do oktavky das normalne ten s kolibkou, nejlip ze superba od roku 02, stoji origo 800 !!Matrix píše:A dá se do Octávky dát taky ten s kolíbkou ? Kde se to dá sehnat ? Já všude narazil zatím jen na ty bezkolíbkové.
tempomat - schéma návod k zapojení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 a A6 + Passat je stejný , spíš se to liší do r.v. 98 a od r.v.98 +alda2 píše:frantacech: dik za odkaz, ale ten je spis na audi. Je tu nekdo kdo to delal na vw passat b5 ? Ja jsem to podle navodu nejak prelustil, ale chci si byt jistej, ze mam ten kabel z oktavky spravne prebastlenej na passat.
Alda
jak jsem zjistil jsou modely uplně už nakabelované, na 1/2 a vůbec
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Super !!! Ale jestli to je tak origo páčka jako prodává www.elerte.cz tak potěš pánbůh... (viz. galerie výše)mvolesko píše:do oktavky das normalne ten s kolibkou, nejlip ze superba od roku 02, stoji origo 800 !!Matrix píše:A dá se do Octávky dát taky ten s kolíbkou ? Kde se to dá sehnat ? Já všude narazil zatím jen na ty bezkolíbkové.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
A mě ta firma připadala docela slušnáMatrix píše:Tak >> TADY << je nafocenej ten tempomat co rozesílá firma ELERTE.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ahoj chlapi, tak pokračování pro totální lamku:
jsem tady a v druhé ruce kabeláž zakončenou , plochými konektory samečky ( piny) kam a jak to nandat. Vím že se to týká bílé a oranžové svorkovnice ( bílá 4x a oranžová 1x)
Díky

jsem tady a v druhé ruce kabeláž zakončenou , plochými konektory samečky ( piny) kam a jak to nandat. Vím že se to týká bílé a oranžové svorkovnice ( bílá 4x a oranžová 1x)
Díky

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
seat ibiza schema
zdravim páni. ako vyšie pozeram su tam schemy zapojenia tempomatov na octavku,passat atd ja by som potreboval na seat ibizu r2002 motor AUB 1,4/74kw mozem poprosit o schemu zapojenia mozno to bude podobne ako u fabie a mozno nie poprosim o rady dakujem
No a to mám je připojit ( přiletovat )na stávající kabel do svorkovnice, protože se shora je ty piny již obsazeny, nebo vyndat tu svorkovnici celou, připojit ty nové dráty do spodní části, protože předpokládám, že na pinech určených jen na tempomat tam bude volnomvolesko píše:
ja jsem to daval jen do ty bili proste jak natokoukas tak je tam das by vedli dolu ty kabeli a ten jeden das normalne na svorku X75 proste +12
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
heh tak ty si pripadcippis píše:No a to mám je připojit ( přiletovat )na stávající kabel do svorkovnice, protože se shora je ty piny již obsazeny, nebo vyndat tu svorkovnici celou, připojit ty nové dráty do spodní části, protože předpokládám, že na pinech určených jen na tempomat tam bude volnomvolesko píše:
ja jsem to daval jen do ty bili proste jak natokoukas tak je tam das by vedli dolu ty kabeli a ten jeden das normalne na svorku X75 proste +12

tu svorkovnici musis vyndat, pak ji rozebrat a nastrkaty ty piny prave zespoda proti tem stavajicim kabelum co tam jsou, nic nepajej nestrihej !
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Tak přátelé, zapojeno a fungujete. Nastal pouze jeden problém, když na originál kabeláži byly nakrimplované piny do bílé svorkovnice o něco větší než tam patřili. Stálo to pár dní schánění a opakavné rozebrání.
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :
Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10
T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru
Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru
Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :
Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10
T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru
Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru
Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Aldy prosim te muzes mi poslat taky to schema na meil:46.radek@seznam.cz
ten tvuj je overeny..dik moc
ten tvuj je overeny..dik moc
prosim tě , zapojty dráty podle popisu jak je ode mně kousek víš a nehledej X 75 ( je v před motorem). Zapojit se to totiž nechá mnoha způsoby ( vyvedením přímo z ECU, nebo na vedení od jednotlivých čidel- proto ta X 75, nebo originálně přímo na svorkovnice s pinama). To do těch svorkovnic je relativně nejnáročnější na rozebírání, ale i já sem to zvládnul za cca 2 hoďky. Nacvakal, aktivoval vagem a běželo to. Myslím, že na VW clubu řešíš to, že ti to nefunguje. Projistotu nesleduj barvy kabelů, ale odkud kam ten drát vede (pin to pin). Jinak hodně stěstí
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa