Stránka 59 z 124

Napsal: 11 bře 2013, 18:26
od pesa84
oldaf píše: Pokud ti bleje olej okolo lopatek do sání nebo do výfukovky tak jsou jen dvě možnosti, buď je turbo v prdeli nebo máš někde moc velký zúžení na odvodu oleje z turba. Odvod oleje z turba musí mít o dost větší průměr hadice než přívod, protože pod turbem už žádnej tlak nesmí být, olej od turba musí odtékat samospádem a né pod tlakem.
teče to do obou, ale do výfukovky to de víc..při provozu to z něj kape.. turbo jsem měl na repasu a po prvním prosaku sem ho vezl na reklamaci tak by mělo být v pohodě.. ale víme jak to chodí... takže je možnost, že při svařování se udělal v trubičce někde velkej kořen a tím se to přicpává. Je mi jen divný. že když jsem to neměl napojený do motoru a jen do tý petky, tak to bylo mnohem lepší.
Ještě se zeptám Oldo, je normální, že při tom volnoběhu a při tom odpojeným odtoku mi to z kolena co je na bloku lehce plivalo olej ven? Když jsem prstem zkoušel jakej je tam tlak tak to zas tolik netlakovalo aby se to třebas nějak pralo.. už mi z toho jde hlava kolem.. (wallbash)

Napsal: 11 bře 2013, 18:36
od oldaf
Myslíš jako z tý trubky co se na ní připojuje odtok z turba že ti teče olej? Možný to je že z toho něco vylítne, ono to je dost nízko u hladiny oleje a klika to tam taky asi rozhazuje.

Napsal: 11 bře 2013, 18:37
od ThatsMe
V té vaně není moc tlak, ale tlakové pulzace a olejová mlha, jak to stéká zpátky z motoru, tak myslím, že poplivávání je v pohodě.

Napsal: 11 bře 2013, 18:40
od oldaf
Z čeho máš udělanej odtok z turba? A v jaký poloze máš turbo? Nemáš ho nějak blbě natočený?

Napsal: 11 bře 2013, 19:38
od pesa84
Turbo mam na origo svodech,který mam o 5mm zfrézovaný. a odtok z origo trubičky jen upravenou. zítra to zas rozhodim a vyfotim.. Ano mam na mysli tudle trubičku, sem rád,že se mi to potvrdilo..

Napsal: 11 bře 2013, 21:17
od dawe2706
pesa84 píše:Turbo mam na origo svodech,který mam o 5mm zfrézovaný. a odtok z origo trubičky jen upravenou. zítra to zas rozhodim a vyfotim.. Ano mam na mysli tudle trubičku, sem rád,že se mi to potvrdilo..
Já přepad dělal z Hornbachu měděný topenářský kolínka a topenář svařil a hotovo...škoda..asi před měsícem jsem to držel v ruce...a pak to vyhodil (LOL)

Napsal: 12 bře 2013, 01:20
od ThatsMe
mev1 píše:Ja mu kdyztak strelim zanovni 240mm spojku jak ju sundam :-D
Platí to ještě? :)
Včera jsem na hangeru dovezl druhé auto na orgány, rozjezdy do kopce a tak. A dnes při jízdě na pětku při 2000 ot jsem dal cihlu a spojka to neudržela. Tak to má asi spočítané... Z čeho to je, ta 240 mm?

Napsal: 12 bře 2013, 09:37
od pesa84
[quote="dawe2706
Já přepad dělal z Hornbachu měděný topenářský kolínka a topenář svařil a hotovo...škoda..asi před měsícem jsem to držel v ruce...a pak to vyhodil (LOL)[/quote]
to je škoda... ale ono je to stejně jinak dělaný u bmw a opela, ne? Ten držák? No sem po noční tak se na to du vrhnout.. zase..

Napsal: 12 bře 2013, 10:32
od dawe2706
pesa84 píše:[quote="dawe2706
Já přepad dělal z Hornbachu měděný topenářský kolínka a topenář svařil a hotovo...škoda..asi před měsícem jsem to držel v ruce...a pak to vyhodil (LOL)
to je škoda... ale ono je to stejně jinak dělaný u bmw a opela, ne? Ten držák? No sem po noční tak se na to du vrhnout.. zase..[/quote]

No držáky motoru jsou sice jiný,ale ta přepadová trubka co je našroubená na turbo a vede do vany,tak ty jsou stejný.
Já měl tu svoji vyrobenou na GT2052V i na GT2556V. Až GT2260V je jiná...
Nevím,ale jak je to s GT2056V atd,ale z E39 auta to pasuje.
Dokonce tu i jednu mám,ale prodávám to i s turbem :)
Tady to je ona http://auto.bazos.cz/inzerat/21793634/P ... -135kw.php

Napsal: 12 bře 2013, 10:53
od ThatsMe
Já jsem vzal tu starou trubku, kus měděné topenářské o vnějším průměru 15mm a zavezl jsem to zámečníkovi. Ukázal jsem mu, jak to má být, on to naohýbal přes písek a pak přiletoval stříbrem k původní přírubě. Na autě jsem to pak jen lehce dotvaroval a zkrátil. Funguje to bez problémů! :)

Napsal: 12 bře 2013, 11:50
od dawe2706
ThatsMe píše:Já jsem vzal tu starou trubku, kus měděné topenářské o vnějším průměru 15mm a zavezl jsem to zámečníkovi. Ukázal jsem mu, jak to má být, on to naohýbal přes písek a pak přiletoval stříbrem k původní přírubě. Na autě jsem to pak jen lehce dotvaroval a zkrátil. Funguje to bez problémů! :)
Tak nějak jsem to měl i já..akorád z kolínek..

Napsal: 12 bře 2013, 15:35
od pesa84
tady je vidět jak je to u bmw e36. moc místa tam není.. je tam vidět i broušená hrana.. honil sem milimetry..tý trubičky je to ta první varianta, pak sem to ještě sklopil takže ta trubička sedí na držáku.. a vypadá to, že tam jak vycházý za výfukovkou je to pořád dost nepatrně bud´ v rovině nebo lehce dokopce.. tam bude asi zakopanej pes.. jenže jak to udělat.. když tam nejsou ani 4cm a je potřeba tam vložit kolínko,kosek trubičky a ještě kolínko a ještě to sespádovat jelikož je turbo taky nakolněný.. nejlepší by bylo provrtat držák a postit to pod něj a pak do motoru... :-) Obrázek

Napsal: 12 bře 2013, 15:42
od pesa84
:-D Obrázek

Napsal: 12 bře 2013, 19:34
od Vojta45
Cau, nevite kde sehnat hadice ve tvaru Y na propojení dvou coolerů?
Díkec za radu

Napsal: 12 bře 2013, 22:48
od dawe2706
to je divný protože takovej držák mám i já a trubka tam jde krásně..ale mám ho možná trochu jakoby dopředu,protože já honil milimetry na kompresorové části..ta 2260 je větší než origo a je to tam fakt tak tak..