Stránka 7 z 7

Napsal: 13 čer 2016, 20:32
od WOB
vstřiky jednou, turbo jednou a čerpadlo se mění při rozvodech. Při 250tisíchch druhej motor a pohoda dá těch 500, tak že si budeš myslet že to má sotva 200 ;) bohužel je to tak.

Napsal: 15 čer 2016, 14:09
od blacklight
Já vám tady trochu přileju :-)

Moje Lancie byla vyrobená Fiatem - neříkám že je to superauto, ale aktuálně má 250tis. a 16 let, spojka původní, na motor se nesáhlo, klima funguje, elektronika funguje, poloosy OK. Nevím, jestli do těch problémů započítáváte, že jednou odešel plast ve stahovačce, jednou jsem musel rozhýbávat zadní stěrač, u obou zadních světel jsem musel jednou napružit kontakty, protože při blikání blinkrem trochu blikalo i světlo, tak jednou za půl roku se rozsvítí kontrolka motoru kvůli chybě EGR (je sice zaslepený, ale stačí aby blbnul elektromagnet) a tak dále...
Pokud se tedy budeme bavit o blbostech, tak souhlasím s Vámi, že Lancia (Fiat) není dobré auto. Kdyby si ho koupila paní, co ničemu nerozumí tak bude třeba 4x do roka v servise s nějakou věcí - asi by ani nebylo potřeba kupovat díly, ale bude potřeba na tom spálit čas.

Pak se můžeme pobavit o Octavii II 2.0 TDi 4x4 2009 od mého kamaráda - koupil myslím před 2 lety za cca 300tKč na tachometru kolem stopadesáti tisíc. Komplet servisní historie, vždy autorizovaný servis, prodejce prodává i nové škodovky, CEBIA, lustrováno ještě i přes policii a vše OK. Aktuálně najeto taky kolem 250tis. Co se týká motoru, tak ten nechával cca za 100tKč vyměnit i se spojkou a dvouhmotou, protože při cca 180tis. mu to na dálnici přestalo mazat a bylo vymalováno. Dál už něco repasoval na Haldexu protože hučel, musel řešit špatnou geometrii, takže mu měnili vzadu ramena, plus mu tam dali rovnou nové tlumiče a nefungovala mu klima. Nemluvím o tom, že na několika místech už má puchýřky. Kdyby si to auto koupila paní, tak geometrii by nepoznala a byla by v servisu tak jednou za rok. Určitě by tam nebyla 4x jako s tím pekelným Fiatem - akorát do Fiata by dala za opravy tak 6000 za rok, no a do oktávky by dala třeba 200tis. za rok. Ale výhoda je, že by v servise byla jen jednou a to se vyplatí.

Berte to ale jako poznatek ke konkrétnímu kusu - třeba mám já extrémní štěstí a kamarád extrémní smůlu. Může to tak být.

Aby to nebylo jednostranné - vím o člověku, který koupil nové Ducato, rok tuším 2012 a měl takové problémy, že to nebyli schopní ani ve Fiatu řešit - různé chcípání motoru, náhodně to nechtělo startovat, elektronika atd. Vždy předtím měl Transita a tam nikdy takový problém nebyl. Takže asi kus od kusu.

Ještě poznámka k těm Octaviím - jak píšou už kluci, ono to může mít najeté kvanta Km. Ti kdo v práci mají auta, tak mají většinou O2 nebo O3. Na tom autě po 2 letech a 100tis. km skoro není poznat opotřebení, takže si myslím že my tady často porovnáváme auto se 150tis. skutečnými versus auto s 450tis. skutečnými.

Takže ať každý jezdí v tom, co mu dává smysl :-)

Napsal: 15 čer 2016, 21:35
od jericho-3
:) Přesně tak, mám známého, který chce jen Citroeny, celá rodina jezdila dlouho s dvěma BX, poté XM a teď má na špinavé akce okolo věže Xantii a voňavku C6 na lepší akce. Zrovna včera jsem se ho ptal, tak co C6? Pohoda, tam není co řešit..A v tom to je..
P.S. přesedl jsem z Audi opět do Fiata a i když mne Audi těšilo, teď jsem klidnější a spokojenější..Jo, úchylka je úchylka.. :)

Napsal: 09 říj 2016, 17:52
od ribiska
A Váš nazor na toto? https://www.autobazar.eu/mercedes-m-tri ... 42948.html chcem niečo terene pretože tie cesty kadial chodim su katastrofa. chcem to ako nahradu za octu 2

Napsal: 09 říj 2016, 22:26
od Domecek
Na tohle musíš mít kule, né 12000kč hrubého z kolbenky. Ke mě stím jezdí uk. mafián a už to má 5 let tak to chce obměnit, protože už to sežralo dva měchy a málem ho vodvezli na krchov a veř že v kolbence nedělá (noteeth)

Napsal: 10 říj 2016, 16:26
od jericho-3
Dnes je vlastně těžká volba, riziko spadnutí do velkého problému v ufinancování případné poruchy, je velké. Lidé se mně ptají a já nemám odpověď, splnit požadavek na levné a spolehlivé auto za pár šupů je nemožné. A přitom všichni automaticky chtějí plnou palbu, což svědčí o jejich duševní úrovni a neznalosti moderního automobilu dnešní doby..Osobně bych sháněl nějakého zachovalého veterána s co nejmenšími vymožemostmi. Např. můj známý má CHryslera Voyagera 2,5 TD a nechce již nic jiného..Do druhého auta Octy L/K 1,9 TDI nechce ani sednout../přitom je to ve výborném stavu/.. :o