Stránka 6 z 8

Napsal: 05 zář 2010, 13:38
od jericho-3
Nejde mi do hlavy, že při popisu funkce EGR ventilu zminují to, že Funkce EGR ventilu ochlazuje spalovací prostor...Buď se spletli, nebo jsem blbej/ což je reálné/..Jak můžou horké plyny ochlazovat spalovací prostor...?Ochlazovat může tak vstřikovaná voda, ale plyny již jednou spálené kde již není téměř nic..? Nevíte něco bližšího...?

Napsal: 05 zář 2010, 13:49
od Marek_A4
Vraj je to tym, ze v spalenych plynoch je menej kysliku a tym padom pri spalovani mensieho mnozstva kysliku nevznika taka teplota v spalovacom priestore...

Napsal: 05 zář 2010, 13:54
od koco
A prečo sa potom rýchlejšie zohreje motor na ktorom nie je EGR vyradený? :?

Napsal: 05 zář 2010, 13:55
od Tomas.cz
Pak když ale nevzniká taková teplota, tak nechápu proč když je v zimě egr zaslepen tak se motor dýl ohřívá.

Napsal: 05 zář 2010, 15:17
od dolar100
podlamna ohreju tie teple plyny vyfukové 600 stupnove (noteeth) nasavany luft

Napsal: 05 zář 2010, 15:59
od Tomas.cz
Chudák motor, ten si musí mlaskat (noteeth)

Napsal: 05 zář 2010, 16:27
od dhfool
No bych řekl, že sníží tu nejvyšší teplotu v době expanze což je cca 2000°C (nevím jistě). Bych řekl, že se motor zahřívá dřív proto, že se zahřívá i sací potrubí a hlava proudícími horkými plyny ...

Na anglické wiki je kolem toho trochu haló, navíc tam používají termíny jako tepelná kapacita a celkově ten článek vyznívá krapet nejistě. Bral bych za směrodatné, to co píše výrobce.

Napsal: 27 zář 2010, 09:32
od Hegesak
nedá se zkrátka vyměnit EGR za tuhle vec co nabizí Dieselpower? http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php ???

Napsal: 27 zář 2010, 11:28
od martinsidlo
Dá.

Napsal: 27 zář 2010, 15:47
od jericho-3
Dal bych přednost plechu na potrubí...

Napsal: 27 lis 2010, 21:01
od kodemi
Myslíte že je má smysl laborovat s EGR abych tam nechal klapku, nebo se na to vyprdnout a rovnou jít do http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php ? Nemá někdo na ASZ a origo cooler? Že bych se ho poptal..

Napsal: 09 bře 2014, 21:10
od kubenec
Ahoj pánové trochu oživím téma,
poslední rok mám větší spotřebu oleje. Cca 1,7 lt na 15000km. Kolem toho 1 až 1,3 lt na 15000km bych to neřešil, ale těch 1,7 už se mi zda dost.
Může to být netěsností u chcípací klapky na EGRu? Zdá se mi, že to teče kolem té tyčky. Dá se to nějak opravit nebo jedině výměna celého EGRu?
Auto je VW Sharan 1,9 TDi PD 85kW AUY 2002 najeto 231000km
EGR je HW zaslepen a omezen VAGem.
Kuba

Obrázek

Napsal: 10 bře 2014, 06:13
od martinsidlo
Taková spotřeba oleje není netěsností okolo chcípací klapky.Dá se tam vyměnit jen ten simering.

Napsal: 10 bře 2014, 07:50
od kubenec
Napada Te kde hledat? Nekdo rika turbo, nekdo tesneni pod hlavou. Auto nijak extremne nekouri, jen obcas pri startu a nebo pri prudke akceleraci, ale v zrcatku neni skoro nic videt.

Napsal: 10 bře 2014, 16:17
od martinsidlo
kubenec píše:Napada Te kde hledat? Nekdo rika turbo, nekdo tesneni pod hlavou. Auto nijak extremne nekouri, jen obcas pri startu a nebo pri prudke akceleraci, ale v zrcatku neni skoro nic videt.
Chceš-li na to přijít rychle,tak jedině nový motor.Ale ani to není záruka.
Olej se ti ztrácí nějakou netěsností mezi olejovou náplní a atmosférou.Začíná to u pístních kroužků až po výpustný šroub.