Zástavba TDI do G2 a pod.

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

SRAZIT..jako nasilim?... ja uz to zkousel z toho tahat po sundani ty zavlacky, ale drzej, mrchy. Cilize nejak do sveraku a z obou stran 2-ma kladivama najednou do toho pak zvrchu jebnout nebo tak nejak ?
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
g2tdi
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od g2tdi »

ceti píše:SRAZIT..jako nasilim?... ja uz to zkousel z toho tahat po sundani ty zavlacky, ale drzej, mrchy. Cilize nejak do sveraku a z obou stran 2-ma kladivama najednou do toho pak zvrchu jebnout nebo tak nejak ?
JJ srazit jako násilím, stačí ti jedno kladivo a třeba majzlík(tupej) uplně nejlepší je (to používám já na vyrážení, srážení čehokoliv) mosazná tyč asi 30cm dlouhá. Dáš si to do svěráku (tu poloosu) a bouchneš na ten kloub ze vnitř na to "osazení" na kterym je ten kloub takhle ten kloub ani nepoškodíš a když ti je jedno že třeba to nevydrží tak řachneš prostě na ten kloub kde chceš a srazíš ho (wallbash)
NON-STOP ODTAHOVÁ SLUŽBA OS. AUTOMOBILŮ 607 99 88 77
Nafta už dávno nepatří do kamen!!!!!
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

Jasne zkusim to, dikas. Potrebuju aby to zustalo vsechno zdravy, samozrejme. Pak dam kdyztak vedet jak to dopadlo (Potrebuju vymenit jenom ty konce 90mm za 100mm)
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám ten pocit že orig poloosy s vnitřním kloubem 100mm jsou jinak dlouhé než ty s 90mm.
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

No prave ze jde o to sundat tu 100 mm koncovku z tech delsich (Golf 3) a znovu ji narazit na ty puvodni kratsi (Golf 2 GTD), to by snad melo nakonec vyjit co se tyce dylky.. Ty puvodni Golf 3 poloosy nejdou, ponevadz jsou o 2 cm delsi tak je tam nenacpu, ledaze bych vymenil komplet celej podvozek se vsim vsudy.
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Na G II jsou taky origo poloosy co mají vnitřní kloub o průměru 100mm, mám jen za to že samotná poloosa (bez kloubů) na které jsou orig 90mm klouby je jinak dlouhá než ta s orig 100mm klouby.
Jestli se pletu tak mě opravte je to už dlouho co jsem to řešil. ;)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Fantik píše:Na G II jsou taky origo poloosy co mají vnitřní kloub o průměru 100mm, mám jen za to že samotná poloosa (bez kloubů) na které jsou orig 90mm klouby je jinak dlouhá než ta s orig 100mm klouby.
Jestli se pletu tak mě opravte je to už dlouho co jsem to řešil. ;)
Jestli si to zprávně pamatuju tak poloosy GII 100/90 jsou stejně dlouhé, venkovní klouby jdou zaměnit bez problémů a liší se to délkou tisícihranu na uchycení vnitřních kloubů.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Bugs má pravdu jedině 4q/5q jsou snad jiný na dýlku,jinak na normální 5q dáš klouby a je klid ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

Ladas píše:Bugs má pravdu jedině 4q/5q jsou snad jiný na dýlku,jinak na normální 5q dáš klouby a je klid ;)
OK super.. "4Q" a "5Q" je nejaky ofic. oznaceni tech poloos ? Kdyz jsem vlez na vrakac, tak tam meli asi 100 nepopsanejch vymontovanejch poloos s tim, ze si mam vybrat. Kdyz sem si nevedel rady, rek sem, ze chci Golf 2 GTI - tech tam prej musi bejt 3 prd.. a nejaky me tam vyhrabal. Nezbejvalo me, nez se spolehnout na to, ze jsou to opravdu ony. Bohuzel az po cca pul roce jsem zjistil, ze me je dal z Golfa 3 (100mm, ale o 2 cm delsi), cilize jsem se pekne navztekal. Ale jestli je to opravdu v poho ty koncovky jen prehodit a nechat tam ty puvodni (G2 GTD) poloosy tak jeste jednou D, vztekal sem se teda zbytecne (Radsi to zaklepu).
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

4q = 4 kvalt a 5q.... je jasné ne :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

Jasne, stojim si na vedeni.. Ale ma to co delat s dylkama poloos ? Kdyz sem vyndaval 1.6D 4-kv motor a daval tam 1.6 TD i s 5-Q prevodovkou, poloosy sem nechal, ty sou uplne stejny. U G3 jsem 4-kvalt jeste nevidel.
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
Matthew
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 16 říj 2006, 15:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matthew »

Opravdu krasne odvedene zastavby nemam slov ktery by vyjadrili tu krasu :) Chtel bych se proto zeptat jestli existuje nekdo kdo by mel cas a chut vytvorit dalsiho takoveho krasavce.... Pokud by nekdo byl prosim ozvete se mi... diky moc
Fabia RS Blue Race - seriovka:)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chuť možná čas vůbec ne a kolik na to máš rozpočet a co budeš dělat Ty sám?jo a jak to hoří?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
RCRIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 22 led 2007, 06:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RCRIK »

kluci prosimvas jak vytahnout ten vyvod z altiku na otackomer diky moc hledam hledam nemuzu najit. :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

RCRIK píše:kluci prosimvas jak vytahnout ten vyvod z altiku na otackomer diky moc hledam hledam nemuzu najit. :-)
Z jednoho vinutí statoru alternátoru nebo vývod W na alternátoru a musíš mít naftový otáčkoměr na benzína to neplatí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“