Dilema o PD po opravě u pejska.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4303
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jericho-3 píše:.Mě jak začne někdo slinit o spotřebě, tak si říkám, chudák auto..
jo to jsem se zasmál ted nedavno kamarád koupil pětku golfa s 1.4 benzínem (sotva dodělal papíry) a začal jak mu to s klidem žere 4 litry a když tomu nakládá tak 6 (LOL) (LOL) (LOL) realita bude tak o 3-4 litry výš podle mě (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Tomas6 píše:Zajímavé že já když už řešil gumičky nebo vymačkanou hlavu,tak buď na krámu který najel v rukách zedníků 300 400 tis a výš a nebo právě na voňavce z bazaru se 150tis.
A že těch zednických PD mi prošlo rukama neurekom.
Já to u svoji OII řešil poprvé při 500tis km. To samo i s vačkou, předtím pod tím víkem nikdy nikdo nebyl. Ono ta konstrukce není zrovna nejšťastnější,ale zas takový průser to taky není. Ono tahat vstřiky hydraulikou nebo ho frézovat z nějakého CR taky žádná hitparáda a cenu opravy to taky pak pěkně prodraží. Nehledě na životnost takových CR vstřikovačů. Já osobně jsem PD vstřik nikdy v ničem neměnil
Tady když se z PD kdysi dávno poprvé sundal dekl, tak jsem na to čuměli jak jelita a kolega pravil, tohle nemůže vydržet ani 100tis. je pravdou, že to uchycení vstřiku se zdálo jako tragická chyba, ale provoz těchto moturů ukázal naprostý opak. Motory jezději opravdu dlouho a kusy s vymačkanou hlavou mají nalítáno opravdu moc km. Když nevypadnou zálsepky tak ten systém je celkem spolehlivej. každej to haní, ale nikdo si neuvědomuje právě fakt, že to jsou většinou ollítaný šroty s nesmyslem kilometrů. Já kdyby byla možnost koupit si nový auto s 1.9PD tak bych po současných zkušenostech neváhal a šel právě do téhle motorizace znovu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

rudy5 píše:A koľko to malo najazdené ? Ak vieš skutočný stav .no to bolo jedno z tých prvých PD
Už jsem to psal, auto koupené u nás, když motor začal tlakovat, mělo okolo 350 000 km a před chvilkou jsem se synovcem mluvil a on říkal, že ta oprava byla v roce 2013 , takže to mělo najeto víc než 50000km ..A musel jsem se usmát, když jsem se ptal, zda má na tu Audi fakturu, ne kvůli nějakému soudu nebo co, ale aby aspoň měl něco v ruce..On udělal výraz raněného zvířete a povídá nemám, bylo to bez DPH, jinak by to stálo 35000kč... (LOL)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3826
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Zavolej Pejškovi a zeptej se ho jak je možné že to vydrželo jen 50 tis. Oni si ti hlavaři hlavy které udělali značí. Třeba ti řekne jak abys věděl jestli ho opravdu ojebali nebo ne.A vytáhnout jeden vstřik a kouknout co v té šachtě je nebo není není taková investice.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teď jede do servisu, co s tím olejem, a pak se zeptám -zavolám co oni na to, zda už měli reklamaci..
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teď jede do servisu, co s tím olejem, a pak se zeptám -zavolám co oni na to, zda už měli reklamaci..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“