Nahod ceny prosim, klidne jen v soukrome zprave.Mitabajs píše:Ahoj, kdyby nekdo mel zajem, mam Propan, velmi vemi cisty. Pouzivany pro VZV ktery na klasickej PB ani nenastartujou. Baleni po klasickych 10kg. Pripadne i Nitro (rajčák), kdyby nekdo chtel.
Nitro do TDi?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: propan
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
to se jen pustí a valí do sání pořád? nebo se to nějak vstřikuje?oktáf píše:jenom plyn, a pořát jenom laboruju (stavim a nemám moc času). nesmí se toho pustit moc, jinak začne motor chrastit. Ale věř mi že je to fest znát. Do kopce, kde normálně jedu tak 120 na 4ku to s propanem valí 150 na 5ku a šel by furt. zatim mám normální bombu jako spolujezdce ale chci to přepouštět do lahve z hasičáku. práškový h.p. jsou testovaný na 25-30 barů stejně jako PB lahve
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Máš dost nebezpečného spolujezdce !oktáf píše:jenom plyn, a pořát jenom laboruju (stavim a nemám moc času). nesmí se toho pustit moc, jinak začne motor chrastit. Ale věř mi že je to fest znát. Do kopce, kde normálně jedu tak 120 na 4ku to s propanem valí 150 na 5ku a šel by furt. zatim mám normální bombu jako spolujezdce ale chci to přepouštět do lahve z hasičáku. práškový h.p. jsou testovaný na 25-30 barů stejně jako PB lahve
ten ostrik IC se dela jak? to v urctitych intervalech proste strikne vodu treba pres mlzici trysky?
To me napadlo dat si nadrzku s vodou, pumpu z ostrikovacu. mlzici trysky z ostrikovacu na kazdou stranu ic a elektroniku která by to jednou za cas kratce ostrikla
To me napadlo dat si nadrzku s vodou, pumpu z ostrikovacu. mlzici trysky z ostrikovacu na kazdou stranu ic a elektroniku která by to jednou za cas kratce ostrikla
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
seriovo asi ne? nebo?chiptuning píše:jeste lepe ostrikovace svetlometu , jen pro zajimavost nektere modely subaru sti pouzivaji ostrik IC vodou , ma dochazet k navyseni vykonu az 9psForest píše:Ostrikovace oken maji pomerne dost vysoky prutok.stres3d píše:...
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Nekde sem čet, že se skoušelo vstřikovat vodu do trubekk IC, vzduch se ochladil, zda to splnilo očekávaní sem už nenašel.chiptuning píše:jeste lepe ostrikovace svetlometu , jen pro zajimavost nektere modely subaru sti pouzivaji ostrik IC vodou , ma dochazet k navyseni vykonu az 9psForest píše:Ostrikovace oken maji pomerne dost vysoky prutok.stres3d píše:...
to im to asi dlho nevidrzalo... neviem kolko vody treba na ic nastriekat, ako casto, aby sa dosiahlo nake schladenie... ale ta voda tam asi dlho neostalchiptuning píše:meli to v seriikozelpub píše:seriovo asi ne? nebo?chiptuning píše: jeste lepe ostrikovace svetlometu , jen pro zajimavost nektere modely subaru sti pouzivaji ostrik IC vodou , ma dochazet k navyseni vykonu az 9ps
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 