jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jeden je pod turbem a druhý je na sání (na levo), pár cm od té zahnuté hadice co jsi oddělal
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Milan
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:44
Bydliště: cca Brno

Příspěvek od Milan »

takze oba dva dotahnou ze jo ? Diky za radu
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Obrázek

mělo by to vypadat asi nějak takhle. Když to táhlo zkrátíš, zvýší se ti tlak turba.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo, tenhle zkrátit (nebo vypojit tu hadičku do té ,,plechovky") a na tom sání to fest zašroubovat (nejlepší je tam dat třeba tyčinku místo pružinky, nebo silnější pružinu a fest zašroubovat)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Ahoj,
tlačím do 1.6 TD až 1,6B, dosáhl jsem to jen dotáhnutím šroubu na tom přetlakovým ventilu na tom sání, pak jsem místo té pružinky pod tím šroubem dal nějakej váleček a na konec jsem celej ten ventil vyhodil a udělal si záslepku na soustruhu :D

Ale stejně se mi to moc nezdá, že by to tlačilo tolik, ikdyž budík jsem přezkušoval na více budících a měřil dobře.

Jo a takovej poznatek, tak do 3500 otáček ten tlak roste, pak zase padá, je to normální? Možná se už taky zvedá ta pružina, kámošovy na žigulu to dělalo taky (noteeth)

jinak taky přemýšlím o turbu z TDI 81kW, dělalo se i šroubované, prostě že není ve svodech, a když se k němu seženou parohy, tak to prý jde rovnou na tu 1.6 a nemusí se upravovat ten zadní držák motoru :)

iTD: prosím poslal bys mi také ty fotky, cos posílal ostatním? dík
frze@seznam.cz
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

jo a nemáte někdo nějakej nákres toho kuželíku, jak za něj tahá ta membrána, radši bych si ho vyrobil celej novej, ikdyž možná by stačilo najít někde doma jiný čerpadlo a podívat se
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nákres doma nikdo nemá, páč to ještě nikdo nikdy nedělal!! a že ti pak tlak klesá je normální. a že se ti nezdá ten tlak?? já tlačím 2b, a měl sem jednu dobu přes 2.5b.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Cim merite tlak turba?
Jaky manometr pouzivate?
Kde a za kolik se da sehnat?
Fiat Tipo 1,9TD
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Manonetrem
obyčejným -1 až 1,5 baru ( 0 - 1,5 baru , 0 - 2,5 baru )
sehnal jsem ho za 170,-


podívej se na stránku 4
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bokaco píše:A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?
jako digitlální ukazatel? ale docela reálné :)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

iTD píše:
bokaco píše:A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?
jako digitlální ukazatel? ale docela reálné :)
Ne e. Analog a predradnym odporem nastavit nebo ocejchovat, ale nevim z ktarych tech dratu to pripojit :?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bokaco píše:A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?
Ja pouzivam tenhle, je to jednoduchy, presny a nema se na tom co zkurvit.
Na druhou stranu s elektronikou se da vice laborovat, zpetna kontrola(historie), vystraha pri vyssich tlacich atd... Hlavni nevyhoda bude citelnost displeje, hodnota tlaku se rychle meni a displej se pak stane necitelny.

Obrázek
E91 N52B30 :)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bokaco píše:
iTD píše:
bokaco píše:A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?
jako digitlální ukazatel? ale docela reálné :)
Ne e. Analog a predradnym odporem nastavit nebo ocejchovat, ale nevim z ktarych tech dratu to pripojit :?
byls rychlejsi.. :D
E91 N52B30 :)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Dik, ale v pohode (rofl)
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“