Stránka 6 z 6
Napsal: 06 zář 2007, 19:38
od Honza
aha, tak to ty tvoje děti asi budou stejně vylizany jako ty

Napsal: 06 zář 2007, 22:03
od Sifon
Napsal: 06 zář 2007, 22:07
od woodman007
Honza píše:aha, tak to ty tvoje děti asi budou stejně vylizany jako ty

.... jo budou to asi "andele svetla"

Napsal: 09 zář 2007, 11:33
od bobG3
turbodisel: áááá pán je odborník tím že slyší. Chtěl jsem HDI, náhodou jsem koupil VW - pro toho kdo víc jezdí - jednoduché opravy, dostupné a levné ND, servis pro toho, kdo ho potřebuje na každém rohu, spotřeba kolem 5l.
Kamarád má HDI - v 90000 nové VT čerpadlo, drobné problémy s elektrikou, vždy na servis k pažoutovi, občas problém s diagnózou, výkon má větší o trošku, ale nestačí mi, spotřeba o 1,5 - 2l větší - kolem 7. Na autě si neudělá nic, ani normální dílna, pokud se mu zblázní počítače. V chorvatsku mu to sice za balík spravili, ale chodil týden pěšky, na VW by nebyl problém
A C5? - výborné pohodlné auto, jen ty fronty před servisama , které nebyly bez drahého testeru schopny odstranit závadu v začátku výroby, to mě děsilo.
Já mám kriterium provozuschopnost, variabilita, servisní síť a levný kilometr, na to je koncernové auto prostě lepší, kdo má třeba kriterium max pohodlí, koupí jinde.
S tím co zde píšeš ze sebe děláš trubku která toho o autech moc neví a jestli si chceš nějak kompenzovat pocit méněcenosti, zkus to jinak
Napsal: 09 zář 2007, 15:27
od Tomas.cz
No mě třeba vyhovujou sedáky tvrdší, ty měkoty co má Peugeot a Citroen nemusím.
Záleží jak komu.
Napsal: 10 zář 2007, 20:09
od TURBODISEL
Napsal: 10 zář 2007, 20:18
od Tomas.cz
Od roku 2003 30 000km, to je teda pilot panečku, tu spotřebu bych mu pak i věřil

Napsal: 10 zář 2007, 20:56
od Bugs.Bunny
Celý civilizovaný automobilový svět vyvíjí a vyrábí auta nějakým způsobem a z nějakého nevysvětlitelného důvodu ve francii to neustále zkouší přesně obráceně. Pokud někomu francouzké auto vyhovuje není k tomu co dodat,ale člověk který zde cosi píše o žabožroutských autech a uráží TDi, asi také něco dělá obráceně a možná proto ani neumí napsat TURBODIESEL.

Mám ASV a kupodivu jde docela potichu, ale za HDi bych ho nevyměnil i kdyby jsem měl jezdit se špunty v uších.
To TURBODISEL: Ty v ůstavu smíš k počítači?
Napsal: 10 zář 2007, 21:50
od Mureczek
No kdybychom v praci ty dily na zabozroutske auta nedelali a nevidel vsechny detaily konstrukce, mozna bych si ho i koupil

. Ted uz ale vim ze never ...., ale nenechte se odradit a kupujte je dal ....potrebuju prachy na barak

Napsal: 11 zář 2007, 20:07
od TURBODISEL
Napsal: 11 zář 2007, 21:47
od pitrsss
Napsal: 12 zář 2007, 18:40
od bobG3
Turbodisel: asi tu spotřebu čteš na počítači, a ten má u pažouta sakra rozptyl. Já s pažoutem najel 500k je to pohodlné příjemné autíčko, ale spotřeba byla při nižším výkonu větší a nepočítal jsem to jen při jedné cestě. A pokud seš takovej odborník jak tu prezentuješ, tak vybydlíš toho pažouta asi tak 2x rychlejc než VW
A spotřeba 5,7 u HDI
Zkus to z plný do plný, kamoš na HDI běžně má v suché nádrži teoreticky 10l nafty, ale kolik na ní ujede
Ale pravda je, že jsou pažouty pohodlnější, elegantnější a pokud si je neopravuješ sám, máš k dispozici druhé auto a nezáleží ti na ceně servisu, proč ne
Tak a co nám povíš teď, třeba tu o karkulce.
Napsal: 12 zář 2007, 21:56
od TURBODISEL
taky by mě sralo utratit peníze za traktor ZBOHEM

HLUČNÝ MOTORY
Napsal: 13 zář 2007, 07:41
od warhead_cz
ten kluk me znici

Radsi traktor nez hladovyho zabaka
