Stránka 6 z 7

Napsal: 24 led 2019, 09:36
od Thopr
Vici píše:jenže v těch 400 000 to má už kde co vyměněné... auto taky může mít najeto poctivých 60 000 a bude zralé na ekolikvidaci.. podle km si fakt nevybereš.. (LOL)
Takže ta B7 , 2.0 tdi 103kw s nájezdem 170tkm by byla ok? Je ale v dsg... Což bych i bral i za cenu dražšího servisu.

Napsal: 24 led 2019, 10:52
od rudy5
Vsetko zalezi asi od stavu mne sa automat paci uz by som.si zvykol

Napsal: 24 led 2019, 10:57
od Vici
tak tak.. záleží na stavu, na dostupnosti informací o historii...
Já kdybych kupoval novější auto tak už jedině s DSG, nic jiného nechci :-) Automat je poněkud jiný komfort jízdy, a rychleji než DSG rukou nikdy nezařadíš :-D

Napsal: 24 led 2019, 11:32
od jericho-3
A ty opravdu potřebuješ v dnešní režimu jízdy/třeba na D1/ bleskurychle řadit, když tento automat životností moc neoplývá? Co teda děláš při jízdě, když ruku skoro nepotřebuješ? Včera jsem odcházel od auta na parkovišti a šel jsem těsně okolo auta , které zrovna odjíždělo a poslouchal jsem jeho motor, který šel jak sametové housličky,/ byl to velký koncern/. Byly slyšet jen tikající vstřikovače, tak si říkám, to bude TSI ..Chlap vycouval , dal zajedna, /kouknu a bylo to TSI/ rozjel se a po dvou metrech tam prdnul dvojku a za pár metrů tam prdul trojku..A jel pořád zrychleným krokem..Říkal jsem si, ty jsi ale idiot, takhle tam rychle nacpat kvalty, asi proto abys už měl od řazení pokoj../což je pro TSI hrob/..Tím nenarážím na tebe..Tak si říkám, VICI, to bys koukal jak rychle dovedou lidé řadit i bez DSG.. :D

Napsal: 24 led 2019, 12:07
od Source
ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole, casto krat sa mi stava, ze ludia tam jebu kvalty pod 2000 otacok, raz som isiel s holkou co mala polo 1.2 HTP a radila tam kvalty jak zhava, pri ť50 uz tam mala 5ku a plyn urcite na podlahe ked som pocul jak sa ten motor trapi (LOL)

Napsal: 24 led 2019, 13:00
od rudy5
Tak jazdi aj svagor 50tka a uz ma 5tku .a jazdi hodne hodne na.spotrebu no katastroga len ma este atmosku ked bude mat tsi tak konec

Napsal: 24 led 2019, 13:31
od A6TDI
Sou to debolove jezdi tuhle jebku za 200 azere to sracky v penny . Nohu by na plyn nejradsi n3daly aby to nezezralo vic . No blejt.

Napsal: 24 led 2019, 14:05
od Slavkov
Source píše:ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole...
Spíš bych to viděl na "našeptávač" na přístrojové desce... snažící se o nesmyslné limity 8)

Napsal: 24 led 2019, 14:23
od Thopr
nedávno jsem projížděl bráchové 3C 125kw CBBB s dsg a čuměl jsem, že není problém na rovince fičet 60km/h na šestku. Při normálním zrychlování ale auto normálně začne zrychlovat, bez pazvuků či vibrací...

Moje okta by mi při těchto otáčkách snad ani nejela, maximálně by vibrovala a duněla...

Napsal: 24 led 2019, 14:43
od Thopr
A ta B7 103KW rv 2011 už by měla mít 100mm pohon čerpadla, ne? Nebo pořád 77mm?

a pokud 100mm, stačí to už nebo raději nechat předělat tady od místního člena?

Napsal: 11 srp 2019, 16:13
od Thopr
Tak a je to tady znova. Vymenil jsem praci a shanim opravdu vetsi vuz na presuny kazdy den 70km+ . V nabidce mam 1.6tdi Alteu XL 77kw rv 2013 najeto 93tkm poctivych? Cajk? Povozi me to trocha? Slysel jsem jen o vodnich pumpach... Vyhon neresim, jen by to slo na softik... Nic vic.

Napsal: 11 srp 2019, 21:20
od turbo kamna power
Už jsi s tím jel? Podle mě je octavia velikostně a váhově maximum pro 1.6TDI, ve větším autě už to bude trápení, ale s chipem budiž.
Vodní pumpa na tom není nijak hůř jak u jiných aut. Nejvíce zlobí asi EGR a určitě bych kouknul přes diag na korekce vstřiků a stav DPF - hodně to napoví o tom, jak bylo s autem ježděno. Při těhle km by to mělo být téměř ve stavu navého, ale při "správném" stylu jízdy může být tak těsně před smrtí :) Nejhorší jsou asi ty vstřiky, protože nový stojí cca 1/4 hodnoty auta...

Napsal: 12 srp 2019, 07:26
od Biimbo
Vstřiky stojí 25 bez daně nový za všechny. Není to tak zlý. Za mě je 1.6 tdi ok. V altee to měl švara a jako žádný torpédo to nebylo ale na běžný ježdění dobrý. Nebo je na výběr i spousta Touranů ve 2.0 tdi cr.

Napsal: 12 srp 2019, 11:34
od turbo kamna power
No právě, to není úplně málo, naštěstí na svojí jsem je udržoval VIFem, takže vydržely do teď v pohodě skoro 300tis. km. Ale kdybych je musel měnit, bylo by velký mrzení. Na Volvo udělám vstřiky skoro za polovinu a to je tam o jeden víc.
Jinak já jsem s 1.6TDI spokojen, vlastně to bylo nejspolehlivější auto, v kterém jsem jezdil, nikdy žádná závada. V oktávce se s tím dá jezdit i svižně, pokud jezdíš sám, ale jakmile se naloží, je to trápení. Osobně bych šel určitě do dvoulitru.

Napsal: 12 srp 2019, 12:21
od Forest
1.6 nebrat, je to lenoch. Chip tomu pomuze (idealne s modifikaci razeni) ale zazrak to nikdy nebude. Lepsi si poskat, dosetrit nezli si pak celou dobu nasledujiciho vlastnictvi nadavat a litovat.

Mel jsem moznost se v tom jak projet (i s chipem, i SW upravou automatu) tak i mluvit s vlastniky. Az na hnupy, kteri si nebyli schopni priznat pravdu a setrilky, kteri motor podtaci tak vsichni uznali, ze by hned sli do dvoulitru a litovali sveho prvotniho rozhodnuti.