tomu pomuze (idealne s modifikaci razeni) ale zazrak to nikdy nebude. Lepsi si poskat, dosetrit nezli si pak celou dobu nasledujiciho vlastnictvi nadavat a litovat.
Mel jsem moznost se v tom jak projet (i s chipem, i SW upravou automatu) tak i mluvit s vlastniky. Az na hnupy, kteri si nebyli schopni priznat pravdu a setrilky, kteri motor podtaci tak vsichni uznali, ze by hned sli do dvoulitru a litovali sveho prvotniho rozhodnuti.