Stránka 7 z 8
Napsal: 09 bře 2015, 00:17
od Poluxtroj
Dá se někde sehnat D-dot?
Napsal: 09 bře 2015, 06:13
od Qxkiller
d-dot dostaneš jen z druhy ruky už se nevyrábí aspon co jsem sháněl před rokem nová odboba je Maxi-k
https://www.youtube.com/watch?v=rsno3uGy2M8
Napsal: 24 říj 2015, 20:21
od jirius1
Trochu oživím tohle téma
1. Fabia1 Combi ATD serie, EGR off+ RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 33 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu se dostala na 82 Stupňů
2. Octavia1 Combi ASZ GT1756V kit, EGR, KAT, MAF off, FMIC V160xŠ90+60alu vedení
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota 31 Stupňů
-plný výkon
-tlak turba 1.75-1.8
-max teplota nasávaného vzduchu 54 Stupňů, čidlo u sání
-při běžné jízdě teplota nasávaného vzduchu cca o 5 Stupňů více oproti okolí
3. Octavia1 Combi ASZ, EGR off+ chip 172PS 398NM +RS nárazník+ žebrování v podběhu za SMIC
-2x lehce do kopce 2km+ táhlý kopec 2km a 2x zpět
-venkovní teplota cca 10 Stupňů
-plný výkon co to dalo
-max teplota nasávaného vzduchu 78 Stupňů
-tlak turba 1.45-1.5
Napsal: 24 říj 2015, 20:24
od Ladas
fuha docela teplo uvidíme co bude s novým šnekem u mě za čísla

Napsal: 24 říj 2015, 20:54
od jirius1
Tak nějak si myslím, že je to +- max teplota co z toho může vyjít. Kdyby se jelo třeba 90km, nebo po dálnici třeba na max a pak ustálená jízda, tak by byla teplota menší.
Docela mě ale překvapila ta teplota na Fabii, nemile

hold ten malý nasávací prostor asi dělá své.
Na O ASZ z chipem je to sice taky už dost, kor když bude 30 Stupňů, tak kolik by tam bylo, tipuji tak možná i těch 120 Stupňů. Ale normální jízda s rozumem a bude to pohoda.
Jen ještě dodám, že u mého viz. podpis max teplota oleje byla 129 Stupňů a u té s chipem 109 Stupňů.
Ladas- plánuješ něco nového?

Jestli to není tajné

Napsal: 25 říj 2015, 08:05
od Ladas
1756 jinak poslední novinka u mě je pasivní originál DPF a funguje
Napsal: 25 říj 2015, 15:34
od jirius1
Ladas- Myslíš gt1756 přidělanou na svodech? A bude na podtlak, nebo elektroniku

A kolik plánuješ koníků, tlak atd.
To DPFko asi myslíš, jak jsme to tu řešili v nějakém tématu. Prý se montoval do vozů do Německa, kvůli nějáké zóně. Na té chiplé O1 je taky a vypadá, že zatím také funguje bez problémů. Jen by mě zajímalo, jak funguje, protože o tom moc nevím. Jestli se vypaluje, prostě sám, když tomu šlápneš atd...
Napsal: 25 říj 2015, 16:16
od Ladas
GTB1756VK ve svodech z BMM s jiným výtlačným housingem na podtlak možná časem bude REA ale spíš ne než jo koně neplánuju jde hlavně o to být bez kouře samozřejmě když 20 kobyl přiroste bude to plus
DPF by mělo fungovat samo nevede do toho nic a nikdo ani ve škodovce neví jestli k tomu má být jiné SW nebo co se tam děje každopádně je to spíš výzkum jestli se ucpe nebo ne ale zatím to smrdí jak nový auta a při plným knedlíku v zátěži je jen lehounká mlhovina což beru jako pozitivum uvidíme co se bude dít dál

Napsal: 25 říj 2015, 18:33
od ladiktm
co te privedlo k montazi dpf ? diky
Napsal: 25 říj 2015, 19:19
od Ladas
testování
Napsal: 25 říj 2015, 21:08
od cin
A to testujes pro sebe nebo pro nejakou firmu/spolecnost ?

Napsal: 25 říj 2015, 21:35
od Ladas
hlavně pro sebe
Napsal: 26 říj 2015, 21:31
od cin
A cil testu je jaky ? Vyzkouset kolik to vydrzi koni ? Nebo kolik se da najet km nez se zanese ?
Tim spis se zeptam jestli treba nakonec nebude kontraproduktivni nasadit vetsiho sneka, jak jsi psal, a ve vyfuku mu udelat spunt
Vim ze kolega co se mnou dela ma rotacku predface AGR , koupil ji v D a ma tam prave tenhle dodelany DPF a na skle zelenou plaketku . Ma to uz 5 let, najezdi dost, protoze s tim jezdi jeho synek na vejsku do Brna nejmin dvakrat tejdne a i tak s tim porad litaji . No a auto jezdi porad, je to sice jen na serii, ale i tak to asi vydrzi dost . I kdyz posledniho pul roku tam ma neco nalityho od Brouka, takze kolem osmedesati kw to mit asi bude , ale nezakouri nikdy , ani pri podlaze

A ani serie samo nehulila . Jak to tam bylo dlouho namontovany nez to koupil nikdo nevi
Proste jen takovy muj osobni poznatek k dany problematice
Napsal: 26 říj 2015, 21:41
od Ladas
špuntu se nebojím dá se změřit tlak a uvidí se co to vyvádí

(vyhodit jde vždycky)
Napsal: 29 říj 2015, 13:29
od sCitem
Cesta 140 km - 90 km kotěhulky,kopce, +- 70 km/h (byla tma), teplota venku 8°C , 18°C ....... zbytek dálnice 150 km/h, Teplota venku 8,5°C , teplota sání 12°C, čteno přes OBD2 wifi a aplikaci Torque

O2 BXE, vše série (zatím šetřím)