starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Nevydržely mi rok, ale cca 3 měsíce. (noteeth)
Nechtělo to na ty sračky startovat, tak jsem nežhavil do chvíle, kdy zhasne kontrolka, ale čekal jsem, až kdesi v pojistkový skříni cvakne relátko. Na řadu přišlo trvalý startování etherem
Pak následovala nečekaná série závad čerpadlo, klepání dvojky válce, stržení pastorku na startéru (výměna), utavení uhlíků na startéru (výměna), roztržení a destrukce komutátoru (trvalá demontáž startéru a startování stylem "jamajskej bob"), pak začalo zničeho nic klepat v pravým kole, následovalo roztržení homokloubu, STK už byla stejně nějakou dobu prošlá, tak jsem to odhlásil a od tý doby to stojí u mě na zahradě. :)
A za 14 litrů jsem koupil tu samou feldu, i barva sedí. (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já se do feldy pustil dneska odpoledne dvě žhavky ko spíš upálené vydržely dva roky,

dal jsem tam z TD akorát jsem musel vyřezat závit na matičku ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Sak jasne, ale vite jak... Ono to neni ani tak tim, ze zhavi pak pri 70, nebo 80, atd. Tech par stupnu neni zas takovy rozdil pro tu zhavicku, spis je to povera, ktera opodstatnuje odrbavani kvality pri vyrobe tohoto spotrebniho zbozi... Ta kvalita podle me stoji uplne za velke ho... a kdyz mate stesti, ze koupite 4 ks zhavicu a dva maji vyrobni vadu, ze po mesici uhori vinuti, tak to jako... Ale mam cukani zkusit BERU, misto Brisk.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

beru

žhavky jsou od toho aby žhavili a pracují ve velkém žáru

nějaké teploty 7O a 9O a divit se tomu že už při 9O odchází to je nesmysl holý věta rozvitá


;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si vzpoměl na jednoho blba propojeného s blbem dalším,


měl omegu 2.5 td jak je kosa omega žhaví tak 1O vteřin než zhasne kontrolka, žhavení odešlo a řj žhavení stála balík,

namontoval jsem borcovi tlačítko na žhavení ráno jsi požjavil deset vteřin a drb motor jel

blb další poradil že jsem naprostý blázen že žhavit múžeš jen čtyři vteřiny jinak se hned žhaviče spálí, tak blb žhavil jen čtyři vteřiny točil a točil až zničil starter, nakonec vzal lano a zatáhl omegu na vrakec ;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Nacpal jsem tam před 14 dny bosche, tak uvidíme. nebyly sice za 75,- /ks, ale snad vydrží aspoň ten rok. :)

Tak proč nežhavil během startování?
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hranicka píše:Nacpal jsem tam před 14 dny bosche, tak uvidíme. nebyly sice za 75,- /ks, ale snad vydrží aspoň ten rok. :)
já už jsem psal kupoval jsem postupně z kel všechny značky po jedné a do dvou let jsem je měnil, nekuppval jsem akorát nějakou extra drahou dura..

do fábky jsem dal minulý rok dvě nové a je to zas to samé ty nevé odešly staré makají, zitra je asi vyhodím a podívám se na značku mám staré origo z totálky tak je tam dám

;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Tyhle?
Obrázek
Ty jsem tam právě nacpal
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hranicka píše:Tyhle?
Obrázek
Ty jsem tam právě nacpal
na ten rok
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Dobre, ale kdyz to tak procitam ty fora, tak jsem jeste neslysel, ze by predrazene zhavice ala Bosch vydrzely nejak zavratne dlouho... tak co tam namontovat, aby nebyly za pul roku v hajzlu ;) :P Asi bude nejlepsi nazhavit kus dratu svajcem, zasrubovat a tocit starterem ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud chce někdo jezdit na sajrajty a pálit si žhaviče tak musí přejít na jiné žhavení do sání

nebo každý rok měnit tam to bude ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na kvalitní metylester se nic nestane ale pokud kvalitní není je tam sádla a jiného bordelu nebo vyfrit tak ten sajraj prostě hoří žhavky si neodpočinou a schoří

o tom to je ;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Meřo:
bod vzplanutí: 181°C
bod varu : 300-360°C
teplota samovznícení: 405°C
zdroj

Nafta
bod vzplanutí: >55°C
bod varu: 170-390°C
teplota samovznícení: >220°C
zdroj

Z toho vyplývá, že bez použití benzínu nebude sebekvalitnější biosračka nikdy startovat jako nafta a žhavit prostě bude potřeba víc.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš to stejně jedno kdo neumí vařit a kupuje


se to nevyplatí meřo je 31,7O a naftu koupíš za 35
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

v tom mas pravdu, ta jejich cena podobna nafte stoji za hovno.... ;) A nejvice to kupuji maximalne dopravci, hodne lidi se na to vykaslalo k vuli tak debilni cene.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“