TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hanz1
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2008, 11:57

Příspěvek od hanz1 »

zdravim jestli chceš ještě radu tak vyměn vodní čerpadlo a repasum se vyhybej kup kvaitní turbinu třeba od leizeho
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

hanz1 píše:zdravim jestli chceš ještě radu tak vyměn vodní čerpadlo a repasum se vyhybej kup kvaitní turbinu třeba od leizeho
Co to nedas reklamovat to turbo?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

podle toho co jsem si přečetl tak si myslím že je to taky nedostatečným tlakem oleje v okruhu a ty pouzdra to prostě nevydrží..., nemůže ten tlak jít jinam a tady se mu nedostává?já bych šel po olej. okruhu-přívod, odvod, kontrola pouzder v turbu, vůle atd. -tím se hodně ukáže
dmh65
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2009, 10:55
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

turbo T5

Příspěvek od dmh65 »

ako si to poriešil?
Miloš BJ
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 1
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Resim uplne stejny problem na stejnem aute a je to v tom ze turbo nemaze.
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky. 8)
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 1
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Jenze problem je v tom ze u tohoto motoru zadna mazaci trubka neni, je to mazane primo z bloku motoru.
dmh65
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2009, 10:55
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmh65 »

presne tak,som zvedavý kto na to príde prečo tie turba odchádzajú (crazy)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

cooler byl čištěný?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

miklopan píše:Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky. 8)
To byla 1.6 nebo 2.0?
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Tomas.cz píše:
miklopan píše:Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky. 8)
To byla 1.6 nebo 2.0?
1.6 HDI, ale tento problém se může stát i u 2.0 hdi....prý je to častá závada. Prý všichni to posrané sítko oddělávají. Mě to posrané sítko stálo 3 turba (LOL)
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
dmh65
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2009, 10:55
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmh65 »

cooler bol čistený pri každej výmene turba
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

když jsi měl dole vanu, sítko na sacím koši bylo ok? čistil jsi ho?
Nevim jak 96 kw ale na T4 65 a 75kw se ucpával. Ted jsem dělal jeden potkanej kvůli tomu...
***VAG,PSA,Renault***
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 1
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

U tohoto motoru maze vse jak ma krome turba, sitkem ani olejovym cerpadlem to neni
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nezbyde než udělat redukci na převlečné matici u turba a během jízdy zjistit skutečný tlak oleje při vstupu do turba...Je to asi komplikace, ale těžko by 3 turba byla K.O.
Jinak mimochodem se při výměně turba má dát nová tlaková přívodní pancéřová trubka nová...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“