Stránka 6 z 7

Napsal: 07 úno 2012, 11:56
od Bobanius
pdydkin píše:[
karton dávat u 120ky, termostat ho nepotřebuje
š 1000,105 aj 120 termostat mali, aspoň moje. Asi limited edition (LOL)[/quote]

tj ale fungoval tak špatně že karton pomáhal (LOL)[/quote]

Jo jo kde jsou ty časy kdy se Š120 dokázala tak pěkně uvařit. Nejhorší byly polské termostaty, ale když se dal francouský ,/ těžko se kupoval / tak ten makal na 100% . Jo dával se karton nebo byla origo taková dečka a daly se odepnout takové okýnka aby se to neuvařilo. Jo to byly časy. :D :D
No ale co v tu dobu pro normální lidi , buď Škodovka nebo Žigul.

Napsal: 07 úno 2012, 11:58
od Marek77
Mám vyzkoušeno, že pokud je venku nula a motor studený, ohřeje nezávislé topení veškerou chladicí kapalinu na 80°C do deseti minut. Proč by za patnáct minut nemohl být vytopený vnitřek auta? Naprosto suverénně... Jde jen o to, aby ventilátor spínal se zpožděním, nesmí běžet hned od začátku (to by ohřev vody trval podstatně déle). Pokud ovšem sepne dejme tomu po deseti minutách, kdy voda má kolem 70-80°C, za dalších pět minut mi kabinu spolehlivě vytopí.

To je potřeba zkusit, ne o tom jen přemýšlet :-).

Napsal: 07 úno 2012, 12:09
od martinsidlo
Marek77 píše:..... kalamita jak na Sibiři :-D (tři centimetry sněhu a u muzea čtyři).....
No,dneska možná pět.

Napsal: 07 úno 2012, 12:12
od najmis
:)Joo když bude 0C tak to věřím ale kde máš ted v ČR přez den 0C ????Jaká byla prosímtě venkovní teplota celej den...?Máš prosklenou a celkově vnitřní plochu jak kráva...za 5 min. to prostě na 25C nemuže dát.Leda že máš termoskla a termoplechy...Já o tom jen nepřemýšlím, ale webasto 5Kw mám a větrák spíná po cca 6-7 min. a kupodivu prtavou Fábku nevytopím jako ty ten autobus.

Napsal: 07 úno 2012, 12:21
od martinsidlo
Máš-li teplou vodu,která je stále pořádně ohřívána,do těch pěti minut to vytopíš i seriovým větrákem.

Napsal: 07 úno 2012, 12:23
od Dozbec
na 90°C podle budíků za cca 6km dneska ráno -12°C ale na polu 1.9D manželce a to si i topí :D mě po 19km po dálnici dneska cca 100-110 km/h něco tam klukům na tu dálnici ráno napadalo totiž :D

Napsal: 10 úno 2012, 02:56
od marda007
čau myslíte, že je problém když se mi 1.9TDI PD 74Kw neohřeje na provozní teplotu ani po 45km jízdy?
Když je nad nulou tak jo, ale až tak po 20ti km jízdy.
Otáčky držím kolem 2000 - ne míň.
Termostat Waleo nebo Wahler? měněn minulý rok + origo čidlo teploty také.
Spotřeba teď: 5.8-6.5. V léte 5.3-5.6.
fabia 2001

Napsal: 10 úno 2012, 15:46
od pdydkin
marda007 píše:čau myslíte, že je problém když se mi 1.9TDI PD 74Kw neohřeje na provozní teplotu ani po 45km jízdy?
Když je nad nulou tak jo, ale až tak po 20ti km jízdy.
Otáčky držím kolem 2000 - ne míň.
Termostat Waleo nebo Wahler? měněn minulý rok + origo čidlo teploty také.
Spotřeba teď: 5.8-6.5. V léte 5.3-5.6.
fabia 2001
to samozrejme neni normalni. Jinak dneska cekodenni stani venku v -10. Climatronic nastaven na 21 a rucicka je na devadesati po 6km. Po dvou km uz to topi. Proc tam strkat karton......

Napsal: 10 úno 2012, 15:47
od pdydkin
marda007 píše:čau myslíte, že je problém když se mi 1.9TDI PD 74Kw neohřeje na provozní teplotu ani po 45km jízdy?
Když je nad nulou tak jo, ale až tak po 20ti km jízdy.
Otáčky držím kolem 2000 - ne míň.
Termostat Waleo nebo Wahler? měněn minulý rok + origo čidlo teploty také.
Spotřeba teď: 5.8-6.5. V léte 5.3-5.6.
fabia 2001
to samozrejme neni normalni. Jinak dneska cekodenni stani venku v -10. Climatronic nastaven na 21 a rucicka je na devadesati po 6km. Po dvou km uz to topi. Proc tam strkat karton......

Napsal: 10 úno 2012, 15:48
od pdydkin
marda007 píše:čau myslíte, že je problém když se mi 1.9TDI PD 74Kw neohřeje na provozní teplotu ani po 45km jízdy?
Když je nad nulou tak jo, ale až tak po 20ti km jízdy.
Otáčky držím kolem 2000 - ne míň.
Termostat Waleo nebo Wahler? měněn minulý rok + origo čidlo teploty také.
Spotřeba teď: 5.8-6.5. V léte 5.3-5.6.
fabia 2001
to samozrejme neni normalni. Jinak dneska cekodenni stani venku v -10. Climatronic nastaven na 21 a rucicka je na devadesati po 6km. Po dvou km uz to topi. Proc tam strkat karton......

Napsal: 10 úno 2012, 16:39
od pdydkin
marda007 píše:čau myslíte, že je problém když se mi 1.9TDI PD 74Kw neohřeje na provozní teplotu ani po 45km jízdy?
Když je nad nulou tak jo, ale až tak po 20ti km jízdy.
Otáčky držím kolem 2000 - ne míň.
Termostat Waleo nebo Wahler? měněn minulý rok + origo čidlo teploty také.
Spotřeba teď: 5.8-6.5. V léte 5.3-5.6.
fabia 2001
to samozrejme neni normalni. Jinak dneska cekodenni stani venku v -10. Climatronic nastaven na 21 a rucicka je na devadesati po 6km. Po dvou km uz to topi. Proc tam strkat karton......

Napsal: 10 úno 2012, 17:47
od jericho-3
Protože není normální situace... :)

Napsal: 10 úno 2012, 18:21
od marda007
o.k., a nevíte čím by to mohlo být? Termostat nebo vyměnit i čidlo teploty kapaliny - teď které? jsou tam myslím 2..., ne?
Já abych věděl, než kontaktuji servis, pravděpodobně budou vědět, ale už jednou se mi stalo, že mě servisák přesvědčoval, že je to normální...

Napsal: 10 úno 2012, 20:13
od pdydkin
vyměn servisáka ještě dřív než termostat (rofl)

Napsal: 10 úno 2012, 20:43
od marda007
jasně tuhle odpověď jsem čekal, ale už se stalo:-)

Ještě dotaz:

Vozy určené na jih neměly mít předehřev vody (tokový udělátko mezi filtr a motor s třemi žhavičemi). Já mám fabii ze Španělska, předpokládám tedy, že tam nic takového není.

Otázka, jsou schopni mi to někde v servisu dodělat a nastavit (na pož. telplotu).

Motor: 1.9 TDI ATD 74kW

Díky moc