Napsal: 08 pro 2018, 21:58
VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
Napis, ze to zainvestujes a ja Ti ukazu, ze seriove VB bude mit rychlejsi, lepsi odezvu, nabeh nezli seriove VA ... staci vedet, umet (a mit penize).adrian_B píše:VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
Mohu zajistit, s grafem o dovyvazeni nad uroven bezneho pouziti, takze vhodne pro dalsi upravy, v pripade pozadavku s lehce lepsim compressorem s designem serioveho ... a plne Te chapu - v dnesni dobe, kdy na STK prolezaji auto nemas o zadne prechodky a jine veci pritahujici pozornost zajem.Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš.Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
VB se da naladit tak, aby zvladalo co same jako VA ale s ve vetsi pohode.Vici píše:k VB musí být odpovídající vstřiky a taky spojka... jinak stačí asi raději VA.
když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i vícOndra_TDI píše:Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš.Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i vícberu ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.Forest píše:Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i vícberu ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu?![]()
... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.
V tvem zivote mozna, protoze se jedna o predsudek.Ondra_TDI píše: Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.