Stránka 6 z 7

Napsal: 08 pro 2018, 21:58
od adrian_B
VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces

Napsal: 08 pro 2018, 22:10
od Forest
adrian_B píše:VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
Napis, ze to zainvestujes a ja Ti ukazu, ze seriove VB bude mit rychlejsi, lepsi odezvu, nabeh nezli seriove VA ... staci vedet, umet (a mit penize).

Nicmene, ja mluvim o tom, ze to neni zadny extrem.

Napsal: 08 pro 2018, 22:27
od adrian_B
Hovorím o extremoch?
Hovorím že je proste pomalšie. Z vlastnej skúsenosti po prechode z VA na nové VB po odladení softu.

PS: grafy má nezaujímajú. Nabrzdiť sa dá hocičo. Podstatné pre mňa je chovanie na ceste.

Napsal: 08 pro 2018, 23:02
od Toledak
Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?

Napsal: 08 pro 2018, 23:08
od adrian_B
Nerieš to vo V obale. Kúp Origo nové VA alebo VB (podľa toho na aký výkon sa chces dostať) a uprav vedenia vzduchu.

Napsal: 09 pro 2018, 09:02
od Forest
Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Mohu zajistit, s grafem o dovyvazeni nad uroven bezneho pouziti, takze vhodne pro dalsi upravy, v pripade pozadavku s lehce lepsim compressorem s designem serioveho ... a plne Te chapu - v dnesni dobe, kdy na STK prolezaji auto nemas o zadne prechodky a jine veci pritahujici pozornost zajem.

V pripade zajmu se mi ozvi formou Obrázek

Napsal: 13 pro 2018, 07:36
od Ondra_TDI
Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš. ;-)

Napsal: 13 pro 2018, 09:21
od Vici
k VB musí být odpovídající vstřiky a taky spojka... jinak stačí asi raději VA.

Napsal: 13 pro 2018, 19:06
od Forest
Panove, on odmita upravu chlazeni, takze je stropem toto.
Vici píše:k VB musí být odpovídající vstřiky a taky spojka... jinak stačí asi raději VA.
VB se da naladit tak, aby zvladalo co same jako VA ale s ve vetsi pohode.

Jinak VA na 175 konich na rotacce s puvodnim chladicem? To bude za chvilku v haji jako chipovane FRS - upecene ve vlastni stave.


Ja osobne bych nejdrive ze vseho resil chlazeni a pak az turbo.

Napsal: 13 pro 2018, 19:43
od standa123
Ondra_TDI píše:
Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš. ;-)
když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc ;) beru ale nový VB ne repas nebo jetou sračku....

Napsal: 13 pro 2018, 20:33
od Vici
samozřejmě k sériovému IC ani VA !

Napsal: 13 pro 2018, 21:06
od standa123
já měl kdysi na toledu VAčko + serii IC nějakých 155ps 320NM a v létě to šlo hodně znát jak šel výkon dolů a kouřivost nahoru. Takže na serii IC bych ladil max 150ps a víc ani tuk...... ;) samozřejmě se dá víc ale řidič musí být vůči tomu dost ohleduplnej…..

Napsal: 14 pro 2018, 08:29
od Forest
standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc ;) beru ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.

Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu? :roll:

... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.

Napsal: 14 pro 2018, 14:29
od Ondra_TDI
Forest píše:
standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc ;) beru ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.

Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu? :roll:

... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.
Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.

Napsal: 14 pro 2018, 15:34
od Forest
Ondra_TDI píše: Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.
V tvem zivote mozna, protoze se jedna o predsudek.

Nikdy nic nebude fungovat stejne - kazde turbodmychadlo je original.

Navic neni repas jako repas. Kdyz nedojde k poskozeni niceho jineho nezli lozisek tak s kvalitnimi lozisky a kvalitne slozene a dovyvazene: rozdil ty nepoznas - to ti garantuji ;)


... marne hledam (nevenoval jsem tomu tolik casu) pojednani, ktere jsem sepsal ohledne repasu.