
1Z setrvačník, VR6 přítlačák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To měly, komfort a vibrace, ale to nepočítaly s tím, že někdo bude zvyšovat takto výkon, na to ten setrvák opravdu není dimenzován. Vše bylo děláno pro původní (sériové) výkony.RadekP píše:A jízdní vlastnosti? Neklepe se to při zrychlování a tak? Nějaký důvod páni konstruktéři ve VW museli mít, když tam dali dvouhmotnostní setrvák místo jednohmotnostního...TDIPOWER píše:Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Projeď si ještě jednou to téma. Na setrváku je vyražené číslo. To musí sedět. Jinak 6 děrRadekP píše:A nevíš jaká je ta rozteč na tom 1Z a v lastně a na mojí klice a kolik má děr? Aspoň orientačně abych nekoupil nějakou blbost?Bóďa píše:Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Tak už ho tam mam..
A první dojmy : Hlučnější se mi nezda, je to pořád stejný..
Jinak pedál se mi zdá celkem měkej, řekl bych, že i měkčí než před tim. čekal sem, že to bude spíš tvrdší..
K montáži: Nevim jestli je ten setrvák z 1Z širší ( neměřil sem to), ale asi 2 hodiny sem se s tym nervoval a nemohl sem tam zaboha nandat převodovku. Pomohlo až to když sem sundal unašeč k pravé poloose, pak to tam šlo..
A taky po prvním nastartování ten setrvák zjevně o něco dřel, po sundání toho plíšku nad pravou poloosou se to trochu zlepšilo..problém je v tom, že při dotažení toho plíšku se doháhně i ten plech mezi motorem a převodovkou a ten dře o setrvák...Ale nic hroznýho to neni, a čekám, že se to rychle ošoupe..
To jsou moje dojmy, ty věci co popisuju, nemusejí být pravidlem, možný je, že je to jen u mě..
A první dojmy : Hlučnější se mi nezda, je to pořád stejný..
Jinak pedál se mi zdá celkem měkej, řekl bych, že i měkčí než před tim. čekal sem, že to bude spíš tvrdší..
K montáži: Nevim jestli je ten setrvák z 1Z širší ( neměřil sem to), ale asi 2 hodiny sem se s tym nervoval a nemohl sem tam zaboha nandat převodovku. Pomohlo až to když sem sundal unašeč k pravé poloose, pak to tam šlo..
A taky po prvním nastartování ten setrvák zjevně o něco dřel, po sundání toho plíšku nad pravou poloosou se to trochu zlepšilo..problém je v tom, že při dotažení toho plíšku se doháhně i ten plech mezi motorem a převodovkou a ten dře o setrvák...Ale nic hroznýho to neni, a čekám, že se to rychle ošoupe..

To jsou moje dojmy, ty věci co popisuju, nemusejí být pravidlem, možný je, že je to jen u mě..
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Pro někoho možná trochu pozdě, ale...
VR6 lamela není do TDI vhodná, nemá uzpůsobený tlumič kmitů na rázové spalování TDI motoru ve volnoběhu, na nové lamele se to možná nepozná, ale ve volnoběhu je slyšet takové "zvonění", po sešlápnutí spojky zmizí. Já s tím mám osobní zkušenost a včera v Mimoni se to potvrdilo i na jiném autě. Prý hrozí až úplné zniční lamely, ale ještě jsem to neviděl.
VR6 lamelu nahradí ohledně přenesení kroutícího momentu 100% lamela z motoru 1Z, ale při použití setrváku 1Z na novějších TDi se musí použít též lamela 1Z!!! Na motorech s 2hm. setrvákem mají lamely tlumič kmitů v jiné poloze a na setrváku 1Z by se dřel o upevňovací šrouby.
Přítlačák LUK na VR6 a TDI 1Z není stejný!!! I když na pohled tam není vidět žádný rozdíl, ten VR6 má vyšší přítlačnou sílu (a o tom to hlavně je)
VR6 lamela není do TDI vhodná, nemá uzpůsobený tlumič kmitů na rázové spalování TDI motoru ve volnoběhu, na nové lamele se to možná nepozná, ale ve volnoběhu je slyšet takové "zvonění", po sešlápnutí spojky zmizí. Já s tím mám osobní zkušenost a včera v Mimoni se to potvrdilo i na jiném autě. Prý hrozí až úplné zniční lamely, ale ještě jsem to neviděl.
VR6 lamelu nahradí ohledně přenesení kroutícího momentu 100% lamela z motoru 1Z, ale při použití setrváku 1Z na novějších TDi se musí použít též lamela 1Z!!! Na motorech s 2hm. setrvákem mají lamely tlumič kmitů v jiné poloze a na setrváku 1Z by se dřel o upevňovací šrouby.
Přítlačák LUK na VR6 a TDI 1Z není stejný!!! I když na pohled tam není vidět žádný rozdíl, ten VR6 má vyšší přítlačnou sílu (a o tom to hlavně je)