tempomat - schéma návod k zapojení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Matrix píše:A dá se do Octávky dát taky ten s kolíbkou ? Kde se to dá sehnat ? Já všude narazil zatím jen na ty bezkolíbkové.
do oktavky das normalne ten s kolibkou, nejlip ze superba od roku 02, stoji origo 800 !!
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

alda2 píše:frantacech: dik za odkaz, ale ten je spis na audi. Je tu nekdo kdo to delal na vw passat b5 ? Ja jsem to podle navodu nejak prelustil, ale chci si byt jistej, ze mam ten kabel z oktavky spravne prebastlenej na passat.

Alda
Audi A4 a A6 + Passat je stejný , spíš se to liší do r.v. 98 a od r.v.98 +
jak jsem zjistil jsou modely uplně už nakabelované, na 1/2 a vůbec
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

mvolesko píše:
Matrix píše:A dá se do Octávky dát taky ten s kolíbkou ? Kde se to dá sehnat ? Já všude narazil zatím jen na ty bezkolíbkové.
do oktavky das normalne ten s kolibkou, nejlip ze superba od roku 02, stoji origo 800 !!
Super !!! Ale jestli to je tak origo páčka jako prodává www.elerte.cz tak potěš pánbůh... (viz. galerie výše)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Ta páčka co psal Mvolesko,je originál,koupíš jí ve Škodovce (např.) a stojí opravdu těch 800,-. Akorát si k tomu musíš dodělat kabel.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Matrix píše:Tak >> TADY << je nafocenej ten tempomat co rozesílá firma ELERTE.
A mě ta firma připadala docela slušná :o
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

ahoj chlapi, tak pokračování pro totální lamku:
jsem tady a v druhé ruce kabeláž zakončenou , plochými konektory samečky ( piny) kam a jak to nandat. Vím že se to týká bílé a oranžové svorkovnice ( bílá 4x a oranžová 1x)
Díky
Obrázek
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

seat ibiza schema

Příspěvek od dodo24943 »

zdravim páni. ako vyšie pozeram su tam schemy zapojenia tempomatov na octavku,passat atd ja by som potreboval na seat ibizu r2002 motor AUB 1,4/74kw mozem poprosit o schemu zapojenia mozno to bude podobne ako u fabie a mozno nie poprosim o rady dakujem
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

cippis píše:ahoj chlapi, tak pokračování pro totální lamku:
jsem tady a v druhé ruce kabeláž zakončenou , plochými konektory samečky ( piny) kam a jak to nandat. Vím že se to týká bílé a oranžové svorkovnice ( bílá 4x a oranžová 1x)
Díky
Obrázek

ja jsem to daval jen do ty bili proste jak natokoukas tak je tam das by vedli dolu ty kabeli a ten jeden das normalne na svorku X75 proste +12
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

mvolesko píše:
cippis píše:ahoj chlapi, tak pokračování pro totální lamku:
jsem tady a v druhé ruce kabeláž zakončenou , plochými konektory samečky ( piny) kam a jak to nandat. Vím že se to týká bílé a oranžové svorkovnice ( bílá 4x a oranžová 1x)
Díky
Obrázek

ja jsem to daval jen do ty bili proste jak natokoukas tak je tam das by vedli dolu ty kabeli a ten jeden das normalne na svorku X75 proste +12
No a to mám je připojit ( přiletovat )na stávající kabel do svorkovnice, protože se shora je ty piny již obsazeny, nebo vyndat tu svorkovnici celou, připojit ty nové dráty do spodní části, protože předpokládám, že na pinech určených jen na tempomat tam bude volno
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

cippis píše:
mvolesko píše:
cippis píše:ahoj chlapi, tak pokračování pro totální lamku:
jsem tady a v druhé ruce kabeláž zakončenou , plochými konektory samečky ( piny) kam a jak to nandat. Vím že se to týká bílé a oranžové svorkovnice ( bílá 4x a oranžová 1x)
Díky
Obrázek

ja jsem to daval jen do ty bili proste jak natokoukas tak je tam das by vedli dolu ty kabeli a ten jeden das normalne na svorku X75 proste +12
No a to mám je připojit ( přiletovat )na stávající kabel do svorkovnice, protože se shora je ty piny již obsazeny, nebo vyndat tu svorkovnici celou, připojit ty nové dráty do spodní části, protože předpokládám, že na pinech určených jen na tempomat tam bude volno
heh tak ty si pripad :)

tu svorkovnici musis vyndat, pak ji rozebrat a nastrkaty ty piny prave zespoda proti tem stavajicim kabelum co tam jsou, nic nepajej nestrihej !
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

jj, případ pro Chocholouška (LOL)

ještě kam kterej patří, pls. Neřešte barvy spíš např. z pinu 1 páčky na pin x bílé nebo oranžové svorkovnice

Díííííky Mvoleskovi
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Tak přátelé, zapojeno a fungujete. Nastal pouze jeden problém, když na originál kabeláži byly nakrimplované piny do bílé svorkovnice o něco větší než tam patřili. Stálo to pár dní schánění a opakavné rozebrání.
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :

Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10

T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru

Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru

Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně :D
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
radekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 srp 2006, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Veřovice-Novy Jicin

Příspěvek od radekVW »

Aldy prosim te muzes mi poslat taky to schema na meil:46.radek@seznam.cz
ten tvuj je overeny..dik moc
Uživatelský avatar
radekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 srp 2006, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Veřovice-Novy Jicin

Příspěvek od radekVW »

kde je ta X75 ??
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

prosim tě , zapojty dráty podle popisu jak je ode mně kousek víš a nehledej X 75 ( je v před motorem). Zapojit se to totiž nechá mnoha způsoby ( vyvedením přímo z ECU, nebo na vedení od jednotlivých čidel- proto ta X 75, nebo originálně přímo na svorkovnice s pinama). To do těch svorkovnic je relativně nejnáročnější na rozebírání, ale i já sem to zvládnul za cca 2 hoďky. Nacvakal, aktivoval vagem a běželo to. Myslím, že na VW clubu řešíš to, že ti to nefunguje. Projistotu nesleduj barvy kabelů, ale odkud kam ten drát vede (pin to pin). Jinak hodně stěstí
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“