RESET auta, doporučujem!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

S@lli píše:Mám dotaz šlo by to i Golfem 3 1.9 TDI 66 KW? mám totiž problém s cukáním vozu, volnoběžné otáčky kolísají (auto přede..) a když jedu na takřka jakýkoli převodový stupeň na cca 1500-1900 otáček na miminum sešlápnutého plnu ( jen tak abych prostě udržel rychlost) auto sebou začne ,,škubat´´(nedělá vždyt,ale dost často) zatím sme prošli skoro vše,čerpadlo bylo dávané nové, i na PC to bylo a momentálně řeším trysky ( mám totiž velké rozdíly v dávkování paliva a nedávno mi neuvěřitelně foukal řídící vstřik,ale to už je vše spraveno a budu dávat trysky S502),ale pokud to nebude tryskama mohl by to ,,restart´´vyřešit? Někdo měl podobný problém a psal, že mu pomohlo odpojení EGR ventilu, to už sem také udělal,ale pořád bez odezvy. Prosím o radu díky moc


Podle toho jak píšeš bude problém v dodávce paliva do válců. Směs je chudá. Nejpravděpodobněji to bude špatně nastavenou "volnoběžnou dávkou" nebo opotřebeným vstř. čerpadlem. Začni "volnoběžnou dávkou". Pokud je "voln. dávka" = vstřikované množství paliva větší než povoluje výrobce, je směs chudá/u mého motoru 81KW je to max. 9mg/h/. Je třeba ji nastavit kolem hodnoty 4mg/h / tím budeš mít směs bohatší/. Pokud to nepomůže, tak bude asi opotřebené čřerpadlo, nebo můžeš hledat problém ve špatných vstřicích.



_________________
Golf 3 1.9 TDI 66KW, zatím jen EGR off
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

takže jestli to spravně chapu a mam čiply auto a dal bych na vagu zakladní nastavení motoru tak se ten čip přepíše na hodnoty z fabriky pro dany vůz je to tak?jde mi o to když bude na motoru nejaky problem a je to čiply tak z jakych hodnot pak vychazet abych věděl kolik ma davat turbo vaha a tak
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Čip se nepřepíše, to jsou úplně jiná data uložená v jiné paměti. Je to asi jako když dáš sako do čistírny. Kapsy a límeček včechno zůstane, jenom se odstraní špína co tam nepatří.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

A má teda cenu ten reset dělat? Nějak se v tom ztrácím :roll:
Uživatelský avatar
100kurev
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 26 led 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od 100kurev »

Záleží na tom jestli je k tomu nějaký důvod. Máš to tam napsaný s tím sakem. Budeš nosit čistý sako do čistírny?
Lepší se zeptat než něco po....
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

skúšal to niekto či to funguje?
BMW 330 ix
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

taky by mě zajímalo, jestli teda TDI má nějaké adaptace nebo ne...

co na to třeba Reesha nebo FUN ?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jasně ted už to s tim čipem chapu ale jde mi o to když bude na motoru nějaky problem třeba s vahou vzduchu tak jestli mužu vychazet z DP a z hodnot uvedenych v nich
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

leguan píše:jasně ted už to s tim čipem chapu ale jde mi o to když bude na motoru nějaky problem třeba s vahou vzduchu tak jestli mužu vychazet z DP a z hodnot uvedenych v nich
jo, muzes, spise bych se ale pozastavil nad tim, jak lze chipem udelat z ALH 130 koni, bud tam mas i vetsi vstrikovace, nebo to nema zdaleka 130 koni, nebo to je prasarna CHIP
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

no ja to koupil od chlapka a ten řikal že jsou tam i jiny vstřikovače moc tomu nerozumim mam to auto jen tyden jezdí pěkně bere od spoda ale nekouří to řikal že mu to dělal někdo kdo tomu rozumí
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat (LOL)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

dalo by se to nějak přibližně zjistit?
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat (LOL)
to pak jo, takhle jsem mel upravenej ALH taky, vetsi vstrikovace a CHIP a jelo to slusne - neco malo pres 100kW :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

leguan píše:pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny

zhavenim to v techto teplotach nebude, spise cerpadlo uz neni ve forme, nejakej vstrik a koukni na prepadove hadicky na vstrikach, jestli nesaknou
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“