závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mohola byt v trubke co vedie tlak oleja do loziskovej skrine nejaka necistota, ktora branila prietoku oleja a slabo mazalo turbo. Takze kazdopadne pri montazi turba by som ti odporucal dat tu trubku fungl novu, pripadne ak to cas, alebo rozpocet nedovoli tak si daj aspon namahu a poriadne tu trubku precisti tech. benzinom a prefukni stlacenym vzduchom. Tak isto vyciti vsetky hadice nasavacie potrubie a preplachni IC. Do tej trubky a turba pri mopntazi striekni striekackou motorovy olej aby tych prvych par sekund po starte nebezalo na sucho. Samozrejme ze novy olej, olejovy a vzduchovy filter nemusim zdoraznovat. A musis pocitat s tym ze prvych par km to bude poriadne dymit kym vypali vsetok olej z vyfukoveho potrubia a NKAT.
Turbo za jízdy mazáno bylo ale je možnost že při montáži turba neodvzdušnili přívod oleje do turba a po nastartování se točilo chvíli na sucho a přidřelo se.Opravte mě jestli se pletu.Ja turbo zaleju olejem odpojím na čerpadle ventil nafty a několikrát dlouze protočím motor aby se odvzdušnil přívod oleje až potom startuju.moose píše:tak v háji je Turbo, lopatky jsou zřejmě OK, KO je ,,jen,, keramické uložení hřídele... motor vyplival spoustu oleje, a z přívodu oleje k turbu olej také tekl, vypadá to tedy že turbo mazáno bylo, je ale už KO...
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
závada č. 5
po vyzvednutí auta z opravny :
nový olej, filtry, vyčištěny cesty, zkontrolované tlaky a hadice oleje k turbu
nové turbo
nové budíky - při výměně jsem se dozvěděl že auto mělo najeto o 50tkm více... (celkem tedy má něco přes 220)
staré turbo za chvíli rozeberu a nafotím...
auto jezdí, teplota motoru se vyšplhá na 90 a tam hezky stojí..
jen taková drobnost že při přidání plynu ručička tachometru (rychloměr) spadne na nulu, když uberu plyn, opět ukazuje kolik má... trošičku přidám plyn a ručička zase padá dolů... vyřadím a opět ručička naskočí na správnou rychlost...
-tento problém je již vyřešen, tak to tu nechám pár hodin jako takový malý kvíz, kde byste hledali chybu ?
po vyzvednutí auta z opravny :
nový olej, filtry, vyčištěny cesty, zkontrolované tlaky a hadice oleje k turbu
nové turbo
nové budíky - při výměně jsem se dozvěděl že auto mělo najeto o 50tkm více... (celkem tedy má něco přes 220)
staré turbo za chvíli rozeberu a nafotím...
auto jezdí, teplota motoru se vyšplhá na 90 a tam hezky stojí..
jen taková drobnost že při přidání plynu ručička tachometru (rychloměr) spadne na nulu, když uberu plyn, opět ukazuje kolik má... trošičku přidám plyn a ručička zase padá dolů... vyřadím a opět ručička naskočí na správnou rychlost...
-tento problém je již vyřešen, tak to tu nechám pár hodin jako takový malý kvíz, kde byste hledali chybu ?
Naposledy upravil(a) moose dne 07 bře 2009, 18:40, celkem upraveno 1 x.
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
bych to viděl aspon na nákou M6 matičku
a proběhla ti přes spalovák do výfuku a rychle pryč at už tady do mě nic nemlátí
a ted ti bude cinkat ve výfuku!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
a já si pořád řikam kde tam dali tu rolničku 
ne, naštěstí tam slyšet nic neni, ale myslím že jestli se tam dostala, tak ve formě prášku
jinak se zeptám : ta více rozedřená turbína je kompresní část že ? tedy ta ke které vede přívod vzduchu od váhy vzduchu... je to tak ? tudíž jedinný způsob jak se tam mohlo něco dostat je přes vzduchový filtr (který byl OK) takže spíš se něco v trubkách zřejmě vyskytlo čirou náhodou při montáži... ?
ne, naštěstí tam slyšet nic neni, ale myslím že jestli se tam dostala, tak ve formě prášku
jinak se zeptám : ta více rozedřená turbína je kompresní část že ? tedy ta ke které vede přívod vzduchu od váhy vzduchu... je to tak ? tudíž jedinný způsob jak se tam mohlo něco dostat je přes vzduchový filtr (který byl OK) takže spíš se něco v trubkách zřejmě vyskytlo čirou náhodou při montáži... ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
no na takovouhle destrukci bych to viděl že tam někomu něco hapalo. Ale zkušenější poví určitě víc čím se toto neštěstí mohlo stát
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jo a ohleddne zavady č5 : byla způsobena vodou v konektoru elektriky u převodovky - ,,stačilo,, zvednout auto, sundat kryt převodovky, rozpojit konektor, vystříkat vzduchem, vyčistit a znovu zapojit...
jinak celá oprava mne vyšla na slušný peníze, a to ještě po zimě chci vyměnit přední ramena... jsou nějaké lepší než FEBI ??? něco co by vydrželo déle ???
jinak celá oprava mne vyšla na slušný peníze, a to ještě po zimě chci vyměnit přední ramena... jsou nějaké lepší než FEBI ??? něco co by vydrželo déle ???
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
závada č 6
tak bohužel, mé trápení ještě není u konce
při vyzvednutí ze servisu byla voda čistě zelená, ani náznak po oleji...
po ujetí 300km je nádržka černá, plná oleje...
olej je čistý, zřejmě ani neubyl...
myslíte že po čištění a opravení přístrojovky se mohl odněkud ještě objevit ??? nebo je tam někde závada ?
už mě z toho jebne, pošestý....

tak bohužel, mé trápení ještě není u konce
při vyzvednutí ze servisu byla voda čistě zelená, ani náznak po oleji...
po ujetí 300km je nádržka černá, plná oleje...
olej je čistý, zřejmě ani neubyl...
myslíte že po čištění a opravení přístrojovky se mohl odněkud ještě objevit ??? nebo je tam někde závada ?
už mě z toho jebne, pošestý....
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor









