Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Dá se někde sehnat D-dot?
Octavia ASZ
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

d-dot dostaneš jen z druhy ruky už se nevyrábí aspon co jsem sháněl před rokem nová odboba je Maxi-k https://www.youtube.com/watch?v=rsno3uGy2M8
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Trochu oživím tohle téma :)

1. Fabia1 Combi ATD serie, EGR off+ RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 33 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu se dostala na 82 Stupňů

2. Octavia1 Combi ASZ GT1756V kit, EGR, KAT, MAF off, FMIC V160xŠ90+60alu vedení
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 31 Stupňů
-plný výkon
-tlak turba 1.75-1.8
-max teplota nasávaného vzduchu 54 Stupňů, čidlo u sání
-při běžné jízdě teplota nasávaného vzduchu cca o 5 Stupňů více oproti okolí

3. Octavia1 Combi ASZ, EGR off+ chip 172PS 398NM +RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota cca 10 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu 78 Stupňů
-tlak turba 1.45-1.5
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

fuha docela teplo uvidíme co bude s novým šnekem u mě za čísla ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Tak nějak si myslím, že je to +- max teplota co z toho může vyjít. Kdyby se jelo třeba 90km, nebo po dálnici třeba na max a pak ustálená jízda, tak by byla teplota menší. ;)

Docela mě ale překvapila ta teplota na Fabii, nemile :( hold ten malý nasávací prostor asi dělá své.
Na O ASZ z chipem je to sice taky už dost, kor když bude 30 Stupňů, tak kolik by tam bylo, tipuji tak možná i těch 120 Stupňů. Ale normální jízda s rozumem a bude to pohoda.

Jen ještě dodám, že u mého viz. podpis max teplota oleje byla 129 Stupňů a u té s chipem 109 Stupňů.

Ladas- plánuješ něco nového? :) Jestli to není tajné ;)
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

1756 jinak poslední novinka u mě je pasivní originál DPF a funguje
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Ladas- Myslíš gt1756 přidělanou na svodech? A bude na podtlak, nebo elektroniku 8) A kolik plánuješ koníků, tlak atd.

To DPFko asi myslíš, jak jsme to tu řešili v nějakém tématu. Prý se montoval do vozů do Německa, kvůli nějáké zóně. Na té chiplé O1 je taky a vypadá, že zatím také funguje bez problémů. Jen by mě zajímalo, jak funguje, protože o tom moc nevím. Jestli se vypaluje, prostě sám, když tomu šlápneš atd...
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

GTB1756VK ve svodech z BMM s jiným výtlačným housingem na podtlak možná časem bude REA ale spíš ne než jo koně neplánuju jde hlavně o to být bez kouře samozřejmě když 20 kobyl přiroste bude to plus

DPF by mělo fungovat samo nevede do toho nic a nikdo ani ve škodovce neví jestli k tomu má být jiné SW nebo co se tam děje každopádně je to spíš výzkum jestli se ucpe nebo ne ale zatím to smrdí jak nový auta a při plným knedlíku v zátěži je jen lehounká mlhovina což beru jako pozitivum uvidíme co se bude dít dál :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

co te privedlo k montazi dpf ? diky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

testování
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

A to testujes pro sebe nebo pro nejakou firmu/spolecnost ?
:?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hlavně pro sebe
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

A cil testu je jaky ? Vyzkouset kolik to vydrzi koni ? Nebo kolik se da najet km nez se zanese ?

Tim spis se zeptam jestli treba nakonec nebude kontraproduktivni nasadit vetsiho sneka, jak jsi psal, a ve vyfuku mu udelat spunt :? :?

Vim ze kolega co se mnou dela ma rotacku predface AGR , koupil ji v D a ma tam prave tenhle dodelany DPF a na skle zelenou plaketku . Ma to uz 5 let, najezdi dost, protoze s tim jezdi jeho synek na vejsku do Brna nejmin dvakrat tejdne a i tak s tim porad litaji . No a auto jezdi porad, je to sice jen na serii, ale i tak to asi vydrzi dost . I kdyz posledniho pul roku tam ma neco nalityho od Brouka, takze kolem osmedesati kw to mit asi bude , ale nezakouri nikdy , ani pri podlaze :) A ani serie samo nehulila . Jak to tam bylo dlouho namontovany nez to koupil nikdo nevi

Proste jen takovy muj osobni poznatek k dany problematice
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

špuntu se nebojím dá se změřit tlak a uvidí se co to vyvádí ;) (vyhodit jde vždycky)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Cesta 140 km - 90 km kotěhulky,kopce, +- 70 km/h (byla tma), teplota venku 8°C , 18°C ....... zbytek dálnice 150 km/h, Teplota venku 8,5°C , teplota sání 12°C, čteno přes OBD2 wifi a aplikaci Torque :D O2 BXE, vše série (zatím šetřím)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“