FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady je kus logu z toho měření, pro ty z Brna, je to přivaděč nahoru k D1 směr k Rohlence(ta konečná rychlost je u toho Slovnaftu nahoře, pak už musím brzdit, abych sjel a mohl to otočit) , měřil jsem i rychlost, aby byl vidět ten poměr rychlosti k otáčkám, porovnával jsem to GPS a rychlost v jednotce mi sedí na 1 kilometr
Obrázek
podle toho logu by to mělo jet ve zkutečnosti ve 4500ot. 231km/h, jinak na tachálu jsem v těch 191 měl asi 205
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Myslím si, že je jasné všem (téměř), že tím výkonnější měl Kornout na mysli vyšší účinnost (efektivitu). :)

Domnívám se, že je celkem zbytečné používat termíny jako tepelný gradient nebo deltaT při daném tlaku a průtoku.(... tady nejsme na fakultě)

Ty výsledky (Kornout, Huml) zajisté mají jistou vypovídající hodnotu...
Je zřejmé, že Huml zde ukázal elegantní a dostupnější řešení pro většinu tunerů, kteří nechtějí (nemohou si dovolit) extrém, zajisté i poměr cena/efektivita bude příznivější... a to je možná to "šlápnutí na kuří oko", že? :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

2 Huml: Myslíš,že by bylo složitý (nebo zbytečný) dělat něco podobnýho na Fabii RS???
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...když koukam,o kolik spadla ta teplota,a jaký strašný teploty tam jsou vlétě,tak bych do toho určitě šel!!! :)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

rici.houba píše:2 Huml: Myslíš,že by bylo složitý (nebo zbytečný) dělat něco podobnýho na Fabii RS???
Jakej IC má vůbec FRS?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Malý jako 66, 81, 85kW. Má pouze větší vstup a výstup....
Naposledy upravil(a) Petr98 dne 15 úno 2008, 19:06, celkem upraveno 1 x.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Kornout píše:
rici.houba píše:2 Huml: Myslíš,že by bylo složitý (nebo zbytečný) dělat něco podobnýho na Fabii RS???
Jakej IC má vůbec FRS?
jj,malej!!!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

jj,dík za radu! chipovat chci,ale nejdřív,než k tomu dojde,tak bych rád pořešil právě IC,a možná vykucham KAT...prostě chip vydim až jako poslední věc!!!
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

rici.houba píše:jj,dík za radu! chipovat chci,ale nejdřív,než k tomu dojde,tak bych rád pořešil právě IC,a možná vykucham KAT...prostě chip vydim až jako poslední věc!!!
Jojo, mám stejnou ideu, problém je, že se udělá do tý doby na autě takovejch věcí a ono jede pořád stejně :( ale zas pak bude chip taková ta pomyslná třešínka na čokotortě (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

miš píše:
rici.houba píše:jj,dík za radu! chipovat chci,ale nejdřív,než k tomu dojde,tak bych rád pořešil právě IC,a možná vykucham KAT...prostě chip vydim až jako poslední věc!!!
Jojo, mám stejnou ideu, problém je, že se udělá do tý doby na autě takovejch věcí a ono jede pořád stejně :( ale zas pak bude chip taková ta pomyslná třešínka na čokotortě (rofl)
Tak dá se většinou domluvit, že uděláš chip s tím, že cca za půl roku budeš chtít udělat úpravu na nové komponenty. Je to jen o domluvě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

To Huml:Je mozne ze by jsi sem dal foto bileho golfa III?jde mi o vyreseni (vyrezani) predniho narazniku kvuli IC
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

dyk píše:To Huml:Je mozne ze by jsi sem dal foto bileho golfa III?jde mi o vyreseni (vyrezani) predniho narazniku kvuli IC
snad mu to nebude vadit ;) Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...noo,taky krásná práce... ...akorát,nejni ten IC moc zbytečně velikej,když ten hořejšek je stejně schovanej za tou příčkou??? ...asi neni,jinak by ho tam přece nedávali!!! :D :D :D
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Krasny nic jineho nejde dodat.Ten IC je asi 230 nebo jeste vic?Nekdo tady na foru psal ze je vozidlo na zavody ale uz ne najake.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“