Průzkum teplot nasávaného vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
d-dot dostaneš jen z druhy ruky už se nevyrábí aspon co jsem sháněl před rokem nová odboba je Maxi-k https://www.youtube.com/watch?v=rsno3uGy2M8
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Trochu oživím tohle téma
1. Fabia1 Combi ATD serie, EGR off+ RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 33 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu se dostala na 82 Stupňů
2. Octavia1 Combi ASZ GT1756V kit, EGR, KAT, MAF off, FMIC V160xŠ90+60alu vedení
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 31 Stupňů
-plný výkon
-tlak turba 1.75-1.8
-max teplota nasávaného vzduchu 54 Stupňů, čidlo u sání
-při běžné jízdě teplota nasávaného vzduchu cca o 5 Stupňů více oproti okolí
3. Octavia1 Combi ASZ, EGR off+ chip 172PS 398NM +RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota cca 10 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu 78 Stupňů
-tlak turba 1.45-1.5

1. Fabia1 Combi ATD serie, EGR off+ RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 33 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu se dostala na 82 Stupňů
2. Octavia1 Combi ASZ GT1756V kit, EGR, KAT, MAF off, FMIC V160xŠ90+60alu vedení
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 31 Stupňů
-plný výkon
-tlak turba 1.75-1.8
-max teplota nasávaného vzduchu 54 Stupňů, čidlo u sání
-při běžné jízdě teplota nasávaného vzduchu cca o 5 Stupňů více oproti okolí
3. Octavia1 Combi ASZ, EGR off+ chip 172PS 398NM +RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota cca 10 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu 78 Stupňů
-tlak turba 1.45-1.5
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Tak nějak si myslím, že je to +- max teplota co z toho může vyjít. Kdyby se jelo třeba 90km, nebo po dálnici třeba na max a pak ustálená jízda, tak by byla teplota menší.
Docela mě ale překvapila ta teplota na Fabii, nemile
hold ten malý nasávací prostor asi dělá své.
Na O ASZ z chipem je to sice taky už dost, kor když bude 30 Stupňů, tak kolik by tam bylo, tipuji tak možná i těch 120 Stupňů. Ale normální jízda s rozumem a bude to pohoda.
Jen ještě dodám, že u mého viz. podpis max teplota oleje byla 129 Stupňů a u té s chipem 109 Stupňů.
Ladas- plánuješ něco nového?
Jestli to není tajné 

Docela mě ale překvapila ta teplota na Fabii, nemile

Na O ASZ z chipem je to sice taky už dost, kor když bude 30 Stupňů, tak kolik by tam bylo, tipuji tak možná i těch 120 Stupňů. Ale normální jízda s rozumem a bude to pohoda.
Jen ještě dodám, že u mého viz. podpis max teplota oleje byla 129 Stupňů a u té s chipem 109 Stupňů.
Ladas- plánuješ něco nového?


Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
1756 jinak poslední novinka u mě je pasivní originál DPF a funguje
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas- Myslíš gt1756 přidělanou na svodech? A bude na podtlak, nebo elektroniku
A kolik plánuješ koníků, tlak atd.
To DPFko asi myslíš, jak jsme to tu řešili v nějakém tématu. Prý se montoval do vozů do Německa, kvůli nějáké zóně. Na té chiplé O1 je taky a vypadá, že zatím také funguje bez problémů. Jen by mě zajímalo, jak funguje, protože o tom moc nevím. Jestli se vypaluje, prostě sám, když tomu šlápneš atd...

To DPFko asi myslíš, jak jsme to tu řešili v nějakém tématu. Prý se montoval do vozů do Německa, kvůli nějáké zóně. Na té chiplé O1 je taky a vypadá, že zatím také funguje bez problémů. Jen by mě zajímalo, jak funguje, protože o tom moc nevím. Jestli se vypaluje, prostě sám, když tomu šlápneš atd...
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
GTB1756VK ve svodech z BMM s jiným výtlačným housingem na podtlak možná časem bude REA ale spíš ne než jo koně neplánuju jde hlavně o to být bez kouře samozřejmě když 20 kobyl přiroste bude to plus
DPF by mělo fungovat samo nevede do toho nic a nikdo ani ve škodovce neví jestli k tomu má být jiné SW nebo co se tam děje každopádně je to spíš výzkum jestli se ucpe nebo ne ale zatím to smrdí jak nový auta a při plným knedlíku v zátěži je jen lehounká mlhovina což beru jako pozitivum uvidíme co se bude dít dál
DPF by mělo fungovat samo nevede do toho nic a nikdo ani ve škodovce neví jestli k tomu má být jiné SW nebo co se tam děje každopádně je to spíš výzkum jestli se ucpe nebo ne ale zatím to smrdí jak nový auta a při plným knedlíku v zátěži je jen lehounká mlhovina což beru jako pozitivum uvidíme co se bude dít dál

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A cil testu je jaky ? Vyzkouset kolik to vydrzi koni ? Nebo kolik se da najet km nez se zanese ?
Tim spis se zeptam jestli treba nakonec nebude kontraproduktivni nasadit vetsiho sneka, jak jsi psal, a ve vyfuku mu udelat spunt
Vim ze kolega co se mnou dela ma rotacku predface AGR , koupil ji v D a ma tam prave tenhle dodelany DPF a na skle zelenou plaketku . Ma to uz 5 let, najezdi dost, protoze s tim jezdi jeho synek na vejsku do Brna nejmin dvakrat tejdne a i tak s tim porad litaji . No a auto jezdi porad, je to sice jen na serii, ale i tak to asi vydrzi dost . I kdyz posledniho pul roku tam ma neco nalityho od Brouka, takze kolem osmedesati kw to mit asi bude , ale nezakouri nikdy , ani pri podlaze
A ani serie samo nehulila . Jak to tam bylo dlouho namontovany nez to koupil nikdo nevi
Proste jen takovy muj osobni poznatek k dany problematice
Tim spis se zeptam jestli treba nakonec nebude kontraproduktivni nasadit vetsiho sneka, jak jsi psal, a ve vyfuku mu udelat spunt


Vim ze kolega co se mnou dela ma rotacku predface AGR , koupil ji v D a ma tam prave tenhle dodelany DPF a na skle zelenou plaketku . Ma to uz 5 let, najezdi dost, protoze s tim jezdi jeho synek na vejsku do Brna nejmin dvakrat tejdne a i tak s tim porad litaji . No a auto jezdi porad, je to sice jen na serii, ale i tak to asi vydrzi dost . I kdyz posledniho pul roku tam ma neco nalityho od Brouka, takze kolem osmedesati kw to mit asi bude , ale nezakouri nikdy , ani pri podlaze

Proste jen takovy muj osobni poznatek k dany problematice
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
špuntu se nebojím dá se změřit tlak a uvidí se co to vyvádí
(vyhodit jde vždycky)

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!