podle toho co jsem si přečetl tak si myslím že je to taky nedostatečným tlakem oleje v okruhu a ty pouzdra to prostě nevydrží..., nemůže ten tlak jít jinam a tady se mu nedostává?já bych šel po olej. okruhu-přívod, odvod, kontrola pouzder v turbu, vůle atd. -tím se hodně ukáže
Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky.
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
miklopan píše:Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky.
miklopan píše:Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky.
To byla 1.6 nebo 2.0?
1.6 HDI, ale tento problém se může stát i u 2.0 hdi....prý je to častá závada. Prý všichni to posrané sítko oddělávají. Mě to posrané sítko stálo 3 turba
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
když jsi měl dole vanu, sítko na sacím koši bylo ok? čistil jsi ho?
Nevim jak 96 kw ale na T4 65 a 75kw se ucpával. Ted jsem dělal jeden potkanej kvůli tomu...
Nezbyde než udělat redukci na převlečné matici u turba a během jízdy zjistit skutečný tlak oleje při vstupu do turba...Je to asi komplikace, ale těžko by 3 turba byla K.O.
Jinak mimochodem se při výměně turba má dát nová tlaková přívodní pancéřová trubka nová...