1Z setrvačník, VR6 přítlačák

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Bóďa píše:Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku. ;)
A nevíš jaká je ta rozteč na tom 1Z a v lastně a na mojí klice a kolik má děr? Aspoň orientačně abych nekoupil nějakou blbost?
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

TDIPOWER píše:Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné
A jízdní vlastnosti? Neklepe se to při zrychlování a tak? Nějaký důvod páni konstruktéři ve VW museli mít, když tam dali dvouhmotnostní setrvák místo jednohmotnostního...
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

RadekP: nene, při zrychlování úplně v pohodě, to spíš s dvouhmotovým setrvákem to klepalo....
při volnoběhu vibruje víc, to ano...ale to mě nepálí... 8)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

RadekP: Musí mít šest děr, pak tam padne. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Ještě dotaz, bylo by k něčemu u TDi, kdybych si ten setrvák nechal rovnou trochu stočit (odlehčit)..Má to smysl nebo ne?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

RadekP píše:
TDIPOWER píše:Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné
A jízdní vlastnosti? Neklepe se to při zrychlování a tak? Nějaký důvod páni konstruktéři ve VW museli mít, když tam dali dvouhmotnostní setrvák místo jednohmotnostního...
To měly, komfort a vibrace, ale to nepočítaly s tím, že někdo bude zvyšovat takto výkon, na to ten setrvák opravdu není dimenzován. Vše bylo děláno pro původní (sériové) výkony.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

RadekP píše:
Bóďa píše:Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku. ;)
A nevíš jaká je ta rozteč na tom 1Z a v lastně a na mojí klice a kolik má děr? Aspoň orientačně abych nekoupil nějakou blbost?
Projeď si ještě jednou to téma. Na setrváku je vyražené číslo. To musí sedět. Jinak 6 děr
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Tak setrvák 1Z je doma..Přítlačák+ lamela VR6 taky..tak už jem to tam namontovat..

Ještě dotaz : Tisícihran v lamele z VR6 padne na hřídel z převodovky TDi?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

RadekP píše:Tak setrvák 1Z je doma..Přítlačák+ lamela VR6 taky..tak už jem to tam namontovat..

Ještě dotaz : Tisícihran v lamele z VR6 padne na hřídel z převodovky TDi?
padne, jestli mas motor pricne
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Taky to mám už komplet doma,takže taky jen montáž. (wallbash)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Tak už ho tam mam..
A první dojmy : Hlučnější se mi nezda, je to pořád stejný..
Jinak pedál se mi zdá celkem měkej, řekl bych, že i měkčí než před tim. čekal sem, že to bude spíš tvrdší..

K montáži: Nevim jestli je ten setrvák z 1Z širší ( neměřil sem to), ale asi 2 hodiny sem se s tym nervoval a nemohl sem tam zaboha nandat převodovku. Pomohlo až to když sem sundal unašeč k pravé poloose, pak to tam šlo..
A taky po prvním nastartování ten setrvák zjevně o něco dřel, po sundání toho plíšku nad pravou poloosou se to trochu zlepšilo..problém je v tom, že při dotažení toho plíšku se doháhně i ten plech mezi motorem a převodovkou a ten dře o setrvák...Ale nic hroznýho to neni, a čekám, že se to rychle ošoupe.. :-D

To jsou moje dojmy, ty věci co popisuju, nemusejí být pravidlem, možný je, že je to jen u mě..
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

měkčí pedál máš proto, protože máš novou lamelu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Pro někoho možná trochu pozdě, ale...

VR6 lamela není do TDI vhodná, nemá uzpůsobený tlumič kmitů na rázové spalování TDI motoru ve volnoběhu, na nové lamele se to možná nepozná, ale ve volnoběhu je slyšet takové "zvonění", po sešlápnutí spojky zmizí. Já s tím mám osobní zkušenost a včera v Mimoni se to potvrdilo i na jiném autě. Prý hrozí až úplné zniční lamely, ale ještě jsem to neviděl.
VR6 lamelu nahradí ohledně přenesení kroutícího momentu 100% lamela z motoru 1Z, ale při použití setrváku 1Z na novějších TDi se musí použít též lamela 1Z!!! Na motorech s 2hm. setrvákem mají lamely tlumič kmitů v jiné poloze a na setrváku 1Z by se dřel o upevňovací šrouby.

Přítlačák LUK na VR6 a TDI 1Z není stejný!!! I když na pohled tam není vidět žádný rozdíl, ten VR6 má vyšší přítlačnou sílu (a o tom to hlavně je)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“