1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lukas9007
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 49
Registrován: 20 bře 2012, 08:40
Odpovědi: 0
Bydliště: lannova 53

Příspěvek od Lukas9007 »

Obrázek



oznacene rele dva kotnakty jsou trochu opalene proc???je to duvod proc to obcas nestartuje ???
Škoda OCTAVIA I, 1.8T 20V 110kw
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Odvetrávacia trubka je ten malý otvor zelenej farby pod uzáverom ? Ako sa dá skontrolovať ?Obrázek
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ne, to je odtok vody popropade nafty co ti ukapne po tankovani ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
medvidek68
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25 črc 2012, 19:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od medvidek68 »

Ahoj mauditt chci se zeptat mám úplně stejný typ motoru jen v VW Touranu
r.v.2009 najeto 153000km při 150000km dělány rozvody
a mám úplně ten stejný problém vždy jen u ranního startu kdy nastartuju až na po 3-4 přijedu na 8 ráno do práce odjíždím večer v 6 a nastartuji napoprvé přijedu domů OK ráno se opět vše opakuje.......

chci se zeptat jestli jsi již definitivně opravu vyřešil i přes nouzové řešení zpětného ventilu?

díky za odpověd
placo
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 črc 2012, 06:26
Odpovědi: 0

ten isty problem u BKC

Příspěvek od placo »

Ahojte,

rovnaky problem mam aj ja na motore BKC. Mauditt uz asi problem vyriesil, pretoze tu uz neprispieva, co je vseobecny problem vsetkych for (wallbash)
Kazdopadne napomocne boli vsetky ukony, ktore doposial urobil a nepomohli. Ja som tam dnes tiez dal spätný ventil, takze uvidime co sa bude diat rano.

Pozeral som dielensku prirucku a vsimol som si tam chladic paliva. Mam v plane zhodit nadrz a skontrolovat celu palivovu sustavu vratane tohto doplnku, ktory moze byt zdrojom problemov.

Mal som dole aj PZ podblatnik a kontroloval som hrdlo nadrze, pricom som zistil, ze tam chybaju hadicky, ktore su vyobrazene v dielenskej prirucke a sluzia prave k odvetraniu nadrze ktore tu Mauditt spominal.

Zdarek
Škoda Octavia II combi
1,9 TDI, 77 kW
BKC
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

většinou je vždy problem v tom že je vyjebaná hlava okolo vstřikovače,poznáš to když sundáš víko tak je vidět i cítit nafta která vyvěrá okolo vstřiků do oleje, dnes to opět dělám... nový gumičky zabrousit hlavu a doufat :) jinak hlava ven a převložkovat :(
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

medvidek68: Prepáč, že odpisujem tak neskoro. Áno od 01.apríla 2012 po inštalácii tej hadičky sa to nestalo ani raz. Takže vyriešené núdzovo s pumpičkou by to bolo. Ale chcem stále zistiť, kde je vlastne tá celá príčina toho podtlaku. Po vypnutí štartu tak cca 2 hodinky a pumpička je vždy stlačená vplyvom podtlaku z nádrže....
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Ahojte, chcem sa poradiť či tento diel nemôže mať súvis s odvzdušňovaním nádrže alebo s tým problémovým podtlakom, ktorý u mňa vzniká. Ďakujem.

http://www.e-cat.cz/p-3822169/skoda/oct ... 75_1986676
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ne, tohle by melo byt na regulaci turba a nebo egr, ale pokud to mas mit na O2 77kw tak tam myslim, ze to je vsechno dohromady ve ventilovem bloku (takova krabicka cerna, do ktery vede spoustu hadicek)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tenhle ventil se používal u Octavii 1 generace někdy do roku výroby 1999 na regulaci turbodmychadla.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pumpička se vždy vcucne, když je ucpané síto v nádrži, ale motor pořádně nejde, nemá palivo./Což asi není tenhle případ./Tady je divné, že motor má normálně výkon, pumpička při chodu není vcuclá , ale až po určité době odstavení vozidla. A dokonce někdo zkoušel , že otevřel nádrž a vše bylo stejné...Zkusil bych napojit motor na kanistr, ohřát jej a pak motor chcípnout a zkusit to ráno..Na druhou stranu, kdyby padala nafta vstřiky do oleje, postupně by sloupec nafty mohl vysát naftu z pumpičky a z filtru , jelikož by ventilek na výstupu z pumpičky se mohl podtlakem /směrem ke vstřikům /otevřít .., a pumpička by se také mohla vcucnout, protože sloupec nafty na přívodu z nádrže by pumpičku těžko zaplnil..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Mám ešte jednu otázku, pripadá do úvahy nejaká možnosť poškodenia tandemu alebo vstrekovacích trysiek, keď mám tú pumpičku a teda nie je voľný odtok nafty späť do nádrže ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ved pumpicku si nenapojil na spiatocku..ale na privod paliva do filtra,takze nafta nemôze ist spät len cez privod,spiatocka je volna..nemoze sa nic poskodit,niektore motory to maju bezne :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

UchoTD píše:ved pumpicku si nenapojil na spiatocku..ale na privod paliva do filtra,takze nafta nemôze ist spät len cez privod,spiatocka je volna..nemoze sa nic poskodit,niektore motory to maju bezne :)
Ďakujem. Už som to mal pomýlené, lebo sa radím s každým, kto sa do toho trocha rozumie. Aký je Tvoj názor, keď je pumpička cca po 2-3 hodinách po vypnutí štartovania už vždy stlačená, prečo k tomu môže dôjsť ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

saci kôs pozri,odvetranie nadrze..pripadne hladaj netesnost okolo pal. Filtra a vedenia paliva od filtra...ci ti to niekde neprisava...a stahuje pumpicku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“