S@lli píše:Mám dotaz šlo by to i Golfem 3 1.9 TDI 66 KW? mám totiž problém s cukáním vozu, volnoběžné otáčky kolísají (auto přede..) a když jedu na takřka jakýkoli převodový stupeň na cca 1500-1900 otáček na miminum sešlápnutého plnu ( jen tak abych prostě udržel rychlost) auto sebou začne ,,škubat´´(nedělá vždyt,ale dost často) zatím sme prošli skoro vše,čerpadlo bylo dávané nové, i na PC to bylo a momentálně řeším trysky ( mám totiž velké rozdíly v dávkování paliva a nedávno mi neuvěřitelně foukal řídící vstřik,ale to už je vše spraveno a budu dávat trysky S502),ale pokud to nebude tryskama mohl by to ,,restart´´vyřešit? Někdo měl podobný problém a psal, že mu pomohlo odpojení EGR ventilu, to už sem také udělal,ale pořád bez odezvy. Prosím o radu díky moc
Podle toho jak píšeš bude problém v dodávce paliva do válců. Směs je chudá. Nejpravděpodobněji to bude špatně nastavenou "volnoběžnou dávkou" nebo opotřebeným vstř. čerpadlem. Začni "volnoběžnou dávkou". Pokud je "voln. dávka" = vstřikované množství paliva větší než povoluje výrobce, je směs chudá/u mého motoru 81KW je to max. 9mg/h/. Je třeba ji nastavit kolem hodnoty 4mg/h / tím budeš mít směs bohatší/. Pokud to nepomůže, tak bude asi opotřebené čřerpadlo, nebo můžeš hledat problém ve špatných vstřicích.
_________________
Golf 3 1.9 TDI 66KW, zatím jen EGR off
takže jestli to spravně chapu a mam čiply auto a dal bych na vagu zakladní nastavení motoru tak se ten čip přepíše na hodnoty z fabriky pro dany vůz je to tak?jde mi o to když bude na motoru nejaky problem a je to čiply tak z jakych hodnot pak vychazet abych věděl kolik ma davat turbo vaha a tak
Čip se nepřepíše, to jsou úplně jiná data uložená v jiné paměti. Je to asi jako když dáš sako do čistírny. Kapsy a límeček včechno zůstane, jenom se odstraní špína co tam nepatří.
jasně ted už to s tim čipem chapu ale jde mi o to když bude na motoru nějaky problem třeba s vahou vzduchu tak jestli mužu vychazet z DP a z hodnot uvedenych v nich
leguan píše:jasně ted už to s tim čipem chapu ale jde mi o to když bude na motoru nějaky problem třeba s vahou vzduchu tak jestli mužu vychazet z DP a z hodnot uvedenych v nich
jo, muzes, spise bych se ale pozastavil nad tim, jak lze chipem udelat z ALH 130 koni, bud tam mas i vetsi vstrikovace, nebo to nema zdaleka 130 koni, nebo to je prasarna CHIP
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
no ja to koupil od chlapka a ten řikal že jsou tam i jiny vstřikovače moc tomu nerozumim mam to auto jen tyden jezdí pěkně bere od spoda ale nekouří to řikal že mu to dělal někdo kdo tomu rozumí
pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny
leguan píše:pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny
zhavenim to v techto teplotach nebude, spise cerpadlo uz neni ve forme, nejakej vstrik a koukni na prepadove hadicky na vstrikach, jestli nesaknou
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz