jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0

mělo by to vypadat asi nějak takhle. Když to táhlo zkrátíš, zvýší se ti tlak turba.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jo, tenhle zkrátit (nebo vypojit tu hadičku do té ,,plechovky") a na tom sání to fest zašroubovat (nejlepší je tam dat třeba tyčinku místo pružinky, nebo silnější pružinu a fest zašroubovat)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2006, 14:26
- Bydliště: Sušice, Praha
Odpovědi: 0
Ahoj,
tlačím do 1.6 TD až 1,6B, dosáhl jsem to jen dotáhnutím šroubu na tom přetlakovým ventilu na tom sání, pak jsem místo té pružinky pod tím šroubem dal nějakej váleček a na konec jsem celej ten ventil vyhodil a udělal si záslepku na soustruhu
Ale stejně se mi to moc nezdá, že by to tlačilo tolik, ikdyž budík jsem přezkušoval na více budících a měřil dobře.
Jo a takovej poznatek, tak do 3500 otáček ten tlak roste, pak zase padá, je to normální? Možná se už taky zvedá ta pružina, kámošovy na žigulu to dělalo taky
jinak taky přemýšlím o turbu z TDI 81kW, dělalo se i šroubované, prostě že není ve svodech, a když se k němu seženou parohy, tak to prý jde rovnou na tu 1.6 a nemusí se upravovat ten zadní držák motoru
iTD: prosím poslal bys mi také ty fotky, cos posílal ostatním? dík
frze@seznam.cz
tlačím do 1.6 TD až 1,6B, dosáhl jsem to jen dotáhnutím šroubu na tom přetlakovým ventilu na tom sání, pak jsem místo té pružinky pod tím šroubem dal nějakej váleček a na konec jsem celej ten ventil vyhodil a udělal si záslepku na soustruhu

Ale stejně se mi to moc nezdá, že by to tlačilo tolik, ikdyž budík jsem přezkušoval na více budících a měřil dobře.
Jo a takovej poznatek, tak do 3500 otáček ten tlak roste, pak zase padá, je to normální? Možná se už taky zvedá ta pružina, kámošovy na žigulu to dělalo taky

jinak taky přemýšlím o turbu z TDI 81kW, dělalo se i šroubované, prostě že není ve svodech, a když se k němu seženou parohy, tak to prý jde rovnou na tu 1.6 a nemusí se upravovat ten zadní držák motoru

iTD: prosím poslal bys mi také ty fotky, cos posílal ostatním? dík
frze@seznam.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
Manonetrem
obyčejným -1 až 1,5 baru ( 0 - 1,5 baru , 0 - 2,5 baru )
sehnal jsem ho za 170,-
podívej se na stránku 4
obyčejným -1 až 1,5 baru ( 0 - 1,5 baru , 0 - 2,5 baru )
sehnal jsem ho za 170,-
podívej se na stránku 4
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 478
- Registrován: 14 zář 2006, 17:41
- Bydliště: okr. Klatovy
Odpovědi: 0
Ne e. Analog a predradnym odporem nastavit nebo ocejchovat, ale nevim z ktarych tech dratu to pripojitiTD píše:jako digitlální ukazatel? ale docela reálnébokaco píše:A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?

A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 975
- Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
- Bydliště: Havířov
Odpovědi: 0
Ja pouzivam tenhle, je to jednoduchy, presny a nema se na tom co zkurvit.bokaco píše:A nejak to vytahnout z tlakomeru plneni na voltmetr a nakalibrovat?
Na druhou stranu s elektronikou se da vice laborovat, zpetna kontrola(historie), vystraha pri vyssich tlacich atd... Hlavni nevyhoda bude citelnost displeje, hodnota tlaku se rychle meni a displej se pak stane necitelny.

E91 N52B30 
